Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ "ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ" ΣΤΗΝ ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΚΕΡΕΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟ "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"


ΥΠΟΠΤΗ ΑΒΑΝΤΑ 19 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΑ 5.5 ΕΚ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ...


Διαβάστε τι σημαίνει "γκρίζα διαφήμιση" στις εφημερίδες και στα portal των νταβατζήδων της ενημέρωσης. Και καλά, για κάτι δημοσιογράφους που φημίζονται για ανάλογες πρακτικές προμόσιον και χλιαρής αντιμετώπισης πολιτικών προσώπων, είμαστε πια μαθημένοι τόσα χρόνια και έχουμε συνηθίσει να τους διαβάζουμε και να κρατιόμαστε για να μην κάνουμε εμετό. Αλλά για τους συνήθεις υπόπτους; Δεν ξεκάηκαν; Δεν ντρέπονται; Τον κόσμο δεν τον φοβούνται ότι θα τους πάρει με τις πέτρες;

Απόσπασμα από το μεγαλούργημα...

"Tα τελευταία χρόνια έχει δει πολλές φορές κομμάτια από τη ζωή της σε πρωτοσέλιδα κρεμασμένα στα περίπτερα. «Λογικό είναι, αφού είναι όμορφη, απέδειξε ότι στην πολιτική όταν αγαπάς τον τόπο σου μπορείς πραγματικά να προσφέρεις έργο και από την άλλη μοιράζεται τη ζωή της με έναν μύθο», λένε δικοί της άνθρωποι. Ιδιότητες που ορισμένοι εκτιμούν και κάποιοι άλλοι δύσκολα της συγχωρούν...

- Τι σας έκανε να κατεβείτε και πάλι στις εκλογές, σε μια εποχή μάλιστα όπου οι πολιτικοί έρχονται αντιμέτωποι με μια γενικότερη απαξία;

Ο ίδιος λόγος που με οδήγησε πριν από μερικά χρόνια να ασχοληθώ με την πολιτική: η αγάπη μου για την Κέρκυρα. Λόγος που είναι σήμερα περισσότερο επίκαιρος από ποτέ. Εχω προσφέρει στο νησί μου και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Η σκληρή δουλειά και η αναγνώριση από τους συμπολίτες μου είναι η καλύτερη απάντηση στην απαξία.

- Πώς σας αντιμετωπίζει ο κόσμος όταν σας συναντά στον δρόμο;

Η ανασφάλεια, η απογοήτευση, ο θυμός είναι τα κυρίαρχα συναισθήματα που βγάζουν όλοι όσοι συναντώ καθημερινά. Είναι απολύτως δικαιολογημένα όλα αυτά, καθώς βιώνουμε μια πρωτόγνωρη κοινωνική και οικονομική δοκιμασία, η οποία ταλανίζει την κάθε οικογένεια και τον κάθε πολίτη ξεχωριστά. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που πιστεύουν ότι ακόμη και μέσα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία μπορούμε να παλέψουμε για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό. Σε αυτούς συγκαταλέγομαι κι εγώ.

- Πολιτικός, σύζυγος, μητέρα... Με ποια σειρά τα τοποθετείτε;

Οπως για κάθε γυναίκα, έτσι και για μένα πρώτη έννοια μου είναι το παιδί μου. Προσπαθώ λοιπόν να ισορροπώ ανάμεσα στις απαιτήσεις αυτών των τριών διαφορετικών ρόλων. Αλλες φορές πιστεύω ότι τα καταφέρνω καλά, άλλες πάλι έχω αμφιβολίες γι' αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι γίνεται και διαφορετικά.

- Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε μέσα στην οικογένειά σας απείλησαν ποτέ τον γάμο σας;

Οχι, δεν θα το έλεγα αυτό. Αλλωστε όλες οι οικογένειες αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Ωστόσο εμείς έχουμε βρει τρόπο να τις ξεπερνάμε και να προχωράμε μπροστά, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον.

- Tην εποχή που βρεθήκατε στη δίνη του κυκλώνα, σας πέρασε καθόλου από το μυαλό να εγκαταλείψετε τον πολιτικό στίβο;

Από τη φύση μου είμαι άνθρωπος που δεν εγκαταλείπω τη μάχη, ιδιαιτέρως στα δύσκολα. Τώρα αν με ρωτάτε για το αν αισθάνθηκα πίεση ή απογοήτευση, δεν θα σας πω όχι.

- Η περίοδος που ακολούθησε την παραίτησή σας ήταν δύσκολη;

Θα ήταν ψέμα αν σας το αρνιόμουν. Φυσικά και ήταν μια ιδιαίτερη περίοδος, όπου δοκιμάστηκαν τόσο οι δικές μου αντοχές όσο και οι αντοχές των ανθρώπων που είναι κοντά μου και με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια.

- Τι ήταν εκείνο που σας έδωσε κουράγιο και δύναμη να συνεχίσετε;

Η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, αλλά και η βεβαιότητά μου ότι δεν είχα ουδεμία ευθύνη προσωπική για οτιδήποτε το μεμπτό. Αντλησα δύναμη από όλους εκείνους που μου έσφιξαν το χέρι και μου ζήτησαν να μην τα παρατήσω.

- Συμφωνείτε με την άποψη ότι, αν και προσφέρατε έργο, απομακρυνθήκατε από την κυβέρνηση εξαιτίας της οικονομικής εκκρεμότητας του συζύγου σας;

Ειλικρινά δεν νομίζω ότι μια τέτοια συζήτηση έχει πλέον νόημα. Επέλεξα να παραιτηθώ για να μην βλάψω τον πρωθυπουργό και την ίδια την κυβέρνηση, σε μια εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο. Πιστεύω ότι έπραξα σωστά και επομένως δεν μετανιώνω γι' αυτή μου την απόφαση.

- Και αν οι πολιτικοί σας αντίπαλοι χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο θέμα σαν «χτύπημα κάτω από τη ζώνη»;

Δεν θέλω να πιστεύω κάτι τέτοιο. Ωστόσο δεν σας κρύβω πως, αν γίνει, είμαι συνηθισμένη σε τέτοιου είδους «χτυπήματα», ξέρω πώς να τα αντιμετωπίζω και οι άνθρωποι που με γνωρίζουν και με εμπιστεύονται αντιλαμβάνονται επίσης πολύ καλά πού τελειώνει η αλήθεια και πού ξεκινά η συκοφαντία.

- Ισχύει ότι στα δύσκολα ήσασταν στο πλευρό του συζύγου σας;

Φυσικά! Οπως ακριβώς ισχύει ότι και αυτός είναι πάντα δίπλα μου και στα εύκολα και στα δύσκολα. Νομίζω άλλωστε ότι αυτό πρέπει να συμβαίνει όταν δύο άνθρωποι έχουν επιλέξει να είναι μαζί.

- Αλήθεια, πώς αντιδράτε στις επιθέσεις του Τύπου;

Θα έλεγα ότι έχω συνηθίσει πλέον να μου επιτίθενται για λόγους άσχετους με τις πολιτικές επιλογές ή δραστηριότητές μου. Αυτός άλλωστε είναι ένας από τους «κανόνες του παιχνιδιού» της δημοσιότητας. Το ξέρεις και το γνωρίζεις από την αρχή. Στην περίπτωσή μου βέβαια, όπου και ο σύζυγός μου είναι δημόσιο πρόσωπο, ευνόητο είναι να αποτελώ ευκολότερο «στόχο». Προσωπικά προσπαθώ να αφήνω κατά μέρους τέτοιου είδους επιθέσεις ή σχόλια και να ασχολούμαι με αυτό που πραγματικά μου ανέθεσαν να κάνω εκείνοι που με εμπιστεύτηκαν στις εκλογές. Βλέπετε, οι πολίτες είναι πιο αυστηροί και δίκαιοι κριτές από οποιοδήποτε Μέσο.

- Η οικονομική κρίση πόσο σας έχει αγγίξει προσωπικά;

Ας είμαστε ειλικρινείς. Ολοι έχουν επηρεαστεί από την κρίση, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο. Εχω πλήρη επίγνωση ότι δεν βρίσκομαι στο επίπεδο που είναι σήμερα ορισμένοι συμπολίτες μας, με την κρίση να τους έχει φέρει στα όρια της επιβίωσης.

- Ποια από τις σκηνές της καθημερινότητας σας έχει συγκλονίσει περισσότερο;

Η αυτοκτονία του άτυχου συνταξιούχου στην πλατεία Συντάγματος. Οταν κάποιος άνθρωπος οδηγείται σε αυτή την απόφαση με τέτοιο συγκλονιστικό τρόπο, τότε το μόνο που αρμόζει είναι σιωπή και σεβασμός.

- Ποιο έργο απ' όλα όσα έχετε φέρει εις πέρας για την Κέρκυρα σας κάνει να νιώθετε πραγματικά υπερήφανη;"

Τα υπόλοιπα διαβάστε τα στο portal του "Πρώτου Θέματος" γιατί πάμε στην τουαλέτα για να ξεράσουμε. Ειδικά με κάτι ερωτήσεις τύπου "πως αντιδράτε στις επιθέσεις του Τύπου;". Καλά κυρά μου, εσύ που πήρες την "συνέντευξη"-διαφήμιση, δεν έμαθες ότι ο κ.Βοσκόπουλος είναι πια και με επίσημη απόφαση του ΣτΕ, μπαταξής; Τι να πούμε. Η ΕΣΗΕΑ δεν τα διαβάζει αυτά;
πηγη