Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Η Bild τα βάζει με Κ.Κ.Ε - ΣΥΡΙΖΑ


Περίεργο έως και κίτρινο δημοσίευμα της Bild. Βλέπει κίνδυνο κινήματος στην Ελλάδα και κατάληψη της εξουσίας από τους κομμουνιστές τους οποίους χαρακτηρίζει ως ημιεγκληματίες. Η Bild επικαλείται μέλη της γερμανικής βουλής τα οποία εμφανίζει να...
ανησυχούν για την πιθανότητα να υπάρξει κίνημα - στρατιωτική επέμβαση στην Ελλάδα. Ωστόσο βλέπει άλλους υπαίτιους από πίσω. Ο φίλος των αναρχικών Τσίπρας και οι εξτρεμιστές κομμουνιστές. Ο Γερμανός δημοσιογράφος, αφού επισημαίνει την τεράστια πτώση του ΠΑΣΟΚ μετά αναλύεται στους γνωστούς "εχθρούς" του κράτους και της τάξης, δηλαδή τους κομμουνιστές, όλη την Αριστερά πλην της ΔΗΜΑΡ. Κατονομάζει τον Αλέξη Τσίπρα ως ηγέτη της ριζοσπαστικής Αριστεράς, ο οποίος ανοιχτά συμπαθεί τους βίαιους αναρχικούς και μάλιστα αναφέρει πως και ο ίδιος είναι μέλος ομάδας. Αντιπαραθέτει το Φώτη Κουβέλη ως πιο δημοκρατική Αριστερά, ενώ απομονώνει φράση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στην οποία λέει στο τέλος πως στην Ελλάδα ετοιμάζεται νέο ολοκαύτωμα. Φυσικά ούτε η κ. Παπαρήγα μπορούσε να γλιτώσει. Γίνονται πιο εξτρεμιστές συνεχώς, υποστηρίζει για τους κομμουνιστές ο Γερμανός δημοσιογράφος. Αναφέρεται στο περιστατικό με τα χαρτιά που εκτόξευσε ο κ. Μαυρίκος στη Βουλή την Κυριακή, κατά την αντιπαράθεση με τον Ε. Βενιζέλο. Για να καταλήξει με μία δήλωση της γγ του ΚΚΕ, Α. Παπαρήγα, με την οποία επιτίθεται στη Γερμανία. Στον αντίποδα, το κόμμα της ακραιφνούς λαϊκής δεξιάς, ο ΛΑΟΣ, όπως και η Χρυσή Αυγή αναφέρονται αλλά όχι με ανάλογη βαρύτητα. Για το τέλος μένει ο Κ. Παπούλιας, για τον οποίον υπενθυμίζει πως επιτέθηκε στον κ. Σόϊμπλε και τη Φινλανδία αλλά και την Ολλανδία, βάζοντας ως μεσότιτλο τη φράση, "ποιός είναι ο κ. Παπούλιας".
 News 24/7

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το κακό με τους Έλληνες είναι ότι πείθονται εύκολα. Στις προηγούμενες (και στις προ-προηγούμενες) εκλογές έλεγα πως αποκλείεται ΠΑΛΙ οι Ελληνες να ψηφίσουν τους ίδιους μαστραπάδες που μας γαμάνε εδώ και χρόνια.Δεν μπορεί ,είπα, κάτι θα αλλάξει. Δυστυχώς ΠΑΛΙ πίστεψαν τα λόγια τα μεγάλα που έδωσαν την εξουσία στο ΠΑΣΟΚ . Όταν άκουσα τον Πάγκαλο να ξεστομίζει το "μαζί τα φάγαμε" βγήκα απο τα ρούχα μου. Αλλά τελικά είχε δίκιο. Όλη αυτή η μάζα που ανεβάζει κυβερνήσεις στην Ελλάδα ,όλα αυτα τα χρόνια , είναι αυτοί που κουνούσαν σημαιάκια στις πολιτικές συγκεντρώσεις, είναι αυτοί μετά που απεργούσαν για ψίλου πήδημα, είναι η πλειοψηφία των δημόσιων υπαλλήλων που τώρα πιστεύουν το Τσιπράκο και την Παπαρήγα στις μαλακίες που λένε και τους δίνουν ποσοστά. Έλληνες , ένα πλήθος ανθρώπων που τόσα χρόνια κατατρώγουν το δημόσιο χρήμα είναι αυτοί που ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις με κριτήριο ποιος θα τους δώσει πιο πολλά. Και τώρα επειδή τους τα κόβουν πάνε προς το Τσίπρα. Σκέφτονται δηλαδή "αφου γαμήσανε εμάς να πάμε όλοι στο πάτο". Το ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ είναι τα άλλοθι των δύο μεγάλων κλεφτών μέσα στη βουλή. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ,ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ... ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΡΕΕΕΕ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΝΔΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Και η αριστεροί που είναι μέσα στη βουλή , δυστυχώς είναι οι χειρότεροι. Και πριν αρχίσετε να λέτε ότι είμαι δεξιός και ένα κάρο μαλακίες να σας πώ ότι δεν είμαι τίποτα. Ενας μαλάκας είμαι που πληρώνω όλους μου τους φόρους,πληρώσα τα χαράτσια, πλήρωσα τα τέλη, δεν χρωστάω ΦΠΑ,ΦΜΥ,ΙΚΑ,ΣΥΚΑ. πληρώνω τους υπαλλήλους μου στις 31 του μήνα. Δεν τους έκοψα τίποτα. Και όσο έχω δουλειά αυτό θα κάνω. Αλλά ,δεν έχω σπιτι με πισίνα, δεν έχω καγιέν(ενα σαράβαλο του 99 έχω),δεν έχω πλασμα τηλεόραση,δεν έχω χωράφια, δεν έχω home cinema, δεν έχω iphone, δεν έχω δεν έχω.ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Δεν έχω, Γιατί είμαι μαλάκας που ζει σε μια χώρα γεμάτη μαλάκες που πιστεύουν το κάθε μαλάκα που θα τους τάξει ότι μαλακία τους κατέβει στο κεφάλι. Και εσείς ,υπνοτισμένοι αριστερο-κεντρο-δεξιο μαλακοπίτουρες ,ΕΣΕΙΣ που τόσα χρόνια κουνούσατε τα πρασινο-μπλε-κόκκινα σημαιάκια να ξέρετε ότι μας έχετε γαμήσει τη ζωή ρε. Και ακόμα και τώρα μυαλό δεν βάζετε. Λοιπόν να σας-μας γαμήσουνε τώρα να πάμε στο διάολο να ησυχάσουμε. α στα διαλα ρεεεε... Και να ξέρετε και κάτι, δουλεύω 16 ώρες την ημέρα ,7 μέρες την βδομάδα και διακοπές έχω να πάω 4 χρόνια. Λοιπόν, σαν επιχειρηματίας δεν έχω επωφεληθεί απο το κράτος τίποτα άλλα ούτε και απο το κάθε λογής "Ευρωπαϊκό πρόγραμμα" μέσω τραπεζών. Συνέχεια βλέπω τους ιδιους και τους ίδιους να επωφελούνται απο ευρωπαικά κονδύλια, και είναι αυτοί οι ίδιοι που χρωστάνε στο κράτος εκατομμύρια. "Γνωστούς" εγώ δεν έχω. Η Βρώμα που υπάρχει στην Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε στην Νιγηρία. Λοιπόν , ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΡΕ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ,ΖΩΑ ΥΠΝΟΤΙΣΜΕΝΑ. Τόσα χρόνια που τρώγατε (ξέρετε ποιοι) με χρυσά κουτάλια , εγω(μαζί με πολλούς ακόμα) έπινα πορτοκαλάδα. Τώρα συνεχίζω και την πίνω μαζί με εσάς ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ. Τώρα φωνάζεται ,γιατί φωνάζεται ρε? Ζούσατε όλοι με δανεικά. Κοιτάτε μόνο το φαίνεσθαι και όχι την ουσία. Εμένα η ζωή μου δεν έχει αλλάξει(ακόμα) γιατί ότι έχω το έχω δουλέψει ,αλλά μαζί με εσάς που θα σας γαμήσουν θα γαμήσουν και εμένα. Ε,όχι ρε τσογλάνια. ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ στηρίζατε τόσα χρόνια αυτα τα μαϊμούνια που είναι στη βουλή.
Ζητάω συγγνώμη προκαταβολικά απο όλους ,αλλά πρέπει και εγω να τα βγάλω απο μέσα μου. Ευχαριστώ και καλό βόλι...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 6:32 μ.μ..
Aνήκεις στους αρχηγούς των σχολιαστών αυτού του μπλόκ.

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια στα γραπτά σου εύχομαι αδελφέ μου Έλληνα.

Σε παρακαλώ να μην τα παρατήσεις

Ανώνυμος είπε...

6:32 πετυχημένε επιχειρηματία δεν πας να γαμηθείς με τις μαλακίες σου!! ¨

Ανώνυμος είπε...

εσυ ρε 7:07 τι σημαιάκι κουνάς?

Ανώνυμος είπε...

και εσυ 7:07
εαν η αληθεια σε ποναει
μαζι με την ΑΛΕΚΑ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΛΗ