Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Γ. Παναγιωτακόπουλος σε Σηφουνάκη: Εγώ δεν είμαι γαμπρός μετόχου της τράπεζας Πειραιώς για να εξυπηρετώ συμφέροντα!


Αυτή είναι η κατάντια της Ελλάδας.

Σε όλες τις θέσεις κλειδιά να παραμένουν τα μέλη της συμμορίας Σημίτη. Σε όλες τις εξουσίες. Να παίρνουν τον εθνικό πλούτο τα διαμάντια του πασοκικού εκσυγχρονισμού και η μόνη αντίδραση να βγαίνει από το …
ΠΑΣΟΚ!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Μέλους Π.Γ. ΠΑ.ΣΟ.Κ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ Ν. ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΣΤΗΝ Κ.Ο. ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

« Όχι 30 αλλά 38 χρόνια είμαι στο ΠΑ.ΣΟ.Κ υπηρετώντας μόνο αρχές και ιδανικά και όχι θέσεις και αξιώματα.

Δικαιούμαι λοιπόν να μιλώ και θα μιλώ, γιατί δεν εξαργύρωσα την στράτευσή μου με θέσεις.

Δικαιούμαι να μιλώ και θα μιλώ γιατί δεν υπήρξα ούτε διορισμένος Νομάρχης, ούτε διορισμένος στην διοίκηση της ΕΡΤ, ούτε Ευρωβουλευτής, ούτε και Υπουργός.

Δικαιούμαι να μιλώ και θα μιλώ γιατί δεν είμαι γαμπρός μετόχου της Τράπεζας Πειραιώς και δεν υπηρετώ κανένα συμφέρον.

Οι ευνοημένοι υπηρέτες των πολιτικών αυλών οφείλουν να σιωπήσουν και να αναλογιστούν τη συνδρομή τους στην απαξίωση του ΠΑΣΟΚ.

«Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται.»
πηγή

1 σχόλια:

EVAGGELOS SIACHALOS είπε...

αλλος ενας τσαμπα μαγκας...
η αριστερη πτερυγα του μπατσοκ...
σα να λεμε δηλαδη, του κωλου τα εννιαμερα...
ολο παρεμβασεις, ανταρτικα κι αλλα τετοια φαιδρα...
για τις στειρες κοτες, λενε στο χωριο μου:
ολο κλο-κλο, αλλα απο αβγο τιποτε...