Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Μήνυμα Ανεξάρτητου Έλληνα προς προπαγανδιστή των μνημονιακών κομμάτων.


Επιστολή αναγνώστη που την δημοσιεύουμε αυτούσια κατόπιν δικής του παράκλησης.

Για μένα που είμαι 30 χρονών είναι πλέον όλα πολύ απλά και η συνείδησή μου είναι καθαρή και ελαφριά επειδή κατάφερα να βγω...
από τον φαύλο κύκλο των τύψεων του τι θα συμβεί αν σαν δημόσιος υπάλληλος χάσω την δουλειά μου ή το πώς θα ζήσω την οικογένεια μου αν δεν πάρω τον μισθό μου….

Για σένα είναι όλα Αριστερά ή Δεξιά. Πρέπει ντε και καλά να είμαστε χωρισμένοι είτε Ολυμπιακοί είτε Παναθηναικοί και με μία ανίδεη και αγράμματη προσέγγιση του τρόπου σκέψης σου να τοποθετήσουμε τους ανθρώπους-Έλληνες που εκπροσωπούν οποιαδήποτε φιλοσοφία σε ομάδες λες και έχουν διαφορετικά προβλήματα ο ένας από τον άλλον. Οι πράξεις των πολιτικών έφεραν στον αμήν ανθρώπους χαμηλόβαθμους στον στρατό 40 χρόνια πριν που δεν άντεχαν να βλέπουν την κατασπάραξη του Ελληνικού δημόσιου
πλούτου και δημιούργησαν την χούντα και μέσα από εκείνη την κατάσταση κάποιοι πάλι ανίδεοι και ανεκπαίδευτοι ένστολοι εκμεταλλεύτηκαν την εξουσία και με τα έκτροπα που έκαναν ξεχάστηκαν τα εγκλήματα των πολιτικών… σήμερα, οι παράνομες πράξεις των πολιτικών υπογράφοντας αντισυνταγματικά μνημόνια και ανήθικες τροπολογίες με το να παίρνουν λεφτά πριν τις εκλογές την στιγμή που ο Παππούς μου δεν έχει να αγοράσει φάρμακα, με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών να μην υπάρχουν ποινικές ευθύνες (ας μην αναφέρω την ασυλία…) και να εκχωρούν προνόμια για τα αυθαίρετα σε μειονότητες έναντι των φτωχών Ελλήνων για ψηφοθηρία… Αυτοί οι υπογράφοντες πολιτικοί θα ξεχαστούν επειδή κάποιοι (σαν εσένα) έχουν την τάση να τοποθετούν την οργή του Έλληνα σε ομάδες του παρελθόντος αντί έστω και μία στο ελάχιστο να σου περνάει από το μυαλό ότι κάποιος (εγώ είμαι αυτός) είναι πραγματικά ανεξάρτητος και ότι μέσω των εκλογών θα εκφράσω την οργή μου πολιτισμένα. Καταλαβαίνεις ότι αν συνεχιστεί το μνημόνιο τα 10.000-15000 συσσίτια που δίνει η εκκλησία ανά ημέρα θα εκατοπλασσιαστούν μετά τον Ιούνη; Ότι με την παράδοση των εσόδων της χώρας που υπογράφτηκε, μετά τον Οκτώβρη δεν θα έχουμε λεφτά να πληρώσουμε τίποτα και θα κατασχεθούν περιουσίες ανθρώπων για ένα χρέος 300 ευρώ προς το δημόσιο..; Καταλαβαίνεις ότι παραδώσαμε Ελεύθερες Οικονομικές Ζώνες 200.000 στρεμμάτων για παραγωγή ενέργειας από τον Ήλιο την στιγμή που εγκρίθηκαν 3600 άδειες σε αγρότες σε όλη την Ελλάδα και οι τράπεζες δεν αφήνουν ούτε ένα αγρότη να στήσει το πάρκο του; Καταλαβαίνεις ρε βλαμμένε ψηφοφόρε του μνημονίου ότι τα μνημόνια που υπογράφτηκαν, τα διόδια που πληρώνεις, το κόψιμο των συντάξεων και οι μειώσεις μισθών,οι καταργήσεις των κλαδικών που έγιναν ήταν αντισυνταγματικά και ότι η επόμενη κυβέρνηση που θα βγει θα ψηφίσει αλλαγή του συντάγματος για να νομιμοποιήσει τα πάντα;

Αν συνέχιζα να σου γράφω για όλα τα αναίσχυντα και τα ανήθικα πράγματα που έχουν περάσει και ψηφίσει πολιτικοί και συνδικαλιστικά κομματόσκυλα τα τελευταία χρόνια, ήθελα πολλές γραμμές όμως θα αφιερώσω λίγες γραμμές στην συνείδηση μου για να σου πω κάτι τελευταίο.

Εγώ σαν Δημόσιος υπάλληλος 30 χρονών που τόσα χρόνια όλοι μου έλεγαν ας μη μιλάμε γιατί μια χαρά είμαστε… την δουλίτσα μας να έχουμε την οικογένεια μας να ταΐζουμε και ένα σωρό άλλες μπούρδες που σου δημιουργούν ανασφάλειες σου λέω ότι είμαι Ανεξάρτητος Έλληνας, έχω ορκιστεί στην πατρίδα μου 2 φορές με όρκους που πάντα τίμησα και ποτέ δεν τους πρόδωσα… ποτέ δεν τα πήρα από κανέναν πολίτη, ποτέ δεν καταχράστηκα ούτε πήρα φακελάκι ούτε εκμεταλλεύτηκα την καλοσύνη και την αγραμματοσύνη κανενός Έλληνα και πάντα πλήρωνα τους φόρους μου.. Εγώ λοιπόν δεν έχω να χωρίσω τίποτα με κανέναν σας αλλά αν τολμήσεις να σχολιάσεις ή να περιφρονήσεις τον λόγο μου ή την ψήφο μου θα νιώσεις την οργή μου κοιτώντας με στα μάτια την ώρα που θα τολμήσεις να έρθεις και να ξεστομίσεις οτιδήποτε στο χωριό μου για το μνημόνιο ή το κόμμα που το ψήφισε αλλά και μέσα από το facebook αν πεις κάτι ή από το twitter πάλι θα νιώσεις την οργή μου γιατί ή βολεμένος θα είσαι ή τραπεζίτης ή κανένας Δημόσιος λειτουργός που φοβάσαι να κοιτάξουμε το πόθεν έσχες σου τα τελευταία 30 χρόνια. Εγώ σαν Ανεξάρτητος Έλληνας, ψήφισα την ιδρυτική μας διακήρυξη η οποία είναι δικιά μου και όλων των Ανεξάρτητων Ελλήνων και όχι μόνο του αρχηγού μας του Πάνου Καμμένου. Με ενδιαφέρει να μείνω στην Ευρώπη που φτιάξαμε με αρχές ανθρώπινες που εξελίσσουν το ανθρώπινο είδος αλλά αν οι τοκογλύφοι μου δεν αντέχουν τις αρχές μου και προτιμούν να με υποδουλώσουν ας πάνε στην ευχή του Θεού γιατί εγώ το χώμα που είναι ποτισμένο με τον ιδρώτα του παππού μου και το αίμα των παππούδων του δεν το ξεπουλάω έστω και αν χρειαστεί να χάσω την δουλειά μου και να πεινάσω ή ακόμη και να πολεμήσω για αυτό γιατί έμαθα να κάνω τον σταυρό μου, να δουλεύω, να είμαι τίμιος και όχι να κλέβω σα κάτι παλιοκαθίκια και λαμόγια του κερατά. Το ΟΧΙ το δικό μου θα μείνει στην ιστορία όπως το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ του Λεωνίδα όταν και αυτός είχε τους υπόδουλους των εχθρών μέσα στην πόλη του και αυτός είχε τους επικριτές του αλλά είχε το χάρισμα να βλέπει μπροστά…

Καλύτερα ελεύθερος και περήφανος να ξαναστήσω την Ελλάδα με αρχές και αξίες ΗΘΙΚΕΣ καταργώντας ασυλίες, νόμους περί ευθύνης υπουργών και να κάνουμε έλεγχο σε όλους τους Δημόσιους λειτουργούς, Γιατρούς, Ιδιώτες, εταιρείες για την ακίνητη και κινητή περιουσία τους δηλώνοντας το πόθεν έσχεν τους…

Παρά υπόδουλος και προσκυνημένος σαν τους αρχηγούς σου που σε φλομώνουν με ανασφάλειες πείνας και δεν μπορείς να υψώσεις ανάστημα ούτε για δείγμα να δείξεις στο παιδί σου… Παρά προσκυνημένος Λειτουργός οποιουδήποτε είδους(Δ.Υπάλληλος,Αστυνομικός,Δικαστής,Γιατρός ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ κ.α.) που τα παίρνει είτε από τον προϋπολογισμό του κράτους μου, είτε από τον φτωχό ηλικιωμένο..είτε από τον πονεμένο επειδή η ζωή δεν τον άφησε να έχει μια αντίληψη και παιδεία καθαρή και αληθινή σα τη δική μου…

Κλείνοντας γλοιώδη κερδοσκόπε προπαγανδιστή σου λέω ότι μετά τις εκλογές..δεν υπάρχει μέρος στον κόσμο που να μπορέσεις να κρυφτείς γιατί θα σε βρούμε και θα δε δικάσουμε για τα εγκλήματα κατά της χώρας μας. Εμείς οι Ανεξάρτητοι Έλληνες σου λέμε ότι αν έχεις το σθένος να νικήσεις τις τύψεις σου και να μετανιώσεις για αυτά που έκανες, θα σε συγχωρέσουμε και θα σε αφήσουμε να απολαμβάνεις τον ήλιο μας, το φαγητό μας και την καλοσύνη μας στην βραχονησίδα που θα στήσουμε την φυλακή σου για τα επόμενα χρόνια ανάλογα με την ποινή σου. Αν όμως δεν μετανιώσεις και συνεχίζεις να στηρίζεις την προπαγανδιστική σου ανώμαλη θεωρία τότε δεν θα ξαναβγείς ποτέ από το υπόγειο που θα σε κλείσουμε για τα εγκλήματα που έπραξες εις βάρος μας… Εγώ για μένα μπορώ να σε συγχωρέσω, για το αγέννητο παιδί μου όμως που δεν έχει ακόμη το περιθώριο να σε φτύσει για αυτά που υπέγραψες και στηρίζεις εις βάρος του δεν έχω το περιθώριο να σου δώσω άφεση…

και θυμήσου… ¨Αν τολμήσεις να σχολιάσεις ή να περιφρονήσεις τον λόγο μου ή την ψήφο μου θα νιώσεις την οργή μου είτε μπροστά σου είτε στο κοινωνικό διαδικτυακό τόπο που χρησιμοποιείς…¨

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ
πηγη