Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΛΕΣ;




3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λαθος 100%,είναι αλήθεια σε πειράματα που έγιναν επάνω σε χιμπατζήδες τον ξεγέλασαν μονο 2 φορες τι τρίτη φορα δεν αντέδρασε,
Τελικά ορισμένοι ας αποδείξουν ότι έχουν το μυαλό και την μνήμη του χιμπατζή ΓΡ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή είμαστε χειρότεροι από του χιμπατζήδες!Τουλάχιστον έτσι δείχνουν οι δημοσκοπήσεις.

Ανώνυμος είπε...

εχει δικιο και ο 6.30 θα το δειξει η καλπη αχ!αυτα τα παππουδια θα κανουν ζημια και αυτοι που δεν χανουν επισοδιο απο τουρκικα μεχρι που μου ειπε καποια με αριστερες καταβολες ετσι οπως τον ακουσα αν δεν μου μιλουσες κ εμενα με επεισε για τον Αντωνακη φαντασου τι εχει να γινει!
ΓΡ.ΦΙΛΕ μου ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!ειδα το σχολιο που μου αφησες!οχι απο τo gmail αχ!μας εκανε και η αντινεα τη ζωη πατινι μ'αυτον τον τροπο χαθηκαμε δεν μπορουμε ν'ανταλλαξουμε μια κουβεντα ελπιζω κατι να κανει να διορθωθει η κατασταση!δεν μου αρεσει αυτο που ειδα σε αλλο blog Στημενα απο το ιδιο εναντιων σχολιαστων και η προπαγανδα συννεφο αλλα και με σκοπιμοτητα τρολλαρισμα εδω υπαρχει σεβασμος και οποιος ειναι καθαρος δεν αλλαζει δεν φευγει!αλλα και καποιος τροπος για τους φιλους θ'απρεπε να υπαρχει ακομη και μια διαφορετικη αποψη των σχολιων θα την δεις μετα απο ωρες η την επομενη αυτο ειναι ασχημο!θα σου δωσω τηλ.να τα λεμε!