Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Απάντηση πολιτών στον Αργύρη Ντινόπουλο


Απαντουμε στον προσκυνημενο κο Ντινοπουλο που στην πρωϊνή εκπομπή του ΑΝΤ1 αφησε υποννοουμενα κι αιχμές για το που βρεθηκαν τα χρηματα για να φτιαχτει το κόμμα των ΑΝ.ΕΛ. κ οι οργανωσεις του, ανα την Ελλάδα:
Κε Ντινοπουλε,αφου ενδιαφερεσται να μαθετε που βρηκε ο κος Καμμενος τα λεφτα ,σας απανταμε:..

Εμεις τα δωσαμε τα λεφτα, ανθρωποι όλων των παραταξεων κ όλων των ταξεων κ όλων των ηλικιων για να στηθουν οι οργανωσεις κ τα γραφεια μας, σε όλη την Ελλαδα, μπας κ ξεβρωμισει ο τοπος απο κατι "τενορους" σαν κ του λογου σας.
Απο το υστερημα μας εβαζε ο καθενας ότι μπορουσε,αν μπορουσε κι αν δεν μπορουσε, προσεφερε εθελοντική εργάσία, αλλα ο κος Ντινοπουλος δεν μπορεί να τα διαννοηθει αυτα, καθως η Siemens φροντιζει για τα παντα στο κομμα που υπηρετει!

facebook

1 σχόλια:

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α ΙΩΑΚΕΙΜ είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΡΓΥΡΗ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΤΗΣ Τ.Ο ΤΗΣ Ν.Δ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΗΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΣΕΙΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟΝ ΟΑΕΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗ ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΕΥΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΟΜΩΣ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΙΡΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ Ν.Δ. Η ΨΩΝΙΣΕΣ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΘΑ ΕΡΘΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ Ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜ