Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Μαρία Καρχιλάκη στο "Κουρδιστό Πορτοκάλι"> -Δεν παραιτούμαι, δεν υπογράφω...


"Νομίζω ότι οδηγούμαστε στην κατάργηση της μισθωτής εργασίας. Αυτά που ενδεχομένως συμβούν στο Mega, αλλά και συμβαίνουν ήδη σε άλλες επιχειρήσεις -πέρα και έξω από τα media- θεωρώ πως είναι προπομπός του Αρμαγγεδώνα που έρχεται από το φθινόπωρο...
στην Ελλάδα. Πιστεύω πως από το Σεπτέμβρη και μετά το εργασιακό τοπίο στη πατρίδα μας θα θυμίζει καμμένη γη..."



Η γοητευτική δημοσιογράφος Μαρία Καρχιλάκη που παρουσιάζει τις διεθνείς ειδήσεις στο κεντρικό δελτίο δεν παραιτείται -όπως έγραψαν κάποια site- αλλά πιθανότατα θα απολυθεί αφού δεν είναι διατεθειμένη να υπογράψει την νέα σύμβαση εργασίας. "Δεν είμαι τόσο απελπισμένη για να υπογράψω ένα τέτοιο χαρτί...", δηλώνει στο "Κουρδιστό Πορτοκάλι".


"Είμαι πολύ κοντά στη σύνταξη κι είναι τέτοιο το οικογενειακό μου πλαίσιο που μπορεί να με στηρίξει και να υποστηρίξει την απόφασή μου. Κατανοώ, όμως, απολύτως όσους συναδέλφους αναγκάζονται να υπογράψουν και τους νοιάζομαι πολύ. Επίσης, αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, αποκαλύπτει και μια ανώριμη κοινωνία των άκρων. Μια κοινωνία που σπρώχτηκε  σαν άβουλο κοπάδι στον ευκαιριακό νεοπλουτισμό του Χρηματιστηρίου και στα πρώτο τραπέζι πίστα στους «ναούς» της παραλιακής και της Μυκόνου και τώρα ανήμπορη και φοβισμένη αναζητά διεξόδους απελπισίας. Από τα γλέντια με δανεικά στις αυτοκτονίες. Μια κοινωνία που δεν ωρίμασε όπως συνέβη στις ευρωπαϊκές χώρες με βαθιά αστική παράδοση. Μια κοινωνία που βολοδέρνει...Πάντως σε ό,τι με αφορά, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είμαι αποφασισμένη να επιβιώσω και να κάνω πιο πολλές βόλτες με το αγαπημένο μου ποδήλατο…» 
πηγη