Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Έλεος με τις διαφημίσεις του ΕΟΠΥΥ -και δώρο μια μεγάλη απορία !


Όταν λέμε του ΕΟΠΥΥ, εννούμε, όχι του οργανισμού φυσικά, αλλά των ιδιωτικών εταιρειών, που κέρδισαν το διαγωνισμό του Λοβέρδου, για την κατάργηση του 184. Iδιαίτερα αυτή η άθλια της Newsphone (αυτής που έφερε τα ροζ τηλέφωνα στην Ελλάδα), του 14900 δηλαδή με τον παππού και τη γιαγιά, συγκεντρώνει..

χιλιάδες μπινελίκια στα κοινωνικά δίκτυα.
Και η πολύ σοβαρή -ελπίζουμε- απορία του taxalia:
Το Υπουργείο λέει ότι κάνει τα πάντα για να μειώσει το κόστος του τηλεφωνήματος, αλλά είναι υποχρεωμένο να συνεχίσει τη σύμβαση Λοβέρδου. Παρά τη συμβατική του υποχρέωση πέτυχε να μειώσει 10% το κόστος. Οι εταιρείες λοιπόν πρέπει κάτι να κερδίσουν και δεν έχουν -λένε- άλλα περιθώρια να μειώσουν το κόστος (1,18 το λεπτό από κινητό).
Και η απορία μας είναι πολύ απλή:

Αφού δεν έχετε άλλα περιθώρια, πού βρίσκετε ρε κουφάλες τόσα εκατομμύρια ευρώ για την διαφήμιση των αριθμών σας;
Μέρα-νύχτα οι τηλεοράσεις παίζουν τα κωλονούμερά σας. Αντί να ρίχνετε αυτά τα εκατομμύρια στη διαφήμιση, γιατί δεν ρίχνετε τις τιμές;;;;;


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως θα ενισχυθούν τα media στο διαφημιστικό τομέα? Μόνο με κρατικές διαφημίσεις...

Ανώνυμος είπε...

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ...
ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΟΥ..
ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΟ ....

Ανώνυμος είπε...

Η NEWSPHONE HELLAS και η CALL CENTER HELLAS παρουσιάζονται ως 2 ξεχωριστές εταιρίες, που δήθεν ανταγωνίζονται... με ξεχωριστούς αριθμούς κλήσης αλλά είναι η ίδια εταιρία. Δείτε εδώ σχετικά

http://www.newsphone.gr/default.asp?pid=7&la=1