Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Πρακτικές τραπεζών καταγγέλλει η ‘Eνωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


Τράπεζα, μοιράζει στους δανειολήπτες “σχέδια ειδικού πληρεξουσίου”, έτσι τα έχει ονομάσει τα δικά της…
πληρεξούσια η Τράπεζα, γιατί δεν είναι όπως τα κοινά πληρεξούσια σύμφωνα με το περιεχόμενο των όρων τους. Τα πληρεξούσια αυτά απαιτούν να τους δοθεί στον δικηγόρο της Τράπεζας, πληρεξουσιότητα και εντολή και δεν παύει ούτε στις περιπτώσεις των άρθρων 22,223 και 726 Α.Κ, συμφωνείται δε αυτή ως ανέκκλητη, καθώς δεν αφορά αποκλειστικά στο συμφέρον του/ης εντολέως/αντιπροσωπευομένου, αλλά -κυρίως-αφορά στο συμφέρον της εντολοδόχου Τράπεζας (Α.Κ.724).




Μέσα στο πληρεξούσιο, του οποίου οι όροι του είναι σύμφωνα με τα συμφέροντα της Τράπεζας, ο δανειολήπτης οικονομικά είναι “θαμμένος”


Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, μόλις πήρε στα χέρια της αυτό το “Σχέδιο Ειδικού Πληρεξουσίου” κυριολεκτικά έμεινε εμβρόντητη, έχει δει πολλές πρακτικές και τεχνάσματα των Τραπεζών αλλά αυτό παραείναι. ΄Επειτα από τα παραπάνω, η Ένωση έθεσε σε επιφυλακή το Νομικό της Τμήμα, και καλεί τους καταναλωτές μέλη της και μη , να έρχονται σε επαφή με την ΄Ενωση ,να προσκομίζουν οτιδήποτε έγγραφο τους επιδίδεται είτε από Τράπεζες είτε από δικαστικούς κλητήρες, για συμβουλευτική, ¨δανειολήπτες, η άμεση συμβουλή μας είναι: ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν χάνουμε την ψυχραιμία μας, δεν μας νικά ο εκφοβισμός που προσπαθούν να μας περάσουν. Δεν συναλλασσόμαστε με κανένα, δεν υπογράφουμε τίποτα, εάν δεν συμβουλευτούμε το Νομικό Τμήμα της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα τηλέφωνα 282109266 και 2821092306.

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης