Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Πύρρος Δήμας: Είμαι Έλληνας, όχι Αλβανός


Με τα λόγια «παντού και πάντα δηλώνω ότι είμαι Έλληνας», ο Πύρρος Δήμας θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα, μετά τη δήλωση του δήμαρχου Χειμάρρας, πως ο Ολυμπιονίκης είναι Αλβανός.


Ο Πύρρος Δήμας μίλησε στην αλβανική εφημερίδα Gazeta Shqiptare, καθώς η καταγωγή του ....
έγινε θέμα αντιπαράθεσης ανάμεσα σε αλβανικές εφημερίδες και βορειοηπειρωτικά blogs.

«Είμαι μέλος της ελληνικής μειονότητας, παντού και πάντα δηλώνω ότι είμαι Έλληνας», είπε χαρακτηριστικά.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο δήμαρχος Χειμάρρας, Γιώργος Γκόρος, έγραψε στην ιστοσελίδα του ότι «ο Πύρρος είναι Αλβανός όπως είμαι και εγώ και είχε δηλώσει παλιότερα ότι στα παιδιά του κυλάει αλβανικό αίμα».

Το σχόλιο προκάλεσε αντιδράσεις και σύντομα κατέβηκε από την ιστοσελίδα. Όμως, η αντιπαράθεση είχε ήδη ξεκινήσει.

Η απάντηση του Πύρρου Δήμα φιλοδοξεί να βάλει ένα τέλος σε όλα αυτά. Ο ίδιος δεν έλλειψε να σημειώσει ότι οι σχέσεις του με τον δήμαρχο είναι καλές.