Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Καταψηφίζει τα μέτρα ο Τσ. Μάντατζη


Καταψηφίζει τα μέτρα ο Τσ. Μάντατζη
Anti-ntp:Σώπα ρε μόγγολε; Ή θα το μετανιώσεις την κυριακή πάλι; Ρε που είστε ρε "Έλληνες" βουλευτές; Ο Τούρκος λέει όχι. Εσείς;
Ο βουλευτής Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ, Τσετίν Μάντατζη δηλώνει ότι δεν θα ψηφίσει τα νέα μέτρα.
«Η ηθική και πολιτική μου ακεραιότητα δεν μου επιτρέπουν να ....
ψηφίσω το νέο μνημόνιο, προϊόν της αποτυχίας του πολιτικού συστήματος. Οι δημοκρατικές πεποιθήσεις μου, δεν μου επιτρέπουν να λειτουργώ παρά τη βούληση των συμπολιτών μου και την λαϊκή εντολή που έχω λάβει» υπογράμμιζει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΡΕ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο "τουρκόσπορος" λέει ότι δεν θα ψηφίσει. Οι "ελληνάρες" τι θα κάνουν;;;

Ανώνυμος είπε...

ayto exei kai ali erminia omos magkes ... aytos o mpines douleyei gia ta simferonta ton apenanti kai sigoura den thelei to kalo tis elladas...opoios exei ti stixiodi noimosini mporei na katalavei ;)