Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Το δίκιο του αγώνα πολλά σου στέρησε μα η ζωή λεχώνα ελπίδες γέννησε…


Για τον αξέχαστο Γιώργο Γεννηματά που «έφυγε» στις 24/4/1994 του  Νίκου Κ.Μαντάγαρη.

Στο πατρικό του χωριό στις Θαλάμες, του Δήμου της Έξω Μάνης, «αναπαύεται» ο Γιώργος ΟΛΩΝ των Ελλήνων...


 Ο Άνθρωπος  που συγκίνησε τους πάντες, ο πολιτικός που αγαπήθηκε από τους πιο πολλούς, που άνοιξε δρόμους και …έκλεισε πρώτος με το παράδειγμά του τα πράσινα και τα γαλάζια καφενεία.

 Ο οραματιστής και ονειροπόλος που σε καλούσε με μοναδικότητα στο δρόμο της συμφιλίωσης,

 της αποφασιστικότητας και της συμπόρευσης για μια ΝΕΑ Ελλάδα.

Ο Πολιτικός που μπήκε στις καρδιές μας και που η ΑΠΟΥΣΙΑ του φαίνεται κάθε στιγμή και ειδικά σήμερα, που το πολιτικό «ανάστημα» έχει μικρύνει απεριόριστα.

Ο Πολιτικός, που μας δίδαξε πως το χαμόγελο, ήταν το πιο δυνατό όπλο των πολιτικών, που ήθελαν να προσφέρουν στην ανάπτυξη και την πρόοδο της Ελλάδας μας.

Θυμάμαι κάποτε στο Καρπενήσι:

Είμαστε εκεί, προεκλογική περίοδο του 1990.

Απέναντι στο ΜΠΛΕ καφενείο, μια ομάδα Νεοδημοκρατών συζητούσε  δυνατά κουνώντας τα χέρια τους, κοιτώντας προς το μέρος μας  και βρίζοντας.

ΩΧ ! σκέφτηκα …Θα φάμε ξύλο.

Γύρισε προς το μέρος μου, με κοίταξε και ύστερα μου ζήτησε να του βρώ ένα τριαντάφυλλο.

 Υποψιαζόμουν τι θα έκανε, αλλά ταυτόχρονα το στομάχι μου ήταν κόμπος.

Ανηψιέ ,(έτσι με έλεγε, και τον αποκαλούσα ,Θείο) μου λέει ,

 να θυμάσαι πάντα ότι η Ελλάδα να σωθεί όταν οι Έλληνες  χαμογελάνε  μεταξύ τους.

 Η αγάπη είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο.

 Ύστερα, άνοιξε  την πόρτα  και προχώρησε με εκείνο το βάδισμα  του ανθρώπου της επίγνωσης και της θέλησης.

 Πήγε απέναντι, στάθηκε  λίγο με το χέρι στην καρδιά  και με σεβασμό ακούμπησε το κόκκινο  τριαντάφυλλο μπροστά στον ανδριάντα του Παύλου Μπακογιάννη.

Έρριξε ένα συγκαταβατικό βλέμμα προς τους μαζεμένους οπαδούς  της Νέας Δημοκρατίας, και έκανε μεταβολή να γυρίσει πίσω κοντά μας.

 Τότε ακούστηκε ένα  δυνατό και παρατεταμένο χειροκρότημα , από την πλευρά των οπαδών της Νέας Δημοκρατίας !

 Μας είχε …αφοπλίσει όλους ΟΛΟΥΣ!

 Ήταν ο Γιώργος όλων των Ελλήνων .

 Ήταν ο ΕΛΛΗΝΑΣ !

ΥΓ.

Στην ιδιόχειρη διαθήκη που άφησε γράφει:

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Έλληνες και Ελληνίδες που μου συμπαραστάθηκαν, από την πλευρά μου ευχές για όλο τον Ελληνισμό. Εκτός από ευχές απαιτείται Εθνική συνεννόηση στην κορυφή και διάλογος, και Εθνική συμμαχία στη βάση. Για το ΠΑΣΟΚ το κόμμα που τόσο αγάπησα εύχομαι ενότητα, περίσκεψη και αποφασιστικότητα. Αυτά που δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω είμαι σίγουρος ότι θα αποτελέσουν στόχο πολλών που με μεγαλύτερες δυνάμεις από μένα θα τα κάνουν πράξη.

Με την ευχή και την άπειρη αγάπη μου,

Γεώργιος Γεννηματάς
πηγη

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η λεχώνα η ζωή, γέννησε και τη Φώφη......

"Προβοκάτορας"

Ανώνυμος είπε...

Και τι έκανε αυτός για την Ελλάδα ρε πασοκόσκυλα για να τον αποκαλείτε όλων των ελλήνων; Πα΄ντως δικός μου δεν είναι και ούτε κανείς τον θυμάται με νοσταλγία,απ' όσους γνωρίζω.