Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Παραιτήθηκε ο Ανδρέας Ψυχάρης από σύμβουλος του Σαμαρά


Ο κ. Ανδρέας Ψυχάρης, υποψήφιος βουλευτής στην Α’ περιφέρεια Αθηνών, υπέβαλε σήμερα την παραίτησή του από τη θέση του υπαλλήλου στον διπλωματικό κλάδο του υπουργείου Εξωτερικών.

Ταυτόχρονα απέστειλε στον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας επιστολή, η οποία έχει ως εξής:


«Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι υπέβαλα σήμερα την παραίτησή μου από το Διπλωματικό Σώμα και ως εκ τούτου δεν δύναμαι πλέον να διατηρήσω το αξίωμα του διπλωματικού συμβούλου σας, το οποίο μου εμπιστευθήκατε. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε και για την εμπιστοσύνη που δείξατε προς το πρόσωπό μου.

Ακόμα περισσότερο σας ευχαριστώ γιατί δεχθήκατε να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο της παράταξής μας στην Α’ Περιφέρεια Αθηνών και θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι θα σταθώ αρωγός με όλες μου τις δυνάμεις, στην προσπάθειά σας και στους στόχους σας, προκειμένου να επιλύσετε τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή.

Θα σας είμαι πάντα ευγνώμων για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε καθ’ όλη τη διάρκεια που υπηρέτησα δίπλα σας».



newpost

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπά; Να τον πιστέψουμε;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΒΟΜΑΙ...ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΑΡΩΓΟΣ.ΒΛΑΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ....

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΦΙΛΕ;;;;

Ανώνυμος είπε...

μην ψαρωνετε, ειναι υποχρεωτικο να παραιτηθει για να εχει το δικαιωμα του εκλεγεσθαι.

Δειτε εδω:

http://www.ypes.gr/el/Elections/NationalElections/DeputyElections/InterestCandidate/