Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Απάντηση: Εισπρακτικές εταιρείες τραπεζών


Λοιπόν οι εισπρακτικές δεν μπορούν να πάρουν πάνω από 1-2 φορες το μήνα. Μετά αν δεν απαντάς έχουν δικαίωμα να...(αφορά: Εισπρακτικές εταιρείες τραπεζών) παίρνουν μέχρι να απαντήσεις. Άρα απάντησε ευγενικά και πες τους ναι χρυσό μου θα σας τα πληρώσω μόλις μου τα δώσει ο "τάδε".
Μετά δεν θα έχουν δικαίωμα να σε ξαναενοχλήσουν, επίσης θα ησυχάσεις για ένα μήνα. Εγώ όταν με πάρουν τους λέω εσείς θέλετε να κάνετε επιβεβαίωση των στοιχείων μου ενώ με καλέσατε, εγώ δεν θα σας κάνω επιβεβαίωση; Άκουσε με! Είναι καλό και σίγουρο!
Αναγνώστης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους, αρχίσατε να ξυπνάτε...

Ανώνυμος είπε...

και γιατι δε κανετε φραγη στο κινητο σας το νουμερο που σας καλει?ολα τα κινητα εχουν αυτη τη δυνατοτητα....και αστους να καλουν...αυτοματη αποριψη θα τρωνε στη μαπα

Ανώνυμος είπε...

εμενα οταν με περνουν το συκωνω και δεν μιλαω οποτε η κληση τερματιζεται και ισυχαζω,μην νομιζετε οτι σας καλουν απο τηλεφωνο αλλα απο κομπιουτερ.ειναι εκει καταχορημενα χιλιαδες λιξηπροθεσμα και γινεται η κληση αυτοματα και μολις τερματιστει το τηλεφωνιμα αυτοματως διαγραφεται για την συγγεκριμενη μερα,για αυτο σας λεω συκωστετο και μη μιλατε,αν παλι μιλησετε βριστε τους τη μανα και ολο το σοι τους δεν μπορουν να σας κανουν τιποτα.αγριο βρισιμο λεμε,
να σας πω και κατι που τους κανω και τους εχω σπασει τα @ρχιδι@
με περνει μια ευγενικη φωνουλα και μου λεει..τον κυριο ταδε δηλ εμενα,λεω ο ιδιος μου λεει εχετε καθυστερισει την δοση του δανειου σας,λεω το ξερω,μου λεει ποτε θα πληρωσετε?και της λεω οτι θα σας πω αν μου πειτε τι χρωμα βρακακι φορατε.....καγκελο η γκομενα
σε ενα αλλο τηλ μου λεει τον κυριο ταδε?της λεω ειμαι ο αδελφος του και οτι τον κυριο που ψαχνετε ειναι στην φυλακη για χρεη.σεκος η γκομενα
θελει ΔΟΥΛΕΜΑ παιδια σπαστε τους εσεις τα νευρα οχι αυτοι
εχω και αλλα οποιος ενδιαφερετε μου λεει