Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Τι θα έκανα αν ήμουν προδότης, σκουπίδι, μισάνθρωπος, πουλούσα τις επόμενες γενιές για να γεμίσω τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς;


…εάν ήμουν μέλος μιας συμμορίας που θα άνοιγα Κερκόπορτα για να δολοφονήσω τους συνανθρώπους μου; Ακόμα και τα βρέφη, τα αγέννητα παιδιά τους;...

Εάν ήμουν κίναιδος χωρίς μπέσα και έπρεπε να οργανώσω την Εθνοκτονία ενός λαού από τα νοσοκομεία μέχρι τα ράφια των γερμανικών σούπερ μάρκετ;

Τι θα έκανα εάν πρωτοστατούσα στην διάλυση κάθε ηθικού φραγμού, αποθέωνα λαμόγια, παρουσίαζα ελεεινούς ως πρότυπα, λοιδωρούσα τον τίμιο, τον μπεσαλή, τον ανιδιοτελή, τον πατριώτη;
Πιθανότατα, όσο σάπιος και να ήμουν, να μην μπορούσα να κάνω αυτο: http://www.megatv.com/kapsetosenario/default.asp

olympiada

kapagriniou.wordpress.com

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πιθανόν πρωθυπουργός, υπουργός, καναλάρχης, δημοσιογράφος ή τουλάχιστον, 'τσάτσος' ηθοποιός (από αυτούς που πάνε με όλα)...

Ανώνυμος είπε...

πρέπει το MEGΑ αμεσα να κοψει αυτή την αντίχριστη κ παράλογη εκπομπή που προσπαθεί να αποχριστιανικοποιήσει την κοινωνία κ να την αποβλακώσει εντελώς!!! αηδια...

Ανώνυμος είπε...

Θα γινόμουν πρωθυπουργός, υπουργός, καναλάρχης, δημοσιογράφος ή τουλάχιστον 'τσάτσος' ηθοποιός (που πάει με όλους και παντού)...