Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Συμβαίνει τώρα: Κραυγή απόγνωσης από Μητέρα! Εχω να βάλω φαγητό στην κατσαρόλα 6 μήνες την Τρίτη μου κόβουν το ρεύμα


anti-ntp.net
"Δεν θέλω να γίνω πόρνη για να σώσω την οικογένειά μου!

 Είμαι ελληνίδα και θέλω να ζήσω στον τόπο μου αξιοπρεπώς. Έχουμε να πληρώσουμε το ενοίκιο 5 μήνες και την Τρίτη μας κόβουν το ρεύμα. Δεν έχουμε συγγενείς και ζητούμε την βοήθειά σας. Είμαστε στα συσσίτια εδώ και πολύ καιρό, σας παρακαλώ κύριε Κουίκ Όποιος ακούει ας βοηθήσει" Πείτε μου ειλικρινά..... δεν σας βγαίνει μίσος; Όποιος έχει την δυνατότητα να προσφέρει έστω και μια δουλειά ολιγόωρη ας επικοινωνήσει με το Κόντρα, η κατάσταση της οικογένειας είναι τραγική.




3 σχόλια:

Modestus είπε...

Κανένα μίσος όταν οι μισοί και πλέον Έλληνες το 2009 πήγαν και ψήφισαν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και τώρα λένε να μας κοβόταν το χέρι ας το κόψουν και να ζητήσουν συγγνώμη από αυτή την γυναίκα. Βάρα πρώτα τον μαλάκα μέσα σου....

Ανώνυμος είπε...

Ρε Modestus γιατί είσαι τόσο σταρχιδιστής και μηδενιστής?και πως ξέρεις αν όντως ψήφισε τους χουντικούς που μας κυβερνούν?

Ανώνυμος είπε...

Και συμπληρώνω τι έχει σχέση έχουν οι εκλογές με αυτό που μας συμβαινει??? Είναι παραμύθι της εξουσίας ότι επειδή μας ψήφισες είσαι συνυπεύθυνος.
Πιστεύετε ότι με οποιαδήποτε άλλο πολιτικό σχηματισμό τα πράγματα θα ήταν καλύτερα?
Άλλο ψηφίζεις και άλλο βγάινει. Ψηφίζεις λεφτά υπάρχουν και σου βάζουν 100 χαράτσια. ψηφίζεις έξω οι μετανάστες και βγάινει μνημονιακός συνασπισμός.
Ό,τι και να ψηφίσουμε τις αποφάσεις δε τις παίρνουμε εμείς. Είναι πια ξεκάθαρο. Ο Σαμαράς το είπε : Οι εκλογές λειτουργούν και εκτονωτικά. Μπράβο του που το είπε στα ίσα!