Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Γιώργος Νταλάρας: «Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου»


Γιώργος Νταλάρας: «Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου»Ο γνωστός τραγουδιστής Γιώργος Νταλάρας σε σημερινή του συνέντευξη στο Τάσο Τρύφωνος στο ραδιόφωνο Love Radio μίλησε για τα πυρά που έχει δεχτεί τις τελευταίες μέρες και τις αντιδράσεις που προκάλεσε η συναυλία του στο Ίλιον.

Ο τραγουδιστής βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Love radio, καλεσμένος του Τάσου Τρύφωνος, σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης. Όπως αναφέρει το iefimerida.gr, μεταξύ άλλων, πριν από λίγα λεπτά, ο Γιώργος Νταλάρας αποκάλυψε: «Δεν με εκπροσωπεί κανένα κόμμα αυτή τη στιγμή. Είμαι μόνος μου. Δεν ταυτίζομαι με το ΠΑΣΟΚ, έχω άλλες απόψεις». Μάλιστα, σε ερώτηση του Τάσου Τρύφωνος, αν ψήφισε την Άννα Νταλάρα, ο ίδιος δε δίστασε να δηλώσει: «Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου», παρομοιάζοντας....
το γεγονός αυτό με άλλες πολιτικές οικογένειες που με το πέρασμα του χρόνου διαφοροποιήθηκαν.

Ο Γιώργος Νταλάρας συνέχισε λέγοντας: «Η μουσικήείναι μόνο στην ψυχή μου, όπως το διάβασμα και τα ταξίδια. Δε θα μπορούσα να μπω στην πολιτική. Είμαι αψής. Δεν είμαι αυτό που βλέπετε. Δεν είμαι αυτό που διαδίδεται», ενώ σε διαπίστωση του Τάσου Τρύφωνος ότι είναι απολογητικός, ο τραγουδιστής είπε: «Ποτέ δεν απολογούμαι. Είμαι ενοχικός».

Σε σχόλια ακροατών, ο Γιώργος Νταλάρας κάποια στιγμή ακούστηκε να λέει: «Όσοι έχουν αποδείξεις ότι έχω κάνει κομπίνες, πρέπει να το αποδείξουν», ενώ συνέχισε μιλώντας για την πολιτική: «Πρέπει να επαναφέρουμε την απλή αναλογική. Η Αριστερά δεν ενώνεται με τίποτα πια. Χρόνια περιμένουμε το 40%. Η Αριστερά πρέπει να ξανακοιτάξει πίσω. Πως ο κόσμος μετά από αυτά θα ψηφίσει τη Νέα Δημοκρατία;

Η ΝΔ θα κάνει κάτι άλλο από το ΠΑΣΟΚ; Χρειαζόμαστε νέα πρόσωπα, νέο κόσμο, είναι απλή αναλογική. Δεν αρέσουν αυτά που λέω. Αυτός ο τόπος έχει μεγάλη ιστορία. Η λογική των ανθρώπων είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ιστορία του. Ο κόσμος έχει δίκιο».

Μάλιστα σε μία προσπάθεια να ξεκαθαρίσει τα πράγματα δήλωσε: «Θα ήθελα να μη με τοποθετεί ο κόσμος σε πράγματα που δεν έχω τη δυνατότητα να εκφραστώ σωστά. Ίσως να φταίω κι εγώ»!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάρε την Άννα σου και δρόμο.

Ανώνυμος είπε...

O κόσμος έχει αισθητήριο

«Μπορείς να κοροϊδέψεις κάποιους, κάποτε, αλλά δεν μπορείς να τους κοροϊδεύεις όλους και για πάντα».

Ανώνυμος είπε...

Ψεύτη-Προδότη
Draaaaaaac...πού είσαι;

Ανώνυμος είπε...

erxetai o DRAAAAC na toys perilabei.ouaaaaaaaaa

Ανώνυμος είπε...

Δεκάδες συναυλίες για την Κύπρο και τους Εβραίους.

Πόσες για τον ΗΡΩΙΚΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ;

Καμμία; Μηδέν;

Γιατί άραγε;

----------------------------------------
Πώς λέμε τον προδότη Βουδιστή μοναχό;

νταλάρι λάμα

Ανώνυμος είπε...

Ο Νταλάρας και η βλαχο-Αντζελίνα Τζολί είναι σε ένα τραπέζι και παίζουν χαρτιά.

Ξαφνικά η Αντζελίνα του δίνει την τράπουλα και του λέει κάτι.

Τι του λέει;









---------------------

Νταλάρα κόφτ' !!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

AN EIXES EVESTISIES K.NTALARA EPREPE KATHE FORA NA EISE ME TON KOSMO STO SINTAGMA.TA KLAMATA KAI TIS PIKRES TOY KOSMOY TIS ANTIPROSOPEVI O STIXOS KAI OXI O TRAGOYDISTIS.KI OMOS EXEIS MIA EYKERIA AKOMA GIA TON KOSMO,NA PEIS ENA SYGNOMI.O ELLINAS EINAI OKSITHIMOS ALA EXEI KARDIA MEGALI.DEN EINAI ARGA!!!!!!!!!!