Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Κλήση από διόδια χωρίς παράβαση!


Θα ήθελα να καταγγείλω πως έλαβα κλήση για παράβαση σε διόδια, που πότε δεν έγινε. Στην πραγματικότητα η μοτοσυκλέτα που γραψανε στην κληση δεν κυκλοφορει σχεδον καθολου ειδικά σε εκείνη την περιοχή. Ωστόσο απορίας άξιο είναι το που βρήκαν οι άνθρωποι της εταιρείας που διαχειρίζεται τα διόδια τον αριθμό της μοτοσικλέτας... Η κλήση που μου ήρθε αναφέρει....
μόνο τον αριθμό της πινακίδας της μοτοσικλέτας. Δεν αναφέρει ούτε τον τύπο, ούτε το χρώμα, ούτε κάποιο άλλο στοιχείο που να αφήνει έστω μία ένδειξη πως θα μπορούσα να ήμουν εγώ.

πηγη

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω πάλι τα περναω συνεχεια χωρις να πληρωνω και δε μου εχει ερθει τιποτα.. αλλα και να μου ερθει δε πληρωνω τιποτα, σιγα μη πληρωνω επ απειρων το καθε δρομακο και καθε γεφυρα που φτιαχνουμε υποτιθεται στα πλαισια της αναπτυξεις,, δηλαδη με την ιδια λογικη καθε φορα που τα σπανε τα κολοπαιδα στο συνταγμα να βαουνε διοδια για τα φαναρια και τα μαρμαρα.. ασε μη βαζω και ιδεες κιολας..

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι δέν είχα ποτέ πινακίδα στην μηχανή μου...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΦΙΛΕ,ΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΙΤΗΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ(ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ) ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΜΑΡΚΑ, ΧΡΩΜΑ, ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ. ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...