Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΒΟΡΙΔΗ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ


ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Σε δίλημμα ο Βορίδης. Ο Παπαδήμος τον θέλει στο υπουργείο γιατί έχει κάνει ήδη τις διαπραγματεύσεις με τα ταξί και τους εκπροσώπους άλλων επαγγελμάτων. Η προϋπόθεση όμως που έθεσε ο Παπαδήμος είναι οι υπουργοί να ψηφίσουν υπέρ... της νέας σύμβασης. Εάν γίνει αυτό θεωρείται βέβαιο ότι θα τον διαγράψει σίγουρα ο Καρατζαφέρης. Άρα από την Κυριακή...
θα φανεί που το πάει ο Βορίδης. Εάν ψηφίσει υπέρ πάει ολοταχώς στη Ν.Δ.
πηγη

5 σχόλια:

reis είπε...

ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ 2 ! ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ !

Ανώνυμος είπε...

Δήθεν υπερπατριώτη!Αυτοί τελικά είναι οι χηρότεροι!ΈΝΟΧΟΣ για προδοσία!

PTOLIETHRON είπε...

Εμείς όμως το έχουμε ξεκαθαρίσει εδώ και πάααρα πολύ καιρό. ΈΝΟΧΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ακου ρε γιέ της καλογριάς ο φίλος σου είμαι ο Πανουργιάς , ο φίλος είμαι ο Πανουργιάς και το δεξί σου χέρι, και εκείνος που καλύτερα απ’ολουνούς σε ξέρει...
Λένε πως παίζεις με χανουμάκια με τουρκοπούλες καλογριές και σ’ αραδιάζουνε βρισιές, πως μπαινοβγαίνεις στους μαχαλάδες με δερβισάδες στήνεις χορό και με ρωτάν και τι να πώ; Λένε πως έχεις αλισβερίσι με αλί πασάδες κάνεις χωριό, και σε ρωτάω τι να τους πώ; και σε ρωτάω τι να τους πώ;

--- Πες τους ρε φίλε Πανουργιά έχω είς τον πούτσον μου βιολιά, ορε έχω είς τον πούτσον μου βιολιά έχω και τουμπερλέκια κι όπως γουστάρω τα βαρώ και σπάω τα ζεμπερέκια ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΡΓΗΣΩ ΔΩΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ Τ’ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΥΟ, όπως στα λέω να τους τα γράψεις όπως τα λέω να τους τα πείς Καραϊσκάκης σεβνταλής , Καραϊσκάκης μπεσαλής ..

Καραϊσκάκης, γειά χαρά γειά σου ρε Γέρο του Μοριά και γεια ΄που σ΄αγαπάνε κι αυτούς δεν λυγίζουνε και που δεν προσκυνάνε .Λένε για μένα τα καρακόλια Ακου τι λένε να μην γαμη…Μίλα και εσύ ρε Θοδωρή, Όπως στα λέμε να τους τα γράψεις όπως τα λέμε να τους τα πείς Καραϊσκάκης , Θοδωρής όπως στα λέμε να τους τα γράψεις όπως τα λέμε να τους τα πείς Κολοκοτρώνης και Γιωργής Καραϊσκάκης, Θοδωρής .

Γεία σου ρε Ανδρούτσο γεία χαρά. Γεία σας παιδιά μου αητόπουλα, που έχετε αητό πατέρα κι όποιος δε το κατάλαβε τότε ας μας κάνει αέρα.. Όπως στα λέμε να τους τα γράψεις όπως τα λέμε να τους τα πείς Ανδρούτσος, Γιώργης , Θοδωρής.

ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΓΡΑΨΩ έτσι μου είπαν λόγω τιμής
ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ,ΓΙΩΡΓΗΣ, ΘΟΔΩΡΗΣ

ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΓΡΑΨΩ έτσι μου είπαν λόγω τιμής, ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ..

( Ειλθε η σειρά μας , για την πατρίδα μας, για τους προγόνους μας, για τους γερο γονείς μας , για τα παιδιά μας , για τα εγγόνια μας, ΘΑ ΠΟΝΕΣΟΥΜΕ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ,ΝΑΙ ΝΑ ΠΟΝΕΣΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΝΕΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΜΕ )

Μπούτζουκας Θεόδωρος Τηλέμαχος Ηράκλειο Κρήτης

Ανώνυμος είπε...

ρε,πατε καλα ρε...!τον νιαζει το παπαδημο αν εχουν γινει διαπραγματευσεις με τους ταξιτζηδες;;;στα...τετοια του κ γι αυτους κ για ολους τους αλλους!!!δεν εχετε παρει χαμπαρι ακομα τι γινετε;να ψηφιστει η δανειακη συμβαση κ ας πεθανουν ολοι μετα θελει ο παπαδημος!αντε ξυπνατε λιγο...