Τότε λοιπόν, είχαν εκφρασθεί ενστάσεις για τους χάρτες..
... κακής κατασκευής που σε συνδυασμό με παράθεση στοιχείων χωρίς δομή ιστορικών πηγών, οδηγούσαν σε προσχεδιασμένα συμπεράσματα τους μαθητές, ενώ συχνές αντιφάσεις του βιβλίου, προκαλούσαν σύγχυση.
... κακής κατασκευής που σε συνδυασμό με παράθεση στοιχείων χωρίς δομή ιστορικών πηγών, οδηγούσαν σε προσχεδιασμένα συμπεράσματα τους μαθητές, ενώ συχνές αντιφάσεις του βιβλίου, προκαλούσαν σύγχυση.
Πιο συγκεκριμένα, η Οθωμανική περίοδος της υποδούλωσης του Έθνους μας υποβαθμιζόταν με μια σειρά απαράδεκτες παρεμβάσεις. Δεν γινόταν αναφορά στην Γενοκτονία των Ποντίων, αλλά αναφερόταν πως έγινε ανταλλαγή πληθυσμών. Απουσίαζε προκλητικά το ιδιαίτερο κεφάλαιο για τον Μακεδονικό αγώνα. Η έξοδος του Μεσολογγίου και οι θρυλικές μάχες των αγωνιστών του Έθνους στην Γραβιά, τα Δερβενάκια την Αλαμάνα έλειπαν από τις σελίδες του βιβλίου. Οι σφαγές των Ελλήνων στην Σμύρνη παρουσιάζονταν ως «Συνωστισμός των Ελλήνων στην προκυμαία της Σμύρνης».
Τελικά, το κατάπτυστο εκείνο βιβλίο της συγγραφικής ομάδας της κ. Ρεπούση αποσύρθηκε κακήν κακώς. Είναι όμως της μοίρας μας γραμμένο να βάζουμε τα χεράκια μας και να βγάζουμε τα ματάκια μας δίνοντας στους γείτονες Τούρκους οπλοστάσιο διεκδικήσεων στα διεθνή forums.
Έτσι, τον Νοέμβριο του 2009 επί κυβερνήσεως ΠΑ.ΣΟ.Κ., στο υπουργείο Παιδείας (όχι πλέον Εθνικής) διορίζεται, ειδικός Γραμματέας Ενιαίου Τομέα θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, η καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην Βουλευτής Επικρατείας (2007-2009), κ. Δραγώνα Θάλεια.
Η κ. Δραγώνα στο βιβλίο της « Τι είναι η Πατρίδα μας», μας διδάσκει γιατί δεν πρέπει να χαιρόμαστε που είμαστε Έλληνες και γι’ αυτό ξεσήκωσε εναντίον της όλη την ομογένεια.
Η κ. Δραγώνα μαζί με την κ. Φραγκουδάκη ήταν οι επιστημονικές υπεύθυνες του προγράμματος « Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων» πρόγραμμα που χρηματοδοτήθηκε από την Ε.Ε.
Η κ. Δραγώνα, το Σάββατο 26 Ιουνίου 2010 διοργάνωσε για λογαριασμό του Υπουργείου στην Κομοτηνή, ημερίδα με θέμα: «Η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον». Εισηγητές, οι Μουσουλμάνοι Βουλευτές Μάντατζη και Χατζηοσμάν, που θεωρούν τους εαυτούς τους Τούρκους και όχι Έλληνες Μουσουλμάνους. Τον βίο και πολιτεία τους εναντίον της Ελλάδος, γνωστοποίησε στον Ελληνικό λαό, ο δημοσιογράφος κ.Κ. Χαρδαβέλλας, μέσα από σειρά εκπομπών του στην τηλεόραση..
Εκεί λοιπόν, την εισαγωγική ομιλία, αλλά και την καταληκτική έκανε η ίδια η κ. Δραγώνα. Παραβρέθηκαν ακόμη οι πρώην μειονοτικοί Βουλευτές Φαϊκογλου, Ιλχάν και Μουσταφά.. Επίσης, εκεί βρίσκονταν εκπρόσωποι του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής, παράγοντες της μειονοτικής εκπαίδευσης αλλά και η κ. Άννα Φραγκουδάκη.
Τυχαίο, δεν νομίζω !!!
Κάπως έτσι λοιπόν, με τέτοιες ημερίδες προωθείται ο πλήρης έλεγχος της εκπαίδευσης των δασκάλων, από την Άγκυρα (ισοτιμία Ελληνικής και Τουρκικής γλώσσας, βιβλία προερχόμενα από Τουρκία κλπ)
Δεν με εκπλήσσει επομένως, η νέα παραχάραξη της Νεότερης Ιστορίας μας, όπου στο νέο βιβλίο της Γ΄Γυμνασίου «Νεότερη και σύγχρονη Ιστορία» του Υπουργείου, αναφέρεται ότι … τα Ίμια δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά τα διεκδικούμε μαζί με την Τουρκία !
Πιο συγκεκριμένα στη σελίδα 163 γράφονται επί λέξει τα εξής: « Την ίδια εποχή με αφορμή την διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα ξέσπασε κρίση στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις».
Συγχαρητήρια λοιπόν, προς τους συγγραφείς του βιβλίου, με το οποίο δηλητηριάζουν την μαθητιώσα νεολαία μας, κ. Ευαγγελία Λούβη και κ. Δημ. Ξιφαρά ! Συγχαρητήρια και στους κριτές αξιολόγησης κ.κ. Ρήγο, Καραγεωργίου και Βεκέρη ! Εδώ μιλάμε για πλήρη Εθνική διαστροφή! Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε να καταλάβουμε γιατί ο τότε ανεύθυνος Πρωθυπουργός της χώρας, κ. Σημίτης, από βήματος της Βουλής των Ελλήνων ευχαριστούσε τις Η.Π.Α., για την στάση τους στο επεισόδιο ! Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε να καταλάβουμε γιατί, κατά τον τότε Υπουργό Εξωτερικών και σημερινό Αντιπρόεδρο της κυβερνήσεως, κ. Πάγκαλο, την Ελληνική σημαία στα Ίμια την « πήρε ο αέρας»!
Ξεχνάτε, όμως, πως εκείνη την ημέρα ,31 Ιανουαρίου του 1997, έδωσαν το αίμα τους γι’ αυτήν την Πατρίδα, που εσείς καθημερινά εκποιείτε και παραχωρείτε, τρία παλικάρια, τρεις ηρωϊκοί αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού, οι: Χριστόδουλος Καραθανάσης, Παναγιώτης Βλαχάκος και Έκτορας Γιαλοψός. Οι οποίοι δεν νιάστηκαν για τα νιάτα τους, για τις οικογένειές τους, γιατί πάνω απ’ όλα ήταν η ΠΑΤΡΙΣ !
Αναρωτιέμαι λοιπόν, πώς να τα γνωρίζετε εσείς αυτά, παιδιά της νέας τάξεως πραγμάτων και της παγκοσμιοποίησης ;
Και ερωτούμε την κ. υπουργό Παιδείας (έστω και ΜΗ Εθνικής), να εξηγήσει δημοσίως:
- Εάν εγκρίνει την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας επ’ ωφελεία των εξ’ ανατολών γειτόνων μας;
- Εάν πιστεύει, ότι η αποσιώπηση της έννοιας της Εθνικής ταυτότητάς μας θα δημιουργήσει καλύτερους Έλληνες στο μέλλον;
- Αν, ως πολιτικός, πιστεύει ότι πράγματι οι βραχονησίδες Ίμια αποτελούσαν και αποτελούν αντικείμενο διεκδίκησης μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας;
Τέλος, τι μέτρα προτίθεται να λάβει κατά των γραικύλων που έχουν εισχωρήσει σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαιδευτικής ιεραρχίας της Ελλάδος, από το Δημοτικό μέχρι το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου