Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Το έθνος Όμηρος του Χριστοφοράκου


 Το έθνος Όμηρος του ΧριστοφοράκουΑπό τον Λεωνίδα Ορφανουδάκη
Καφετζή στις 14 Αυγούστου του 2009 υπό τον τίτλο «Το Έθνος Όμηρος του Χριστοφοράκου» είχαμ προβλέψει εδώ ( http://kafeneio-gr.blogspot.gr/2009/08/blog-post_947.html ) κάποια πράγματα . Καθώς σήμερα (Δυστυχώς) υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις και υποψίες για να μην πω η βεβαιότητα πως δικαιώνομαι στις τότε προβλέψεις ίσως …….

είναι Εθνικά χρήσιμο να τις υπενθυμίσεις !
Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2009 ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΟΜΗΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ
Γράφει ο Λεωνίδας Ορφανουδάκης

Ο κ. Χριστοφοράκος εάν είναι όσο έξυπνος είμαι εγώ , μόλις διαπίστωσε ότι οι πολιτικοί στην Ελλάδα κάλυψαν με παραγραφές τα νότα τους ,θα κατάλαβε ότι υπήρχαν κάποιες έστω και μικρές πιθανότητες να μετατραπεί σε εξιλαστήριο θύμα .
Θα μάζευε λοιπόν όσα αποδειχτικά στοιχεία επιβαρυντικά , (Οπτικά , ηχητικά και γραπτά ), είχε για Έλληνες πολιτικούς και θα έφευγε στην Γερμανία .
Οι Γερμανοί αν ήταν όσο έξυπνος είμαι εγώ θα απάλλασσαν τον κ Χριστοφοράκο από κάθε κίνδυνο δίωξης τόσο στην Γερμανία όσο και στην Ελλάδα αφού θα ήθελαν τα αρχεία του για να τα αξιοποιήσουν ώστε να μπορούν να ελέγχουν και τους νέους Έλληνες πολιτικούς όπως έλεγξαν στο παρελθόν τους παλαιότερους . Το έργο είχε ξαναπαιχτεί από αυτούς όταν αξιοποιώντας τα αρχεία της Βέρμαχτ (Γερμανικού στρατού κατοχής) και σε συνεργασία με τους Άγγλους βοήθησαν να αναδειχτεί μεταπολεμικά στον τόπο μια άκρως αντεθνική άρχουσα τάξη από άτομα τα οποία μάλιστα είχαν το θράσος να βαφτίσουν εαυτούς εθνικόφρονες , συμπαρασύροντας έτσι και πολλούς πραγματικούς Εθνικόφρονες .
Αν ο Ελληνικός λαός , κατά μέσον όρο , ήταν όσο έξυπνος είμαι εγώ θα έστελνε όλους τους πολιτικούς (παλιούς και νέους) της Νέας Δημοκρατίας στα σπίτια τους αφού όλοι μας ξέρουμε ότι ΟΛΟΙ τους συνέργησαν στην συγκάλυψη και τις παραγραφές .
Θα έστελνε όλους τους ………
πολιτικούς του ΠΑΣΟΚ στα σπίτια τους , αφού ο Παπανδρέου δε θέλησε (ή όπως θέλω να πιστεύω ) δεν μπόρεσε να υλοποιήσει την εντολή ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΛΑΞΕΤΑ ΟΛΑ .
Ευτυχώς για την Ελλάδα και το λαό της ο Χριστοφοράκος και οι Γερμανοί δεν είναι όσο έξυπνος είμαι εγώ και έτσι ο Χριστοφοράκος θα εκδοθεί και θα δικαστεί στην Ελλάδα για όλα του τα ανομήματα και ο λαός θα μάθει ΟΛΗ την αλήθεια για το Πόσα και Ποίοι πολιτικοί τα έπιασαν .
Ευτυχώς για την Ελλάδα ο λαός της κατά μέσον όρο είναι πολύ ποιο έξυπνος από εμένα και σκεπτόμενος κάθε ένας την πάρτη του και το προσωπικό του ρουσφετάκι θα ψηφίσει και πάλι είτε Νέα Δημοκρατία είτε ΠΑΣΟΚ και η Ελλάδα που πρέπει να ζήσει θα ζήσει βουτηγμένη στα @@@@@ !
kafeneio-gr.blogspot.com