Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Αναλυτικά η επιστολή του Νικολόπουλου


«Αμέσως μετά την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, με επιστολή που παρέδωσα στον Πρωθυπουργό, κ. Αντώνη Σαμαρά, υπέβαλλα την παραίτησή μου από την θέση του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας...


Ξεκαθαρίζω, ότι μόνη αιτία της παραιτήσεώς μου είναι η προσωπική μου πεποίθηση πως το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης με την Τρόικα και η διόρθωση των σημαντικών στρεβλώσεων στα εργασιακά, συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά και προνοιακά ζητήματα, θα έπρεπε να έχουν τεθεί εμφατικά στο τραπέζι των συζητήσεων από την αρχή.

Εύχομαι να κάνω λάθος.

Ωστόσο, επειδή προσωπικά μου είναι αδύνατο, να αισθάνομαι ανακόλουθος με τα πιστεύω μου και σε όσα διεκήρυττα ως Τομεάρχης Εργασίας της Ν.Δ., προτίμησα να αποχωρήσω από την κυβέρνηση, μη θέλοντας να της δημιουργώ εγγενή προβλήματα από την αρχή κιόλας του βίου της.

Άπαντες γνωρίζουν πως ουδέποτε αρνήθηκα τις δύσκολες μάχες, αλλά και ουδέποτε έβαλα οποιαδήποτε «καρέκλα» πάνω από την απαράβατη αρχή μου ότι ο πολιτικός οφείλει να υπηρετεί το εθνικό συμφέρον με οποιοδήποτε προσωπικό ή άλλο κόστος, τολμώντας πάντοτε να έχει το θάρρος της γνώμης του. Αυτό άλλωστε προσπαθώ να κάνω σε όλη ,την άνω των 20 ετών, κοινοβουλευτική μου διαδρομή.

Άπαντες γνωρίζουν επίσης ότι και στον πρόσφατο προεκλογικό αγώνα, είχα ως κεντρικό σύνθημα το «εδώ στα δύσκολα».

Το επαναλαμβάνω και σήμερα.

Παραμένω στη Νέα Δημοκρατία, απλός στρατιώτης του πατριωτικού μου καθήκοντος και συνεχίζω να στηρίζω την κυβέρνηση και προσωπικά τον Πρωθυπουργό, εδώ στα δύσκολα.
Ευχαριστώ από καρδιάς τα στελέχη του Υπουργείου Εργασίας καθώς και τους Γενικούς και Ειδικούς Γραμματείς για την σύντομη αλλά γόνιμη συνεργασία μας.
Μα πάνω από όλους τιμώ και ευχαριστώ τον Αντώνη Σαμαρά, για την τιμή που μου έκανε να με εντάξει στο κυβερνητικό σχήμα και του εύχομαι να μας κάνει όλους περήφανους.

Αυτό θέλω, αυτό περιμένω, σε αυτό ελπίζω, γι’ αυτό αγωνίζομαι».
πηγη

Ερώτηση
Λες οτι υπηρετείς το εθνικό συμφέρον.Και οτι έχεις αρχές σωστές και πατριωτικές.
Βλέπεις όμως οτι τα πράγματα στη θέση που σε έβαλαν δεν λειτουργούν με βάση τις αρχές που εσυ έχεις.
Πως είναι δυνατόν να παραμένεις σε ενα κομματικό σχηματισμό,που υπηρετεί άλλα απο αυτά  τα οποία εσυ υπηρετείς;
Κατά την γνώμη μου έφυγες,γιατί ίσως τώρα είδες τι έρχεται,και την έκανες με ελαφρά για να γλυτώσεις απο την οργή του κόσμου.
Χθές φυσικά έδωσες ψήφο εμπιστοσύνης στο νεο κυβερνητικό εξάμβλωμα
Ιωάννης

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδειξε ότι το λέει η καρδούλα του.Μπράβο του!

Ανώνυμος είπε...

μαλακίες στο τετράγωνο.. θα έλεγα είς στον κύβο αλλα δέν θέλω να λέτε οτι υπερβάλω..

stduce@gmail.com είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ.ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Ποια καρδούλα του το λέει ρε 2.27;Θα τρελαθούμε τελείως;Απλώς είδε τι έρχεται και την έκανε με ελαφρά

Ανώνυμος είπε...

καλά ντε ο 2.27 είμαι.Μην πούμε κάτι αμέσως να σχολιάσουν κάποιοι.

Ανώνυμος είπε...

πηδανε ενας ενας απο το καραβι κ λενε κ μπαρουφες.ψηφο εμπιστοσυνης εδωσαν ολοι

EVAGGELOS SIACHALOS είπε...

αφου βλεπει τι γινεται...
τι σκατα ψηφο εμπιστοσυνης εδωσε;;;
ουστ ρε ...
τζαμπα μαγκας...για να μη πω τιποτε βαρυτερο...

Ανώνυμος είπε...

Αν η ψηφο εμπιστοσυνης ηταν κρυφη ποσες ψηφους θα μαζευαν οι κυβερνηση ΓΑΠ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑ πιστευετε? Θα περνουσε κανενα μνημονιο στην Ελλαδα πιστευετε? ολοι κοιτανε την καρεκλα τους και φοβουνται το πολιτικο κοστος.ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ολοι για μεσα ειναι. Να δουμε ποιος και ποτε θα τους βαλει