Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Κραυγή σόκ από μια 65χρονη στην Κρήτη! ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ;;;


Από την εκπομπή της ΝΕΤ "ΠΡΩΙΝΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ" ο Κ.Αρβανίτης παρακολουθούσε άναυδος.
Ηταν μια διαμαρτυρία για το χαράτσι της ΔΕΗ την Παρασκευή 17/2 το πρωί στο Ηράκλειο στην Κρήτη.
Ηταν άνθρωποι μαζεμένοι.
Η ΝΕΤ έκανε σύνδεση.
Ειπαν επιχειρήματα, απόψεις σωστές, λογικές από αυτά που...εχουμε ακούσει κι άλλες φορές.
Καποια γυναίκα όμως ήθελε να....
μιλήσει, να πει κάτι.
Από αυτούς που ποτέ δεν είχαν φωνή πουθενά. Ηθελε να τα πει, επέμενε και τελικά της δώσανε το μικρόφωνο. Ητανε πια στον αέρα.
"Προσεκτικά" ακούστηκε να λέει ο Αρβανίτης. Κι εκεινη άρχισε να μιλάει... και να ραγίζει κόσμο...
"Να πιάσουνε ν'ακυρώσουνε το χαράτσι απ'τους φτωχούς.
Να δώσουνε τα λεφτά που ανήκουνε στους φτωχούς από τη σύνταξη γιατί τη δουλέψανε, δεν τη κλέψανε. Εμείς δε χρωστούμε πουθενάααα...
Αυτοί που χρωστούνε να τα δώσουνε. Δεν έχω να φάω σήμερα. Ποιός με ρωτά; Πήγα να πάρω τη σύνταξη σήμερα που την έχω δουλεμένη.

32 χρόνια δούλεψα. Βαρέα ανθυγιεινά και μου λένε δε στα βάλανε. Τρώνε, πίνουνε, καλοπερνούνε, τα παιδιά τους, τα εγγόνια τους αυτοί, κι εμάς, μας έχουνε, στην πείνα.
Λοιπόν, πείνασα σα νάμουνα 14 χρονώ, τάζησα αυτά ... γιατί γεννήθηκα το '46 μετα τον πόλεμο. Λοιπόν. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 'ΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ" Φωνάζει πια και μπουκώνει ο ήχος παραμορφώνει. Ο Αρβανίτης παρακολουθεί άναυδος.
Οποιος είναι στη ΝΕΤ εκείνη την ώρα, εννιάμιση το πρωί ανατριχιάζει, το ίδιο και ΄γω! Συνεχίζει...
"ΔΕ ΧΡΟΥΣΤΑΩ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΊΑΑΑ... Να τα δώσουνε αυτοί που χρωστούνε(η φωνή της σπάει.Συγκίνηση). "Ο Βενιζέλος, ο Παπανδρέου, ο Τσοχατζόπουλος...Ειμαι άρρωστη ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΊΡΝΩ. ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ;; ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ..."



http://alexiptwto.blogspot.com

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχος γιαγιουλα δεν σε ακουει κανενα απο αυτα τα λαμογια.Η μονη αισθηση που δεν λειτουργει στα λαμογια ειναι η ακοη!

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως, Ελληνιδα Μανα, οι 'ανθρωπιστες' της
Ευρωπης και της Ουασιγκτον, με τα εδω ενεργουμενα
τους φροντιζουν για την καταντια μας.
Δεν εχει ο Παππους κρυμενο απ'την Κατοχη κανενα
Luger, να το δανειστουμε?
Ειναι το μονο, και παλι δυστυχως, μικροφωνο με
κατανοητο ηχο στα αυτια τους.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΟΠΗ ΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΑΥΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΔΡΩΝΕΙ...ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ...ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ ΣΕ ΑΥΤΟ...ΟΨΟΜΕΘΑ
ΔΑΝΑΗ

Ανώνυμος είπε...

Κ'ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΔΑΝΑΗ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ;ΕΝΑ ΣΦΥΡΓΜΑ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΜΕΤΑ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ

*ΣΚΙΑ*

ΦΙΛΗ είπε...

ΣΚΙΑ, μας έχουν βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι και δεν ξέρουμε από πού να πιαστούμε.
Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι η ανοργανωσιά και ο λήθαργος που μας έχει πιάσει.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ ΠΙΣΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΑ ΕΙΠΑ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΩ ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΗΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΘΟΤΙΝ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΡΑΒΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩΜΕΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ
Κ'ΟΛΑΣ ΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΑ ΠΗΡΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΒΟΜΒΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΙΝΑΞΩ ΑΛΛΑ ΤΟΣΟς ΚΟΠΟΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 5-6 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ Η ΘΥΣΙΑ ΜΕΤΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΟΛΑ ΓΛΕΖΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΑ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΣΑΜΑΡΑ ΚΩΣΤΑΚΗ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑΔΕΙΣ
ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΒΑΘΙΑ ΣΚΟΤΙΝΙΑΣΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΥΠΝΟΤΙΣΜΕΝΟΙ
ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ Κ'ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΘΥΣΙΕΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΙΜΑ ΣΤΗ ΓΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΚΡΑΤΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΛΙΖΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ Κ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ Κ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΟΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ
ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ
ΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ Κ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΖΩ ΓΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΠΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ.Ε!ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΗΡΘΕ ΑΥΤΗ Η ΩΡΑ!

*ΣΚΙΑ*