Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΕΒ.ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ κ.ΑΜΒΡΟΣΙΟΝ


Ο κατά πάντα σεβαστός Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αγιαλείας κ.ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ μου έκανε την τιμή να ασχοληθεί ,έστω και αρνητικά, μαζί μου, επικρίνοντας την "ανοιχτή επιστολή" που έστειλα στον κ.Γ.Α.Παπανδρέου όταν ήταν Πρωθυπουργός και του ζητούσα να παραιτηθεί.Κατά τον Σεβ. κ.Αμβρόσιο έπρεπε να " χτυπήσω" τον κ.Παπανδρέου "οταν βρισκόταν στην εξουσία" και όχι όταν...έπεσε!
Ας δούμε το δημοσίευμα του Σεβασμιωτάτου και στην συνέχεια την απαντησή μου.


ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ,
ΑΛΛ' ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ!
_______ Ο κ. Γεώργιος Παπανδρέου δεν είναι πια Πρωθυπουργός της Χώρας! Εκών ή άκων παρέδωσε την Εξουσία σε ένα άλλο πρόσωπο, τον κ. Λουκά Παπαδήμο. Ένα πρόσωπο, επιλεγμένο από τα ξένα Κέντρα Αποφάσεων, τα οποία και τον επέβαλαν στην ταλαίπωρη Χώρα μας. Φωνή ή μάλλον φερέφωνο των ξένων Αφεντάδων μας στην Ελλάδα είναι τα ευχερώς εξαγοραζόμενα ΜΜΕ (θυμηθήτε το Σχέδιο Αννάν για την Κύπρο). Αυτά έκαμαν την σχετική προπαγάνδα, τήν "σπέκουλα", ώστε ο κ. Παπαδήμος, (αυτό το Στέλεχος των ξένων Διευθυντηρίων, συγχρόνως δε καί συνένοχος και συνυπεύθυνος για την σημερινή οικονομική κρίση), να κληθή απο το πουθενά για να κυβερνήσει την Χώρα, αύριο δέ ως προ-κάτ Πρωθυπουργός να διεκδικήσει την Εξουσία και μέσα απο τη εκλογική διαδικασία! Αυτό, παρακαλώ, να το θυμάσθε.
________Ας επανέλθουμε όμως στο κύριο θέμα μας. Από την ώρα που ο κ. Γ. Παπανδρέου κατέθεσε την Εξουσία, παρατηρείται ένας καταιγισμός ειδήσεων, καταγγελιών καί δημοσιευμάτων, τα οποία με τον ένα ή τόν άλλο τρόπο τον κατηγορούν! Μπορεί να είναι αλήθεια ή ψέμματα, όσα τώρα δημοσιεύονται. Αλλά το ερώτημά μας είναι: Γιατί όλα αυτά να δημοσιεύωνται τώρα; Γιατι δεν τα έγραφαν και χθές όσοι προσπαθούν να του προσάψουν ψόγο; Οι γενναίοι κτυπούν τα καλάμια όταν είναι όρθια! Ο κ. Γ. Παπανδρέου τώρα πια είναι ένα πεσμένο καλάμι! Μοναδική εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί ο εκ Κρήτης κ. Θ. Ακρ...κης, ο οποίος επί έτη τώρα διά του διαδικτύου καταγγέλλει ότι ο κ. Παπανδρέου είναι αβάπτιστος, δηλ. δεν είναι χριστιανός! Αλήθεια; Ψέμματα; Η καταγγελία προέρχεται από ένα γενναίο Κρητικό και απευθυνόταν στον έως χθές Πρωθυπουργό.
__________Καλώς ή κακώς ο "Γεώργιος" έγινε καί πάλι ο "Γιωργάκης"! (βλ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ, 27.11.2011). Από καθήκον λοιπόν δημοσιεύουμε σήμερα το πρώτο από αυτά τα καταγγελτικά δημοσιεύματα, για να ακολουθήσουν και άλλα. Δεν παίρνουμε θέση! Δεν μπορούμε να πάρουμε θέση, διότι δεν γνωρίζουμε. Την ευθύνη έχουν όσοι καταγγέλλουν τον τέως Πρωθυπουργό. Σας παραδίδουμε λοιπόν σήμερα χωρίς σχόλια το πρώτο καταγγελτικό δημοσίευμα. Προέρχεται από τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Τιμόθεο Ηλιάκη, τον κληρικό πού ήταν "κολλητός" στον μακαρίτη Ανδρέα Παπανδρέου καί τήν κα Δήμητρα Λιάνη.
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 28 Νοεμβρίου 201
( σ.σ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ τ.ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΥΚΕ ΕΔΩ ΣΤΙΣ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 )


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΊΑΣ κ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ.
Σεβασμιώτατε με λύπη μου διάβασα στο προσωπικό σας μπλοκ,καθώς και στην εφημερίδα " ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ "( 2 Δεκεμβρίου), τα παραπάνω, που δημοσιεύονται σε μια σειρά υπό τον τίτλο" ΔΡΥΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ" .
Νομίζω ότι είστε άδικος απέναντί μου και τούτο γιατί εγώ την " ανοιχτή επιστολή " προς τον τέως Πρωθυπουργό κ.Γ.Α.Παπανδρέου την δημοσίυεσα στο προσωπικό μου μπλόκ http://ektimotheou.blogspot.com/2011/12/blog-post.html,στίς 3 Νοεμβρίου 2011 ,κάτι που φαίνεται και από τον τίτλο αλλά και το περιεχόμενο.Επίσης η εν λόγω επιστολή έγινε πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα "PRESS TIME " την Κυριακή 5 Νοεμβρίου,πρωτού δηλ. παραιτηθεί ο Γ.Παπανδρέου . Δεν είμαι Σεβασμιώτατε από τους ανθρώπους εκείνους που κλαδεύουν το δένδρο όταν αυτό έχει πέσει ,την επιστολή την έγραψα με πόνο ψυχής όμως πίστευα ότι έπρεπε να πάρω δημόσια θέση.Δεν ξέρω γιατί σας ενόχλησε τόσο ώστε να με κατατάξετε στην τάξη αυτών που χτυπάνε όσους δεν έχουν πλέον εξουσία.Δεν θα πιστέψω ότι δεν το προσέξατε γιατί είστε από τους Ιεράρχες που τα παρακολουθούν όλα με προσοχή.Επίσης θέλω να σας πω ότι ο όρος "κολλητός" δεν ταιριάζει στην σχέση μου με τον αείμνηστο Πρωθυπουργό Ανδρέα Παπανδρέου και την σύζυγό του κ.Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου.δεν ήμουν "κολλητός",ήμουν και παραμένω σε ότι αφορά την κυρία Παπανδρέου ,ο Πνευματικός τους.
Δεν θα επεκταθώ άλλο σας ευχαριστώ που μου κάνατε την τιμή να ασχοληθείτε μαζί μου και να με παρουσιάσετε σαν άνθρωπο χωρίς ίχνος γενναιότητας που χτυπά πεσμένα " δένδρα". Να είστε καλά ..ΚΑΛΕΣ ΕΟΡΤΕΣ !
Με σεβασμό
π.ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΗΛΙΑΚΗΣ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο σεβαστός πατέρας Τιμόθεος έγραψε πολύ σωστά την επιστολή και σε χρόνο που έπρεπε, ο Αμβρόσιος όμως, έχοντας το "αλάθητο", έκανε βιαστική αναγνωση και δεν είδε καθόλου τις ημερομηνίες! Καλό θα κάνει να μετανοήσει!!!(μετάνοια με έργα και όχι με λόγια και αρθρακια, αλλά αλλαγη πλεύσης και μετάνοια!!!!!!)

Ανώνυμος είπε...

ενδο οικογενειακές κόντρες. Γιώργου Λιαννης δι αντιπροσώπου