Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Έμαθες τι έγινε με την Ιρλανδία Αντώνη μου;


Επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής από τα 15 χρόνια στα 30 χρόνια και άλλες αλλαγές στο μνημόνιο με την Ιρλανδία επικαλείται το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο RTE Νews, επικαλούμενο πηγές που πρόσκεινται στους δανειστές της χώρας.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο εξετάζουν το...
ενδεχόμενο να διπλασιάσουν τον χρόνο αποπληρωμής του δανείου ύψους 85 δισ. ευρώ.

Κι εσύ Αντώνη; Τι σκοπεύεις να κάνεις παλικάρι μου;
Έχεις καμιά ιδέα ή... ποιός έχασε το μυαλό για να το βρεις;
Μήπως σκέφτεσαι να ψελίσεις τίποτε για καμιά επαναδιαπραγμάτευση;
Μήπως σκέφτεσαι να πεις τίποτε περί της προστασίας των Ελλήνων;
Τίποτε από αυτά ε;
Μα, καλά Αντωνάκη μου... γιατί έγινες πρωθυπουργός τότε;
Ή μήπως το όνειρό σου, Αντώνη μου, ήταν να γίνεις... εισπράκτορας;

Άρχισε να μετράς μέρες Αντωνάκη μου.
Ξεκίνα από σήμερα και στο 100 να ξέρεις πως... καίγεσαι...

Αναγνώστης