Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

«Ούτε πάνω από το πτώμα μου τομάρια»


«Ούτε πάνω από το πτώμα μου τομάρια»Αυτή που βλέπετε είναι η κουμπάρα μου η Κατίνα.
Έτσι την έλεγαν οι γονείς μου γιατί βάφτισε τον αδελφό μου. Στην φωτογραφία δεν φαίνεται καλά η κλίση του σώματος γιατί είναι τραβηγμένη απο ψηλά αλλά και τρία χρόνια πριν.
Ζει σε ένα ερείπιο μόνη...

απέναντι από το σπίτι μου στο χωριό…. ένα δωμάτιο και μια κουζινούλα δίπλα με τσιμέντο στο πάτωμα.
Δίπλα έχει ένα μικρό σταύλο που έχει βάλει τον γάιδαρο της.
«Είναι γέρος, Σταμάτη, αλλά μου πονεί να τον αφήσω…τόσα χρόνια δούλευε μαζί μου…θα τον ταΐζω μέχρι να πεθάνει.»
Η Κατίνα μου φέρνει κάθε Κυριακή αντίδωρο από την εκκλησιά.
Ανάβει ανελλιπώς και το καντήλι στην μικρή εκκλησιά της Παναγίας.
Δεν της λέω ότι είμαι άθεος.. δεν θέλω να την στεναχωρήσω.
Μαρέσει όταν περνάω βράδυ από την Παναγιά να βλέπω το φωτάκι αναμμένο.
Μαρέσει το αντίδωρο την Κυριακή το πρωί.
Μαρέσει να χαϊδεύω την μουσούδα του γαιδάρου.
Μαρέσει που με κοιτάει με εκείνα τα τεράστια εκφραστικά γερασμένα και κουρασμένα μάτια γεμάτα ευγνωμοσύνη για το χάδι.
Η Κατίνα παίρνει 300 ευρώ σύνταξη και της ζητάνε πάνω από 300 αλλιώς θα της κόψουν το ρεύμα στο καλύβι και την λάμπα στο σταύλο του γαιδάρου .
Ούτε πάνω από το πτώμα μου τομάρια!


ΠΗΓΗ: kepparou


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ειμαστε ολοι μαζι σου και με τη κυρα Κατινα
Δε θα το επιτρεψομε αυτο να γινει
Οσο για το οτι εισαι αθεος, ασ'το λιγο και θα το βρεις μονο σου!

Ανώνυμος είπε...

Η σημαντικότερη ανάρτηση που έχω δει. Καλέ μου φίλε, έτσι ωραία και αντρίκια που το είπες, αυτό είναι το σύνθημα. Ούτε πάνω από το πτώμα μας γομάρια. Κάνω έκκληση στην αντί Νέα Τάξη πραγμάτων, παρακαλώ πολύ η γυναίκα αυτή να γίνει το κεντρικό πρόσωπο της αντίστασης στο χαράτσι. Θέλουμε στοιχεία, θέλουμε οργάνωση. Αναλάβετε να κάνετε καμπάνια για την κυρά αυτή που θα μας ενώσει. Έχετε δύναμη, να η ευκαιρία να χρησιμοποιηθεί.

Modestus είπε...

Ναι φυσικά γιατί να μην είσαι άθεος, αφού δεν υπάρχει Θεός δεν υπάρχει και διάβολος σωστά; Το χειρότερο δεν είναι να είσαι πλούσιος και άθεος, το χειρότερο είναι να είσαι φτωχός και κακομοίρης και άθεος. Τουλάχιστον ο πλούσιος πέρασε καλά εδώ σε αυτήν την πρόσκαιρη ζωή. Δηλαδή σαν να λέμε και κερατάς και δαρμένος.

Ανώνυμος είπε...

φιλε μου δεν γινετε να υπερασπιζεσε την σημαια με τον σταυρο και να εισαι αθεοσ,δεν παει!προσωπικα μολισ εχασα την εμπιστοσινη μου στο ονομα σου..δεν σε κρινω,την αποψη μου λεω που πιστευω οτι την σημεριζονται και αλλοι αναγνωστεσ σου..παντα φιλικα!

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι πολύ ωραία η ανάρτηση! Ανθρώπινη!!! Μάλιστα διακρίνω σεβασμό, αγάπη και πίστη!!! Εχεις πίστη φίλε, γι'άυτό έχεις τέτοια ευαισθησία! Σε ευχαριστώ προσωπικά για το ωραίο κειμενάκι αυτό! Νασαι καλά!!!Νικόλαος Λ.

Ανώνυμος είπε...

Τι πάει να πεί "αποδεδειγμένη αδυναμία πληρωμής"?
Ρε δεν πάτε στον αγύριστο λεω εγώ. Κανείς δεν έχει να πληρώσει και δεν θα ξεβρακωθούμε μπροστά στις υπηρεσίες σας για να το αποδείξουμε.
Ελεος πια με τον συνεχόμενο έλεγχο που θέλετε να μας επιβάλλετε.
Κανείς δεν πρέπει να πληρώσει αυτό το χαράτσι και ας έχει να το πληρώσει. Διότι αύριο ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΝΟΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ και δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να ελέγχει το βιοτικό μας επίπεδο για κανέναν λόγο.
Εχουμε και μια αξιοπρέπεια και δεν θα κοινοποιούμε στον κάθε τυχάρπαστο δημόσιο υπάλληλο την κατάσταση που βρισκόμαστε.
Ξυπνήστε ΖΩΑ! Ξυπνήστε επιτέλους.
Ξυπνήστε γιατί θα σας πεθάνει αυτή η χουντα.
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΖΩΑ και ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ.
Όσο για σένα που είσαι άθεος να σου πώ ότι δεν συνάδει να είσαι άθεος και να συμπονάς την γριούλα ανήμπορη γειτονισσά σου...
Ξανασκέψου το και κόψε τις μαλ....ες

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΘΕΟΣ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΠΡΩΤΟΝ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ?ΤΟ ΑΝΤΙΔΩΡΟ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Ολα τα παρακατω ειναι η γνωμη μου και τιποτα αλλο :)
Εσεις εκει κολησατε?
Γιαυτο δεν προκειτε να αλλαξει τιποτα ΕΛΛΗΝΑ...σας πειραξε που ειπε οτι ειναι αθεος (και πολυ καλα κανει)...οπως εσεις πιστευετε (και καλα κανετε) και δεν σας κρινει κανενας γιαυτο καλο θα ηταν να μαθετε να σεβεστε και το διαφορετικο...σαν καλοι χριστιανοι που ειστε...
Παντως μου κανει αρνητικη εντυπωση ποσο ευκολα χανουμε τον δρομο μας...που δεν ειναι αλλος απο την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
FIGHT FOR YOUR RIGHT

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΝΑΙ ΕΣΥ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ?ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Κ.ΚΑΤΙΝΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΣΠΙΤΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΕΠΙΔΩΜΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΙΟΜΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΥΖΗΓΟΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΒΑΡΕΑ Κ ΑΝΘΥΓΕΙΝΑ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΖΑΧΑΡΗΣ Η ΚΑΘΟΛΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΑΘΗΣ Κ.ΚΑΤΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΟΛΟΙ?ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΟΛΑ ΑΓΑΠΗΤΕ 7:57