Φίλε,
Πιστεύω ότι και οι δύο μας θέτουμε την ελευθερία ως υπέρτατο αγαθό.
Μετά προσωπικά θέτω την αλήθεια πάνω από όλα.
Λες ότι η αλήθεια είναι πικρή... Ναι είναι πικρή για αυτούς που δεν την
δέχονται αλλά γλυκιά για αυτούς που την δέχονται.
Το 2010, δεν έχουμε μόνο ψευτο-χριστιανούς, που δεν ξέρουν τι πιστεύουν,
που βέβαια υπάρχουν, αλλά και ένα ....
σωρό άλλοι που πιστεύουν (χωρίς
αποδείξεις) στον καπιταλισμό, στον κομουνισμό, στο ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, στην
Τηλεόραση, σε άχρηστους πολιτικούς, και ακόμα σε μερικές λεγόμενες
επιστήμες.
Ο Θεός των Ορθοδόξων, είναι αυτονόητος, για όσους το έχουν φιλοσοφήσει
αρκετά. Δεν είναι υποτιθέμενος, είναι πραγματικός. Αλλά για να τον
δεχτείς, πρέπει να Τον πιστέψεις πρώτα. Γιατί? Γιατί πολύ απλά, σε
αφήνει ελεύθερο, ΑΝ θέλεις, να τον δεχτείς, να τον δεχτείς. Όταν, λέει
στο ευαγγέλιο, ότι "Εν Αρχή ήν ο Λόγος", αυτό δεν αποτελεί υπόθεση, αλλά
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Επίσης, ο "Λόγος" όπως αναφέρεται στην Ελληνική, δεν
σημαίνει μόνο η αιτία, αλλά και η λογική, και επίσης ισοροπία (εξ ού
και η μαθηματική έκφραση λόγος μεταξύ αριθμών/μονάδων κλπ.).
Αν το φιλοσοφήσεις λίγο, θα δεις, ότι όχι μόνον κατέχει η Ορθοδοξία μία
τρομαχτική και βαθιά γνώση του σύμπαντος και του Θείου, αλλά παρέχει και
τον μόνο τρόπο ουσιαστικής εξήγησης, για εμάς τους ανθρώπους.
Για σύγκρινε τα λιγάκι:
"εν αρχή ήν Κρόνος" (και Ρέα)
"εν αρχή ήν ο Λόγος"
Δες πού η σοφία, και πού ο ανθρωπομορφικός μύθος. Πού λογική και το
κάλος του αιωνίου, και πού η ρηχή δεισιδαιμονία...
Ξέρω πολύ καλά τι σκέπτεσαι όταν τα διαβάζεις τα παραπάνω, και ξέρω πολύ
καλά τι αρνείσαι ούτε καν να αναρωτηθείς. Αλλά, δεν πειράζει, η απάντησή
μου αυτή, είναι για τους άλλους, περισσότερο, και όχι ειδικά για εσένα.
Ξέρω επίσης, ότι θεωρείς τον εαυτό σου ορθολογιστή, και ότι νομίζεις ότι
ακολουθείς, μόνο την λογική. Αλλά, να ξέρεις, ότι εκτός από αγάπη, ο
Χριστός και Κύριος των συμπάντων, είναι και η τέλεια λογική... Αρκεί να
καταλάβεις πλήρως, τι σημαίνει "Εν Αρχή ήν ο Λόγος"...
Πράγματι, πριν από το μη αποδεδειγμένο Big Bang, πριν από την μη
αποδεδειγμένη "θεωρία" της εξέλιξης, πριν από τον χρόνο και πριν από
οτιδήποτε, ΥΠΗΡΧΕ, ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΉΡΧΕ η Λογική. Για προσπάθησε να το
αποκρούσεις αυτό... Ξέρεις εσύ καμιά άλλη θρησκεία η θεωρία, που να το
κάνει αυτό το τόσο απλό αλλά και μυστηριώδες τόσο κατανοητό?
Δεν σου λέω να Τον δεχτείς. Σου λέω όμως, ότι δεν είναι ηθικό, ούτε
σοφό, να αποτείνεται κανείς για κάτι που δεν ξέρει, σαν να ξέρει. Δηλαδή
αυτό που κάνεις εσύ.
Λες ότι οι διάφοροι, θεοί κλπ. είναι υποτιθέμενοι. Και κατά την
συντριπτική πλειοψηφία, έχεις δίκιο. Αλλά για να δούμε και τις δικές σου
ιδέες, είναι δηλαδή σίγουρα όλες σωστές, και κατ επέκταση, μπορούν να
χρησιμοποιηθούν ως επιχειρήματα κατά της πίστεως? Η μήπως είναι
κατασκευάσματα που απλά σε βολεύουν στην προσωπική σου θεοποίηση, στην
θέση Αυτού που πραγματικά είναι Θεός?
Λες λοιπόν:
"κατασκευασμένους θεούς...
εκδικητές και τιμωρούς,βιάζουν ψυχολογικά τα νεογέννητα παιδιά τους
βαφτίζοντάς τα και τα μεγαλώνουν με τον φόβο του "πανάγαθου" θεού τους."
Λες ότι οι "θεοί" είναι κατασκευασμένοι και υποθετικοί. Αλλά δεν μας
δίνεις αποδείξεις γι'αυτό... Θέλεις να μας πεις δηλαδή, ότι οι λόγοι για
τους οποίους πιστεύω είναι ψεύτικοι, αλλά οι δικοί σου λόγοι είναι
αρκετοί... Αυτό φίλε μου, ΔΕΝ αποτελεί δυνατό σημείο για να
χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα.
Λες, ότι εμείς, βιάζουμε ψυχολογικά τα παιδιά μας, με την βάφτιση, και
ότι τα μεγαλώνουμε με τον φόβο. Δηλαδή θέλεις να μας πεις και πάλι, ότι
εσύ ξέρεις κάτι, το οποίο δεν μας λες βεβαίως, και ότι αυτό το κάτι,
είναι ικανό να καταρρεύσει την πίστη μας. Δηλαδή, φίλε, αν αποδειχτεί,
ότι πράγματι υπάρχει Θεός, Παντοδύναμος, Δημιουργός των διαστάσεων του
σύμπαντος και όλων των άλλων, εσύ δεν ένιωθες φόβο απέναντί του? Και ότι
εσύ (που αμφιβάλω ότι έχεις παιδιά) δεν φοβάσαι τον καρκίνο, την φωτιά
και τα τόσα άλλα τρομαχτικά που μας περιβάλουν, και προτιμάς να λες στα
παιδιά σου ότι όλα είναι εν τάξη και όλα είναι μια χαρά και δεν
χρειάζεται να φοβόμαστε τίποτα?
Επίσης, βλέπω ότι αναφέρεσαι, στον Θεό κοροϊδευτικά ως "πανάγαθο". Αλλά
βέβαια, δεν ξέρεις για τι μιλάς. Φίλε, έχεις δύο περιπτώσεις:
1) Είτε δέχεσαι τον Θεό των Χριστιανών,
2) Είτε ΔΕΝ τον δέχεσαι.
Όταν λοιπόν αναφέρεσαι, στον Θεό μας, έστω και κοροϊδευτικό μίσος, τότε,
για την διάρκεια των λεγομένων σου, κάνεις μια υπόθεση. Λες δηλαδή, με
άλλα λόγια, ότι "Εάν υπάρχει Θεός, τότε δεν πιστεύω ότι είναι πανάγαθος"
για τον α ή β λόγο. Σεβαστό, μια και είμαστε όλοι ελεύθεροι.
Αλλά, ξεχνάς μια λεπτομέρεια. Όταν αναφέρεσαι, στον Θεό (η οτιδήποτε
άλλο) με τον σκοπό να τον καταρρίψεις, τότε κατά την διάρκεια της
αναφοράς σου αυτής, υποθετικά πάντα, δέχεσαι και τα χαρακτηριστικά του.
Δηλαδή φίλε, όταν αναφέρεσαι στον Θεό, (που κατά την γνώμη μας είναι
Πανάγαθος) πρέπει να δεχθείς προσωρινά για το επιχείρημά σου, και τα
υπόλοιπα που δεχόμαστε εμείς που πιστεύουμε. Σωστά? Σωστά. Γιατί αν δεν
το έκανες αυτό, τότε θα ήταν σαν να μας έλεγες, ότι "Δεν πιστεύω, γιατί
δεν πιστεύω εγώ". Αλλά το ότι δεν πιστεύεις εσύ, δεν χρειάζεται
απόδειξη, μας το απέδειξες ήδη. Το θέμα είναι να μας πείσεις εμάς, έτσι?
Οπότε, πρέπει να λάβεις υπ όψιν το τι πιστεύουμε εμείς καί αν έχεις κάτι
άλλο που μπορούμε να συμφωνήσουμε αμοιβαία.
Πίσω στο θέμα μας. Όταν μας λες λοιπόν, ότι ο Θεός δεν είναι πανάγαθος,
τότε προφανώς, μας λες ότι ο Θεός είναι τουλάχιστον κάποιες φορές κακός
και άδικος. Αλλά για σκέψου το. Για εμάς που πιστεύουμε στον Θεό, οι
ταλαιπωρίες , ακόμα και τον βρεφών, ΔΕΝ είναι το τέλος. Πιστεύουμε και
περιμένουμε την επόμενη ζωή. Και ως χριστιανοί για αυτήν οφείλουμε να
πασχίζουμε, με το να κάνουμε την ζωή των συνανθρώπων μας πιο καλή. Τι
σημαίνει αυτό? Σημαίνει πολύ απλά, ότι για εσένα που δεν πιστεύεις, ο
θάνατος ή ο πόνος η η αδικία, είναι πράγμα που τελειώνει εκεί. Αλλά για
εμάς τους Χριστιανούς, και μάλιστα Ορθοδόξους, δεν το βλέπουμε έτσι.
Οπότε αν θέλεις να μας πείσεις για κάτι, θα πρέπει όπως σίγουρα το
βλέπεις εσύ, να πέσεις προσωρινά στο επίπεδο μας, για να μας πείσεις.
Αλλοιώς, χάνεις τον χρόνο σου. Σίγουρα πρέπει να το έχεις καταλάβει αυτό.
Για να δούμε την δικιά σου λογική λοιπόν και να δούμε αν είναι αρκετά
δυνατή για να μας πείσει:
Λες:
"Είναι πικρή γιατί ονοματίζουν τα παιδιά τους με εββραϊκά και ρωμαϊκά
ονόματα υποτιθέμενων αγίων - αποδεδειγμένων δολοφόνων."
Εδώ μας λες λοιπόν, ότι είναι καλύτερο να ονομάζει κανείς το παιδί του,
με Ελληνικά ονόματα, παρά άλλων εθνικοτήτων. Αλλά, σε σχέση με την
πρότασή σου παραπάνω, το ότι ο θεός σου είναι άδικος και κακός, σε τι
ακριβώς σε βοηθά αυτό? Σε τίποτα, γιατί ξέρεις πολύ καλά μέσα στην
ψευτολογική σου, ότι το όνομα είναι απλά μια ταμπέλα, και ότι κάνεις που
έχει αξία, δεν πηγάζει από εκεί. Άν όμως το βλέπεις όπως το βλέπω και
εγώ ότι δηλαδή το όνομα σημαίνει κάτι, τότε θέλεις να μας πεις, ότι
είναι καλό όταν το κάνεις εσύ, αλλά όταν το κάνουμε εμείς είναι λάθος?
Δεν υπήρχαν δολοφόνοι στην αρχαιότητα? Δεν ήταν κάποιοι, σχεδόν όλοι οι
θεοί σου δολοφόνοι? Και όμως, θέλεις να πιστέψουμε, ότι για κάποιον
ανεξήγητο λόγο, που βέβαια δεν μας αναφέρεις, γιατί δεν τον έχεις, είναι
καλύτερα να ονομάζουμε τα παιδιά μας με Ελληνικά ονόματα. Δηλαδή, όπως
εγώ σου λέω ότι υπάρχει Θεός και ότι ο Θεός αυτός είναι ο Θεός των
Ορθοδόξων, έτσι και εσύ θέλεις να πιστέψουμε τα δικά σου ανούσια
(σχετικά πάντα) πράγματα, όπως αυτό που λες παραπάνω.
Παρακάτω:
"Είναι πικρή γιατί καταστράφηκαν ναοί πνεύματος για να χτιστούν ναοί
σκότους και τρόμου."
Εδώ πάλι μας λες, χωρίς επιχειρήματα, όπως πάντα, ότι για κάποιον
ανεξήγητο λόγο, οι αρχαίοι ναοί ήταν πνεύματος, και οι νέοι, σκότους και
τρόμου. Δηλαδή, θέλεις να μας πεις, ότι όταν ο Χριστός, μας λέει, κάθε
Κυριακή, "αγαπάτε αλλήλους ", ή ότι η ομιλία του στο λόφο, ήταν του
σκοταδιού και του τρόμου? Η ότι η σεξουαλική παρακμή που λάμβανε χώρα
στους αρχαίους ναούς ήταν πνευματική συμπεριφορά?
Αλλά πολύ πιο σημαντικά, αυτό που κάπως αφήνεις να εννοηθεί, είναι ότι
αρκεί λοιπόν να πιστεύει κανείς, στους αρχαίους θεούς, και όλα τα
"στοιχεία" που μας καταλογίζεις, που αναφέρεις παραπάνω θα εξαφανιστούν?
Δηλαδή, οι αρχαίοι θεοί ήταν ή δεν ήταν (τουλάχιστον ένας από αυτούς)
Παντοδύναμοι? Αν δεν το πιστεύεις αυτό τότε προς τί όλα αυτά που μας
λες? Ήταν θεοί των Ελλήνων μόνο, ή της ανθρωπότητας ολόκληρης? Αν δεν
ήταν, τότε υπάρχουν και άλλοι θεοί για τα άλλα έθνη? Αν πάλι ήταν
παντοδύναμοι, τότε θα θεωρούσες ότι οι άλλοι λαοί έπρεπε να ονομάζουν τα
παιδιά τους με Ελληνικά ονόματα μόνο? Δεν είναι αυτό αντίθετο με την
ηθικολογία σου παραπάνω περί ονομάτων? Τι θεοί είναι αυτοί τελικά? Ποιός
τους ήταν ο πιο δυνατός? Π.χ. Ο Ζεύς ή ο Κρόνος? Αν ο πρώτος, τότε δεν
τον φοβάσαι? Αν ο δεύτερος, τότε πού είναι σήμερα? Τι μας λένε οι θεοί
σου ότι είναι ο σκοπός της ύπαρξής μας? Ο Άδης? Και περί φόβου τι? Εσύ
λοιπόν που σέβεσαι τους αρχαίους θεούς, θέλεις να μας πεις ότι δεν
φοβάσαι τον Ζεύ ή τον Άδη? Θα ήθελες ο δαιμονικός σου Πάνας, να βιάσει
την κόρη σου? Δεν φοβάσαι ούτε λίγο την απρόβλεπτη συμπεριφορά τους? Δεν
φοβάσαι τα αστροπελέκια του? Για διάβασε λίγο και πες μου, αρμόζει να
φοβάσαι τους αρχαίους θεούς ή όχι?
Και παρακάτω,
"Είναι πικρή γιατί όλοι αυτοί οι παραπλανημένοι πιστοί δεν έχουν
διαβάσει τίποτα,ούτε καν το "ιερό" τους βιβλίο."
Το Ιερό βιβλίο στην Ορθοδοξία, βιώνεται ΜΕΣΑ στην παράδοσή της Εκκλησίας
μας. Μόνο του, φέρνει την καταστροφή, όπως και βλέπουμε στους διάφορους,
αιρετικούς όπως τους καθολικούς, προτεστάντες κλπ. Πρέπει να το ξέρουμε
βέβαια, αλλά ωφελεί ΜΟΝΟ όταν είναι κατανοητό ΜΕΣΑ στην Άγια παράδοσή
μας. Το ξέρω ότι τώρα σε έχασα παντελώς. Αλλά όπως είπα τα λόγια μου δεν
είναι για σένα κυρίως, αλλά για τους άλλους αδελφούς που θα μπορούσαν να
δεχτούν αυτά που λες.
Να ξέρεις, ότι όσο και δεν σου αρέσει, οι Εκκλησίες γεμίζουν με νέους,
και μάλιστα πολύ πιο ικανοί να υπερασπίσουν την πίστη μας, από ότι η
προηγούμενη γενιά και σίγουρα από εσάς τους αρχαιολάτρες, που πάντα
θέλετε να δείξετε ότι είστε λογικοί, αλλά τα ψευτό-επιχειρήματά σας,
ούτε στα δικά σας πιστεύω δεν μπορείτε να τα ελέγξετε.
Αναγνώστη αυτού το μηνύματος, πρόσεχε, γιατί όπως αυτό, υπάρχουν πολλά
άλλα παραδείγματα λύκων σε φορεσιά προβάτου, που με λόγια όλο πάθος θα
προσπαθήσουν να σας πάρουν ότι πιο σημαντικό: Την Ορθόδοξη Πίστη.
Αυτό που κάνεις εσύ, είναι πολύ απλά το να θεοποιείς την καταγωγή σου,
και με αυτόν τον τρόπο νοιόθεις καλύτερα. Αυτο που μας καταλογίζεις εσύ,
το κάνεις εσύ φίλε, χωρίς λογική και χωρίς αποδείξεις, όχι εμείς.
Εν Ι.Χ.Θ.Y.Σ.
Ο "Ανώνυμος"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου