Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟΝ 29ΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑ


ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ! ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ
ΔΙΝΟΥΝ ΠΙΞΕΛΑΡΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ... ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ...

Την προφυλάκιση του ενός από τα τρία ζώα που έσφαξαν τον 29χρονο Έλληνα Θανάση Λαζανά, αποφάσισαν ανακριτής και εισαγγελέας ενώ οι άλλοι δύο διαφεύγουν της σύλληψης. Ο φερόμενος ως... 17χρονος αφγανός δήλωσε ότι... «Δεν τον σκότωσα εγώ. Το θύμα τσακώθηκε με έναν από τους άλλους δύο ομοεθνείς μου. Άρχισαν να καυγαδίζουν και να...
λογομαχούν, όμως εγώ έφυγα από το σημείο γιατί φοβήθηκα μήπως έρθει η Αστυνομία και με συλλάβει. Δεν έχω σχέση με το φόνο»

stoxos

4 σχόλια:

ΕΛΛΗΝΙΔΑ! είπε...

Ax! Πατριδα μου, χαμενη ζωη συνελληνα μου, η μανα του, ο πατερας του......
Τοσο εκγλημα και ακομη μενουν στην Πατριδα μας?
Ουτε στην φυλακη στην Πατριδα μας. Να ελθουν οι πρεσβειες απο αυτα τα κρατοι να τους παρει σε φυλακες δικες τους.
Ελληνες ξυπνατε.
Ομογενεια Αμερικης
Αγγελικη

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑΗ

Ανώνυμος είπε...

Οσο εχουμε επανω μνημονιακους πολιτικους και φιλολαθρομεταναστευτικα κομματα, τυπου συριζα, μπατσοκ, ν.δ., και κκε, αυτα τα φαινομενα θα συνεχιζονται.
Η φτωχεια ειναι το μεγα οπλο του σιωνισμου κατα της ανθρωποτητας.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς, η σκατόφατσα των δολοφόνων του Μανώλη Καντάρη κυκλοφορεί ελεύθερα στο ίντερνετ. Που θα πάει, δεν θα γίνει η δίκη;