Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΔΙΑΡΡΟΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙKA «ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ» ΚΩΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ


 Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ έκανε την εξής δήλωση:



«Από την περασμένη Δευτέρα (6 Αυγούστου 2012), σε τρεις αλλεπάλληλες συνεντεύξεις μου, εκ των οποίων η μία στη κρατική ραδιοφωνία, έχω καταγγείλει την πληροφορία ότι η Τρόικα γνωρίζει μυστικά και κωδικούς που αφορούν τις δαπάνες των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων...




Οι πηγές μου δεν επιδέχονται αμφισβήτηση.



Πιο συγκεκριμένα, ανέφερα ότι η Τρόικα ζητά περικοπές 1 δις ευρώ από το Υπουργείο, την ώρα που ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας τους ανακοίνωσε μειώσεις 560 εκατομμυρίων ευρώ.



Η απάντηση της Τρόικας εξέπληξε την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του ΥΕΘΑ, καθώς έβαζε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων κονδύλια από κωδικούς που μόνο με εκ των έσω πληροφόρηση θα μπορούσε να γνωρίζει.



Στις συνεντεύξεις μου, μάλιστα, διατύπωνα την άποψη ότι η πληροφόρηση της Τρόικας θα έπρεπε να είχε γίνει σε προγενέστερους χρόνους (από πολιτικούς που υπηρέτησαν τυφλά την πολιτική των Μνημονίων).



Δυστυχώς οι καταγγελίες μου δεν βρήκαν απάντηση.



Τώρα, όμως, που επαναλαμβάνονται και από άλλες πηγές, ζητώ από τον Υπουργό Άμυνας κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο να πράξει το αυτονόητο:



Κατ' αρχήν να πάρει δημόσια θέση για το θέμα και εάν πράγματι υπάρχει έστω και ψήγμα αληθείας, ναπαραπέμψει την υπόθεση για διερεύνηση στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.



Πρέπει να αποκαλυφθούν οι Εφιάλτες».