Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Έβγαλε ανακοίνωση - ανάρτηση ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ μετά από ανάρτησή μας!


Λίγες ώρες πριν δημοσιεύσαμε ένα απόσπασμα από τα κείμενα του liako.gr, που ούτε λίγο ούτε πολύ, έξυπνα και προπαγανδιστικά προσπαθεί να προβάλει ως "Σοβιετ" αριστεριστή  όποιον διαφωνεί με τον Σαμαρά... Για την ακρίβεια είπε:" Είναι σαφές ότι ο Σαμαράς πάει για να καταργήσει το τελευταίο σοβιετικού τύπου κράτος του πλανήτη. Δηλαδή το δικό μας και να το κάνει ελεύθερο και ελληνικό."
Διαβάστε την απάντησή του εδώ







6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος στο liako.gr στην ανάρτηση δήλωση του Λιακόπουλου ''δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος'' μου σβήνει τα σχόλια,μου έσβησε έξι μέχρι στιγμής,το μόνο που ήθελα να πώ στ'αδέρφια μου τους Έλληνες ήταν να μην ψηφίσουν κανένα απο τα προδοτικά κόμματα ιδίως ΝΔΠΑΣΟΚ κάποιος ελληναράς απο το μπλόκ του λιακόπουλου απ'ότι φαίνεται ενοχλήθηκε πολύ απ'αυτό που έγραψα.Μου έσβησε έξι σχόλια χωρίς ύβρης,ο δημοκράτης.Το επόμενο βήμα πιο θα είναι κύριε Δημοσθένη?

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ.ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ.ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΥΚΟΛΑ.

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2012/04/blog-post_8723.html

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν βγαίνεις για βουλευτής Λιακόπουλε να νετάρουμε? Ξέρεις σε ποιο κόμμα, μήν τα ξαναλέμε.

Ανώνυμος είπε...

Μόλις έβγαλες την μάσκα σου Λιακόπουλε. Κρίμα.

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ

ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ

http://newsmahou.blogspot.com/2013/01/blog-post_9793.html

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ

ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ / ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΣΤΟ
ΠΑΡΑΛΑΤΩ ΛΙΝΚ

http://newsmahou.blogspot.com/2013/01/blog-post_9793.html