Tο αυθεντικό anti-ntp.net δεν έχει καμία σχέση με το anti-ntp.org

Η σελίδα μας είναι δεξιά Κάντε like
-------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ…ΕΝΩ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ!


ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΆΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ!!!!
Στο Δημόσιο παραμένουν τελικά τα δάνεια της Εγνατίας Οδού, ύψους περίπου 600 εκατ. ευρώ και δεν θα βαρύνουν τον επενδυτή που αναζητά η κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση του...
αυτοκινητόδρομου.
Αυτό επισημαίνουν κύκλοι του υπουργείου Υποδομών και Ανάπτυξης στον απόηχο της μεταφοράς των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης της Εγνατίας στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), που αποκάλυψε «Το Βήμα».


«Στο Ταμείο μεταφέρθηκε το δικαίωμα παραχώρησης της χρήσης της Εγνατίας, καθώς και η υποχρέωση συντήρησής της, και όχι η εταιρεία Εγνατία Οδός ΑΕ. Τα δάνεια της επιχείρησης παραμένουν στο δημόσιο», σημειώνουν πηγές κοντά στην υπόθεση, ξεκαθαρίζοντας ότι η εξυπηρέτηση των οικονομικών της υποχρεώσεων θα συνεχιστεί ως έχει.

Σημειωτέον ότι ήδη η Τράπεζα Πειραιώς εισπράττει απευθείας τα διόδια του σταθμού του Πολυμύλου Κοζάνης για την εξυπηρέτηση δανείου που είχε χορηγήσει στην εταιρεία τα προηγούμενα χρόνια.

Επίσης, όπως επισημαίνουν οι ίδιοι κύκλοι, η εταιρεία έχει λαμβάνειν από το Δημόσιο επιστροφή ΦΠΑ, που ξεπερνά τα 350 εκατ. ευρώ, ακολουθώντας την ίδια «μοίρα» που υφίσταται και η υπόλοιπη ελληνική αγορά.

Παράλληλα, βούληση του υπουργείου Υποδομών και Ανάπτυξης, όπως άλλωστε διαπιστώθηκε και από την ενημέρωση που είχε από το διοικητικό συμβούλιο της Εγνατίας ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων Στρ. Σιμόπουλος, είναι να απεμπλακούν οι εκκρεμότητες στα έργα των καθέτων αξόνων του αυτοκινητοδρόμου, που αντιμετωπίζουν προβλήματα.

«Υπάρχουν λύσεις, οι οποίες απαιτούν πολιτικές αποφάσεις και συνεπάγονται ανάληψη ρίσκου», σημειώνουν πηγές του υπουργείου, διαβεβαιώνοντας ότι θα γίνει ότι είναι απαραίτητο για να προχωρήσουν τα έργα υποδομής.

Στο μεταξύ, εν αναμονή των αποφάσεων των τραπεζών που συμμετέχουν στο μετοχικό κεφάλαιο της ΑΕΓΕΚ, η οποία εμπλέκεται σε μία σειρά μεγάλων έργων στη χώρα, με κορυφαίο το Μετρό της Θεσσαλονίκης, τελεί το υπουργείο Υποδομών.

Τόσο το Δημόσιο όσο και η κοινοπραξία παραδέχονται ότι τα προβλήματα του έργου είναι μεγάλα και εκ μέρους του υπουργείου Υποδομών μεταδίδεται ότι θα δοθεί αγώνας για να απεμπλακεί το έργο.

Το ίδιο αναφέρεται από αρμόδιες πηγές και για μία σειρά από μεγάλα έργα, τα οποία έχουν σταματήσει λόγω αντιδικιών ή γραφειοκρατίας.
Newsroom ΔΟΛ
ΠΡΕΖΑ TV