Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Στρατιωτικός "φωνάζει": "Δεν έχω χρήματα ,ούτε για ν΄ αποκτήσω ένα παιδί"!


Η οικονομική κρίση και τα συνεχόμενα μέτρα περικοπών προκαλούν πρωτόγνωρες καταστάσεις σ΄ όλους τους πολίτες. Οι στρατιωτικοί υποφέρουν ακόμη περισσότερο γιατί παρά τα ...
διαδιδόμενα είχαν πάντα χαμηλότερες απολαβές ακόμη και από συναδέλφους τους δημοσίους υπαλλήλους. Οι ιστορίες...
στρατιωτικών που γίνονται γνωστές κυρίως μέσω της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που φθάνει στον ΣΥΣΜΕΔ,είναι απίστευτες. Ή καλυτερα θα ήταν απίστευτες κυρίως για τους στρατιωτικούς,μόλις πριν από μερικά χρόνια.Όπως αυτή που παρουσιάζουμε. Αξιωματικός δηλώνει ότι απλά δεν μπορεί να αποκτήσει παιδί,λόγω των οικονομικών του! Διαβάστε τι γράφει και μην βιαστείτε -κάποιοι τουλάχιστον- να μιλήσετε για “λαϊκισμό”, όπως πιθανόν θα κάνουν διάφοροι “παρατρεχάμενοι κυβερνητικοί σύμβουλοι”. Εκτός από το “λαϊκισμό”,υπάρχει και ο ρεαλισμός. Διαβάστε την επιστολή: «Αγαπητοί συνάδελφοι γεια σας. Είμαι κι εγώ ένας απλός πολίτης αλλά και στρατιωτικός. Είμαι 34 ετών. Έκανα απόπειρα να φέρω στον κόσμο με την κοπελιά μου, πριν 4 μήνες, ακόμα ένα Ελληνόπουλο, αλλά δυστυχώς η πιθανότητα 2% συνδρόμου DOWN μας πήρε την χαρά αυτή. Παρόλη την δύσκολη κατάσταση που βιώνω είπα θα παλέψω ρε γαμώτο, για την πατρίδα. Τώρα..... με τα νέα, ακόμα χειρότερα, συμβάντα που βλέπω και βιώνω, ΔΕΝ το σκέφτομαι ΚΑΝ. Όνειρο ήτανε και πάει, λέω. Και αυτό γιατί; Θα σας δώσω κάποια στοιχεία και πείτε αν εσείς θα κάνατε μια τέτοια κίνηση. 1) Είμαι χρεωμένος 84.000 ευρώ.(65.000 στεγαστικό eurobank - 19.000 καταναλωτικό Tαχ.Ταμιευτήριο). 2)Το συνολικό μου ετήσιο εισόδημα είναι στα 15.700 ευρώ από τα 18.250 που είχα πριν τις μειώσεις. Δεν τα βγάζω τώρα πέρα... φανταστείτε να είχα και οικογένεια. Με 15.700 ΔΕΝ ΖΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. 3) Από το Μάιο ήδη ρύθμισα τα 2 μου δάνεια και πληρώνομαι τώρα 950 ευρώ το μήνα, και από αυτά τα λεφτά τα 190 τα δίνω στην ρυθμισμένη δόση του στεγαστικού δανείου. Οι ρυθμίσεις όμως αυτές ισχύουν μέχρι το Μάιο του ́13. Μετά θα επανέλθουν στα αρχικά ποσά και συν του ότι θα ανεβεί η δόση λόγω της ανακεφαλαιοποίησης του ποσού λόγω της ρύθμισης. Και εξηγώ: Δόση Καταναλωτικού: Αρχική 225 ευρώ για 10 χρόνια. Ρύθμιση Καταναλωτικού: Mάιος '12 έως Μάιος '13 115,25 ευρώ. (Το ανέβασα για 5 επιπλέον χρόνια για να έχω αυτήν τη χαμηλή δόση). Μετά θα επανέλθει στα 200 ευρώ, όπως μου είπε η τράπεζα. Δόση Στεγαστικού: Αρχική 275 ευρώ για 30χρόνια. Μάϊος '12 έως Μάϊος '13 187 ευρώ. Μετά θα επανέλθει στα 280 έως 295 ευρώ, όπως μου είπε η τράπεζα. Αυτό λόγω της ανακεφαλαιοποίησης. Ναι το σπίτι το νοικιάζω στον Βόλο αναγκαστικά. Αλλά, άλλα τα ενοίκια του Βόλου, άλλα της Αθήνας, όπου και είμαι με μετάθεση. Η διαφορά είναι στα 30 ευρώ. Πιο πάνω πληρώνω Αθήνα. Μειώσεις στα ενοίκια έγιναν, και σε αυτό που νοικιάζω στην Αθήνα και στο δικό μου στο Βόλο. Άρα τα 30 ευρώ που πληρώνω παραπάνω στην Αθήνα και αυτά τα χρεώνομαι από το μισθό. Δηλ -30ευρώ. Δηλαδή του χρόνου, από τα 950, αν αθροίσετε τα ποσά και ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΩ άλλη μείωση, 950-500 ευρώ (και τα 2 δάνεια) = 450 ευρώ. Και αυτά χωρίς να βάλουμε ΤΙΠΟΤΑ από λογαριασμούς και μία πιστωτική κάρτα στην ALPHA BANK (Υπόλοιπο 830 ευρώ), όπου χρεώθηκα κάποια λεφτά για το περσινό πετρέλαιο και μερικά να συμβάλω κι εγώ στην πληρωμή μια αποτυχημένης εγκυμοσύνης. Δίνω ότι μπορώ εκεί, εγώ και ο πατέρας μου, που είναι συνταξιούχος. Από εδώ και πέρα δεν μπορεί να με βοηθήσει, καθότι συνταξιούχος ο οποίος πρέπει να συντηρήσει 3 μέλη [αυτόν, τη μητέρα μου (οικιακά) και την αδερφή μου (άνεργη με πρόβλημα δυσλεξίας)]. Το δώρο των Χριστουγέννων που παίρναμε (προ μειώσεων) και κάποια λεφτά που έμεναν τα χρησιμοποιούσαμε στην αγορά που πεθαίνει τώρα ή να βάλουμε ακόμα λίγο πετρέλαιο για να περάσουμε τον υπόλοιπο χειμώνα. Τώρα με τί αποταμίευση θα βάλω πετρέλαιο; Οι καταθέσεις μου είναι ΜΗΔΕΝ. Με 450 ευρώ δώρο Χριστουγέννων πια, πληρώνω: - 198 ευρώ η ασφάλεια του αυτοκινήτου, - 240 ευρώ το σήμα αυτοκινήτου = 438 ευρώ. Μένουν και 12 ευρώ να περάσω "αξιοπρεπή" Χριστούγεννα. Έλεος. Ούτε για τα διόδια δεν φτάνουν να πάω στους δικούς στο Βόλο. Παρακαλώ να υπολογίσετε και τους αστάθμητους παράγοντες: Λεφτά για την υγεία σε έκτακτη αρρώστια, το αμάξι θέλει service και ότι έκτακτο βγει αφού με αυτό κινούμαι καθημερινά για τη δουλειά μου. Ν' αγοράσω κάποιο παντελόνι, ρούχο κ.λ.π.(ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ κι εσείς πιστεύω πόσο δύσκολα και σε τί οικονομικό κλοιό είμαι, και πόσοι ακόμα συνάδελφοί μου). ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟ..... δεν ξέρω τι θα κάνω. Ειλικρινά. Είμαι σε απόγνωση. Συνημμένα σας υποβάλλω ΟΛΑ τα έγγραφα για να δείτε και εσείς με τα μάτια σας.... πόσο έφτασε ο μισθός ενός Υπαξιωματικού των ΕΔ. Βαδίζω ήδη στο 16ο Χρόνο Υπηρεσίας. Αν κάνετε τις προσθαφαιρέσεις δείτε με τι χρήματα περνάω το μήνα. Η ψυχολογία μου έχει αλλάξει, πιο νευρικός, πιο απότομος, ένα βλέμμα απόγνωσης γενικά... και παρ' όλα αυτά οι ηγεσίες μας μάς χορταίνουν με ευχολόγια. ΟΧΙ δεν ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ... Χόρτασα από αυτά αλλά η τσέπη μου αδειάζει κάθε μέρα. Φαντάζεστε τί θα πάθω αν ο ενοικιαστής μου στο Βόλο σηκωθεί να φύγει; Και άντε να βρω άλλον με τόσα ανοίκιαστα σπίτια που υπάρχουν στην αγορά. Και φυσικά να μην το είχα χρεωμένο, άντε να πω θα το νοικιάσω και 200 και 180 ευρώ στο έσχατο αλλά δεν γίνεται αφού η δόση θα είναι στα 280 ευρώ. Μια νύξη που έκανα για να πάρω μετάθεση στο Βόλο, στο σπίτι μου (ξέροντας ότι από εκεί ήρθα Αθήνα) μου λένε ότι τώρα με τα μόρια είναι δύσκολα. Και ναι, ξέρω ότι έχω λίγα μόρια. Αλλά συνάδελφοι, τα πράγματα έχουνε αλλάξει στην ζωή μας, τι να καταλάβω από μόρια και όλα αυτά (που κι εκεί ακόμα δεν πιστεύω ότι είναι 100% αξιοκρατικά τα κριτήρια), από την στιγμή που ΔΕΝ ΘΑ μπορώ ούτε μέχρι την δουλεία μου να πάω; Που θα βρω λεφτά να βάλω το φετινό πετρέλαιο; Που θα βρω τα 765 ευρώ που μου ζητάει η εφορία; ΔΕΝ έχω ούτε ένα ευρώ σε καταθέσεις. Τονίστε και το θέμα ότι πολλοί Στρατιωτικοί δεν αναγκάζονται να κάνουν μόνο μία μετακόμιση, της μεταθέσεως, αλλά και 2 και 3 αν τύχεις σε κανέναν ιδιότροπο ιδιοκτήτη, άντε χρεώσου άλλα λεφτά και από αυτό. Είναι μια ακόμα απεγνωσμένη ΑΛΗΘΙΝΗ φωνή. Έχω την εντιμότητα να παραθέτω ακριβώς την μισθολογία μου με 16χρόνια υπηρεσίας και το ιδιαίτερο του επαγγέλματος όπου κι έχουμε πχ. ασκήσεις, νυχτερινές, πυρασφάλειες, υπηρεσίες 24ωρες (μη αμειβόμενες) και κάθε είδους έκτακτη ανάγκη του Κράτους. Αναρωτιέμαι αν είμαι Δημόσιος Υπάλληλος ή με ποιόν Δ.Υ και με ποιο μισθό μπορώ να συγκριθώ; Ειλικρινά ΔΕΝ έχω βρει κανέναν ακόμα. Επειδή δεν βλέπω να ιδρώνει το αυτί κανενός, θα είμαι ΠΑΡΩΝ σε κάθε κινητοποίηση των Στρατιωτικών. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. Πολλοί νομίζουν ότι γκρινιάζουμε χωρίς λόγο. Πρέπει να "μάθει" ΟΛΗ η κοινωνία τί περνάμε κι εμείς η Υπαξιωματικοί και γενικά ΟΛΟΣ ο Στρατός. Σας γράφω γιατί δεν έχω κάποιο πρόβλημα με αυτό λέγοντας την ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ και τι βιώνω. Συνημμένα σας υποβάλλω και κάποια στοιχεία σε Φ/Α για το λόγου το αληθές.
 Με εκτίμηση».
πηγη

Ακόμα ενας δούλος χρέους.
Μην πληρώνεις πλέον τους τοκογλύφους τις τράπεζες.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ (ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ)ΤΩΡΑ ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ;;;;;;;ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ,ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΟΨΟΥΝ ΟΛΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΑΝ ΓΚΑΡΙΖΑΜΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΞΩ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΠΙΣΤΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΧΙ ΠΙΣΤΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΛΑΨΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΞΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΟΧΙ ΜΑΣ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ,ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ.........................

Ανώνυμος είπε...

Για όλα αυτά αγάπητε μου που περνάς υπάρχει εξήγηση και θα προπαθήσω να στην κάνω κατανοητή εν τάχυ: Φταίει η ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων που από το 1980 μέχρι και σήμερα μεταλάχθηκε από στρατιωτική ηγεσία σε κομμάτικό εργοστάσιο θέσεων. Με απλά λόγια όποιος είναι με το κόμμα παιρνει και την θέση άσχετα αν είναι ικανός. Λοιπόν τώρα που η Ιερές Ένοπλες Δυνάμεις χρεωκόπησαν δεν υπάρχει κανείς να χτυπησει το χέρι στο τραπέζι και να δώσει μια σφαλιάρα στους Ηλιθίους που κυβέρνησαν γιατί απλά είναι του ΚΟΜΜΑΤΟΣ. ΖΗΤΩ το ΚΟΜΜΑ λοιπόν και καλές ΠΕΙΝΕΣ.
Με εκτίμηση στο πρόσωπο των Στρατιωτικών που δίνουν μάχη κάθε μέρα αλλά δεν τρέφω καμμία εκτίμηση για αυτούς τους ηγέτες των ενόπλων δυνάμεων που επέτρεψαν να βιάσουν την οικογένεια και το σπιτι τους που είναι το Στράτευμα.
Με εκτίμηση
ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι στρατιωτικός αλλά θα συμφωνήσω με τον πρώτο ανώνυμο. Έπρεπε να είστε οι πρώτοι που θα βγαίνατε στους δρόμους, ακόμα και με ανυπακοή στις διαταγές. Ούτως ή άλλως ο λαός θα ήταν με το μέρος σας. Αλλά επειδή έκανα στρατό, γνώρισα αρκετά καλούς αξιωματικούς και υπαξιωματικούς οι οποίοι θα μπουν στην πρώτη γραμμή.

Όσον αφορά το προσωπικό σου πρόβλημα, με μια πιο ψύχραιμη ματιά, θα δει κάποιος ότι ανοίχτηκες ανεξήγητα στις τράπεζες. Μια μετάθεση δεν δικαιολογεί δάνειο 65.000 ευρώ. Δεν έπρεπε να το πάρεις και ούτε να πέσεις στην παγίδα αγοράς αυτοκινήτου (αυτό κατάλαβα με αυτά τα δάνεια). Θα τα καταφέρεις πιστεύω.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑΠΩ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΠΑΝΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΩΤΔΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΔΩΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.Ο ΕΧΘΡΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ.ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΑΜΑΧΗΤΗ.Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.Η ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΑΘΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ Η ΘΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΛΕΜΕΝΕΣ ΜΑΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ.ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ.