Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Φίλε 26χρονε νέε από τα Γιαννιτσά


Αφορά αυτό
Φίλε 26χρονε νέε από τα Γιαννιτσά,
σ’ ευχαριστώ για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη που δείχνεις στο πρόσωπο μου,
(όχι σαν κάτι μικροπρεπείς ανθρώπους που επειδή ζορίστηκαν λίγο στη ζωή, μόνο να βρίζουν και να λοιδορούν ξέρουν)...

Εγώ, όχι απλώς σε προτρέπω να προχωρήσεις στα επιχειρηματικά σου σχέδια, αλλά ως Πρωθυπουργός της Ελλάδας, ΣΕ ΔΙΑΤΑΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ !
Επίσης με την ευκαιρία που μου δίνεται θέλω να διευκρινίσω ότι όταν είπα ότι η πιτσαρία μου είχε «ξεσκίσει» δεν εννοούσα μόνο ότι είχε «ξεσκίσει στις εισπράξεις» αλλά ότι είχαμε ξεσκίσει με τον συνεταίρο μου και ένα σωρό γκομενάκια που τα κερνούσαμε μπύρες και πύτσα (τόπιασες το ορθογραφικό έτσι;)
Και αφού λοιπόν προπονήθηκα ικανοποιητικά στην Αμερική, το ίδιο ακριβώς εφαρμόζω τώρα και στην Ελλάδα.
Διοικώ ένα κράτος που ξεσκίζεται να μαζέψει χρήμα από παντού ενώ ταυτόχρονα εγώ ξεσκίζω τους πάντες και τα πάντα και γενικά σε ότι μου κάτσει… δεν λέω όχι…
Επί του θέματος σου τώρα , θα σου απαντήσω σε όλα όσα με ρώτησες για να έχεις και εσύ επιτυχία σαν τη δική μου( αν με ακούγανε σαν και σένα όλοι οι Έλληνες τότε θα είχαμε μεγάλη πρόοδο, αλλά ποιος με ακούει ;)
Σου απαντώ λοιπόν στα ερωτήματα σου με τη σειρά που τα έθεσες:

1)Συνιστώ παραδοσιακές γεύσεις διότι όπως είδες και στην πιτσαρία «ΕΛΛΑΣ» ξεφούρνισα στους πελάτες ένα κάρο παραδοσιακά πολιτικά ψέματα και είδες και μόνος σου ότι ο κόσμος τα προτίμησε από άλλα καινοτόμα ψέματα των άλλων κομματιδίων…

2) σε συμβουλεύω να επιμηκύνεις και να μακρύνεις την πίτσα γιατί η απόλαυση θα διαρκεί περισσότερο αλλά και γιατί διακρίνω μία τάση φετίχ στους Έλληνες σχετικά με οτιδήποτε επιμηκύνεται…

3) να πουλάτε φτηνά για να πουλάτε στους περισσότερους, όπως έκανα και εγώ και είδατε πως πούλησα τόσα φτηνά ψέματα με ευκολία σε πολλούς και βγήκα και πρωθυπουργός της πιτσαρίας. Της Ελλάδας δηλαδή(για όσους δεν κατάλαβαν).

4) να προτιμήσεις οποιονδήποτε, φτάνει να σου κάνει πίστωση χρόνου και να σου δανείζει πολλά λεφτά (με οτιδήποτε τόκο) ώστε να μπορείς και πολλά από αυτά να τα ξοδεύεις όπως εσύ γουστάρεις .
Όταν έρθει η ώρα της πληρωμής τότε βλέπεις τι θα κάνεις, εξάλλου μπορεί ως τότε να έχεις πεθάνει. Τα χρέη φυσικά θα πάνε στα παιδιά σου αλλά τι σε νοιάζει αν εσύ έχεις αποδημήσει από αυτήν τη σύντομη ζωή;

5)προχώρα με το εφάπαξ του μπαμπά και αν στο δρόμο σου κάτσει και καμιά επιχορηγησούλα, χτύπα την κι’ αυτή, μην είσαι μαλάκας(ότι προλάβεις τρώγε).

6)όντως κατέχω καλά το θέμα «πιτσαρία» και όσο για επιπλέον πληροφορίες- προτάσεις-ιδέες που ζητάς, αυτό που έχω να σου πω είναι ότι:
απλώς κοίτα με και αντέγραφε με καθώς θα δίνω ρεσιτάλ διακυβέρνησης πιτσαρίας(κράτους) στους επόμενους μήνες.




Με πολλή εκτίμηση για την εκτίμηση που μου δείχνεις

Αντώνης Σ.
(οι φίλοι μου με φωνάζουν ο τρελαντώνης ο γκαβός).
Αναγνώστης