Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

DIGEA: ΕΠΙΓΕΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ...



6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ 35 ΕΥΡΩ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΣΤΗ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΝΤΕ ΓΕΙΑ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ!
ΘΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ!
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ. ΚΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΣΦΟΔΡΑ!

Ηλίας Κ. είπε...

Πωπωωπωπωπω!! και τι θα κανεις χωρις Ανατροπη, τουρκοσηριαλ, csi, ντοκυμαντερ καταστροφης και διαφημισεις??
Καλό στον εαυτο σου!

Και εμεις το ιδιο αδελφε!
Αντιο TV, δεν θα μας λειψεις.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΙ ΕΓΩ . ΤΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΡΩΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ?

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΣΑΣ ,ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΡΤ,ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρε παιδιά;; Τώρα θα μας περνάνε ψηφιακά υποσ. μηνύματα πιο εύκολα!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ και ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καιρό ειδα κάτι στην διαφήμιση της DIGEA που δεν το διάβασα πουθενα αλλου.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!

ΤΙ ΒΛΕΠΕΤΕ;

ΓΡΑΜΜΕΣ...

ΤΙ ΓΡΑΜΜΕΣ; ΜΕ ΤΙ ΜΟΙΑΖΟΥΝ;

ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ BARCODE ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 6! (2 γραμμές δίπλα δίπλα).

Και υπάρχει 2 φορές καθως 1 δεν φθάνει.

Αρα: 666 666

Μπορεί καποιος απο την διαχείριση να μου απαντήσει αν εχω δίκιο ή αδικο;

Κάντε ενα θεμα για αυτο βρε παιδια. Δωστε και ενα email να σας στείλω τι αλλα εχω βρει.