Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Γ. Γιακουμάτος: «Θα κάνω μηνύσεις αν δεν πείτε το όνομα»


Γ. Γιακουμάτος: «Θα κάνω μηνύσεις αν δεν πείτε το όνομα»Επιστολή προς τον πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο αλλά και τον προϊστάμενο της Αρχής για το «μαύρο χρήμα» έστειλε ο βουλευτής της ΝΔ Γεράσιμος Γιακουμάτος στην οποία αναφέρει ότι δεν είναι αυτό ο «εκατομμυριούχος» βουλευτής που μετέφερε στο εξωτερικό 1 εκατ. ευρώ ενώ προειδοποιεί ότι αν τις επόμενες τρεις ημέρες δεν «προχωρήσετε στη γνωστοποίηση του ονόματος ή σε ρητή δήλωση ότι το πρόσωπο αυτό δεν είμαι εγώ» τότε «θα στραφώ στην Ελληνική Δικαιοσύνη προκειμένου να διαφυλάξω την τιμή και την υπόληψη μου».


Αναλυτικά στην επιστολή του αναφέρει ότι «Από τα πρακτικά της Βουλής, αλλά και από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ενημερώθηκα για τη δήλωση σας ότι ένας η μία βουλευτής έβγαλε 1.εκ € από τη χώρα τον Μάιο του 2011.

Επειδή διατελώ επί 20ετία βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου και δεν θέλω να υπάρχει η παραμικρή σκιά γύρω από το όνομα μου, η μη δημοσιοποίηση από την πλευρά σας του ονόματος εκείνου ή εκείνης που προέβη στην ανωτέρω ενέργεια, θα θεωρήσω ότι στρέφεται και προς εμένα.

Και αν αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία σας λόγω της προστασίας προσωπικών δεδομένων –αν και προσωπικά διαφωνώ- μπορείτε παρ’ όλα αυτά να γνωστοποιήσετε το όνομα στον Υπουργό Δικαιοσύνης ή τον Πρόεδρο της Βουλής

Γι’ αυτό σας καλώ εντός 3ημέρου να προχωρήσετε στη γνωστοποίηση του ονόματος ή σε ρητή δήλωση ότι το πρόσωπο αυτό δεν είμαι εγώ. Σε διαφορετική περίπτωση θα στραφώ στην Ελληνική Δικαιοσύνη προκειμένου να διαφυλάξω την τιμή και την υπόληψη μου».
πηγη

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φωναζει ο ενας αρχικλεφταρος να φοβηθεί η αλλη αρχικλεφταρου ρε κρα ρε κοιτα τη βιλλαρα σου πως την εχτισες ραμολιμεντο.

Ανώνυμος είπε...

ελα δεν το ξερεις ποιος ειναι;δεν το πιστευω ενω οι υπολοιποι δεν εχουν βγαλει εξω μονο ο ενας το εκανε;φυσικα ποσα ακομα θα πηρε για να την πληρωσει και καλα ενας ειχαμε και το μοσχαρι να μας λεει απο τις βρυξελλες να επιστρεψουμε τις καταθεσεις στις τραπεζες θαρρεις και μας εδωσαν ασφαλεια οτι δεν προκειτε να γινει κατι για να κλεψουν οτι απομεινε απο τον κοσμακι βρε ουστ απο εδω.αν γινουν εκλογες ολοι στα μικροτερα κομματα που ουτε η μανα τους τα ξερει