Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Ακολουθούν όσα λέμε, όμως άλλο το πρωτότυπο και άλλο η αντιγραφή.


Τόσα χρόνια, μέσα στην Βουλή αλλά και σε κάθε δημόσια τοποθέτηση μου επικαλούμαι τρία ονόματα για τα θέματα των πετρελαίων. Είμαστε οι πρώτοι που μιλήσαμε για την ανάγκη η χώρα μας να ανοίξει το θέμα της ΑΟΖ και να μην ομφαλοσκοπούμε. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ βέβαια δεν έμπαιναν καν στον κόπο να μας ακούσουν, προσωπικά εγώ....
 όμως επέμενα παρά τις ειρωνείες. Έτσι έχω μάθει να κάνω στην ζωή μου. Δεν παριστάνω πως τα ξέρω όλα. Για αυτό και ήμουν εκείνος που επέμενα για τα πετρέλαια της πατρίδας μας, που έψαχνα και μιλούσα συγκεκριμένα. Και το έκανα με μόνο γνώμονα το συμφέρον της Ελλάδας όχι το συμφέρον του κόμματος. Η στάση τους απέναντι μου όμως δεν με αφορά. Τους χαρακτηρίζει. Με ενδιαφέρει μόνο η Ελλάδα. Να πω, πως αισθάνομαι ότι ήρθε η ώρα, κάποιοι να ζητήσουν συγγνώμη για την αδράνεια τους τόσα χρόνια; Τίποτα δεν έκαναν για τα πετρέλαια και φοβάμαι πως και τίποτα δεν θέλουν να κάνουν. Ακούστε, τα πράγματα είναι απλά. Έχω μάθει να μιλάω με στοιχεία. Δεν με φοβίζει να κοπιάσω κυρίως όταν βλέπω πως θα προστατεύσω τα συμφέροντα της πατρίδας μου. 'Έκανα το καθήκον μου απέναντι σε όσους με τίμησαν με την ψήφο τους. Έψαξα και βρήκα στοιχεία, ΦΕΚ και χάρτες από κορυφαία πανεπιστήμια. Έκανα αυτό που έκανα και ως δημοσιογράφος, και παραπέμπω στους κορυφαίους επιστήμονες γιατί με ενδιαφέρει να μάθουν όλοι οι Έλληνες ποιοι μπορούν να μας βοηθήσουν να βγούμε από την κρίση. Αν τώρα τα δύο κόμματα αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τα όσα αποκαλύψαμε για μικροκομματικούς λόγους είναι κάτι που δεν μπορώ να παρακολουθήσω. Απλά θέτω ένα ερώτημα, γιατί τώρα; Μήπως γιατί φτιάχνοντας το φορέα υδρογονανθράκων μετέφεραν τα έσοδα από αυτόν (των υδρογονανθράκων) στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας του οποίου τα έσοδα πηγαίνουν όλα στους δανειστές μας; (σύμφωνα με το μνημόνιο 2, Που υπέγραψαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ;). Δηλαδή με λίγα λόγια η Ελλάδα και ο Έλληνας δεν θα πάρουν ούτε ένα σεντ από τα δις ευρώ των πλουτοπαραγωγικών πηγών διότι θα τα πάρουν όλα οι δανειστές τοκογλύφοι.

Κυριάκος Βελόπουλος