Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

960 ευρώ κόστισε η βασιλόπιτα της Άννας! “δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις … “


960 ευρώ κόστισε η βασιλόπιτα της Άννας!   "δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις ... "960 ευρώ κόστισε η βασιλόπιτα της Άννας!   "δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις ... "
Tην ίδια στιγμή που πολλά παιδιά, πηγαίνουν …νηστικά στο σχολείο η υπουργός Παιδείας θεωρεί σκόπιμο, να σκορπάει 960 ευρώ για την πρωτοχρονιάτικη πίτα!
Δείτε το… πάρτι που πρόσφερε η Υπουργός Παιδείας στους Υπαλλήλους της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου.
Το έγγραφο αυτό καταδεικνύει πως τα….. >>>>>>


Paideiastyutt_600_400_-1520156882
ακριβά γούστα των Ελλήνων πολιτικών, δεν λένε να σταματήσουν παρά το γεγονός πως τεράστιος αριθμός του ελληνικού λαού, ζει κάτω από το όριο της φτώχειας. Θα μπορούσε η υπουργός Παιδείας αυτό το ποσό να το διαθέσει, για να φάνε κάποια παιδιά. Και αυτό δεν είναι λαϊκισμός, είναι απλά η επιτακτική ανάγκη της Ελλάδας, εκεί που την καταντήσαν.
πηγη

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαδωστε παντου την λιστα με τα ονοματα των πολιτικων που ψηφισανε τα μνημονια.. Να ξερουν οι ΕΛληνες ποιοι ψηφισαν τον θανατο της Ελλαδος, ποιοι ειναι οι προδοτες... Και οπου τους συναντησουμε ξερετε... Εγω προσωπικα κουβαλαω μαχαιρι οταν κυκλοφορω εξω (και σκεφτομαι σοβαρα να παρω και οπλο).. Ετσι και πετυχω κανεναν πολιτικο εχουν να πεσουν πολλες μαχεριες... Ας μπω φυλακη δεν με νοιαζει, ετσι κι αλλιως δεν εχω που να μεινω μου κοψαν το ρευμα, δεν εχω δουλεια, δεν εχω λεφτα, δεν εχω να φαω

Ανώνυμος είπε...

Εκει θα οδηγηθει και ο περισσοτερος κοσμος στο τελος, απο τι ηταν πια αυτη η πιτα απο χρυσο?

Ανώνυμος είπε...

6:40.θα ειχε συλλεκτικο φλουρι της bilderberg.

Ανώνυμος είπε...

6,52 ΧΑΧΑΧΑ AKOMA ENA ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑΥΤΗΝ.ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΝΗ

Ανώνυμος είπε...

ΓΟΥΔΙ...........ΣΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΕΙΚΟ.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στο πρώτο σχόλιο:
Θέλω να σου πω ότι νιώθω ακριβώς την ίδια αγανάκτηση, μίσος... Θέλω να δω τα κεφαλιά τους να κατρακυλανε απο τα χοντρά σώματα τους απο την καλοπέραση! Έχω σκεφτεί και εγω να πάρω τα όπλα να περιμένω τον κλητηρα που θα στείλουν για να πάρουν τον κόπο και τον ιδρώτα του πατέρα μου! Όμως προσεύχομαι να έρθει η θεία κρίση και όχι να βουτηξω εγω τα χέρια μου στα σιχαμενο αίμα τους, που δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι έχουν ανθρώπινο αίμα... Εύχομαι να βρεις σύντομα σπιτι και τροφή απο κάποιους που θα μπορούν να βοηθήσουν! Σε λίγο θα είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση άλλοι αργά, άλλοι γρήγορα! Δεν είσαι μόνος σου...

Ανώνυμος είπε...

οι μισθοι δυο μηνων η βασιλοπιτα της αυτου εξοχοτητας. ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!