Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Τι έλεγε ο Πύρρος Δήμας δυόμισι χρόνια πριν!



«Θέλω να ξεκαθαρίσω, πως ούτε καμία επίσημη πρόταση υπήρξε από το ΠΑ.ΣΟ.Κ και ούτε έχω ασφαλώς σκοπό να πολιτευτώ».
- Εάν υπήρχε πρόταση θα τη δεχόσασταν ;
«Σίγουρα μια τέτοια πρόταση θα ...
ήταν τιμητική, αλλά δεν είμαι έτοιμος, ούτε έχω βλέψεις για κάτι τέτοιο. Ένας Ολυμπιονίκης δεν μπορεί να ανήκει ούτε στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., ούτε στη Ν.Δ. Ανήκει στον ελληνικό λαό… Άλλωστε εγώ έμαθα να σηκώνω ψηλά την ελληνική σημαία και όχι τη σημαία κάποιου κόμματος».
Αυτά είχε δηλώσει δυόμισι χρόνια πριν, στις 16 Σεπτεμβρίου του 2009, δηλαδή κατά την τότε προεκλογική περίοδο, ο κύριος Δήμας.
Βρε πως αλλάζουν τα πράγματα…

prionokordela.gr

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mayro sto mayrogyalouro....osous k na baloun mesa sth sapila tous,de tha tous bgei.

Ανώνυμος είπε...

Για μένα που είμαι απο το Αργυρόκαστρο έχω να πώ ότι έκανε μεγάλη μακακία καθαρά για τα λεφτά ο Πύρρος. Άλλωστε το ΠΑΣΟΚ ψάχνει για ψυφαλάκια και στράφηκε στους Βορειοηπειρώτες, τι να πω. κριμα. Το να τον λένε αλβανό και να τον βρίζουν δεν αλλάζει κάτι.

Ανώνυμος είπε...

καλα!!!δεν ειναι και το μοναδικο φαινομενο που αλλα ειπε κ αλλα εκανε!
πειτε μας για καποιον που ειπε κατι κ τοκανε τους καμαρωσαμε μεχρι αηδιας
στις πιο απιθανες κωλοτουμπες!ονοματα δεν χρειαζονταιειναι διασημοι για τα κατορθώματα τους.