Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Βαφτίζουν «Ελληνικές» τις σκοπιανές ντομάτες


Οι εισαγόμενες ντομάτες από Αλβανία και Σκόπια, ρίχνουν στην απόγνωση τους παραγωγούς κηπευτικών στην Κρήτη.Την εποχή αυτή οι παραγωγοί ντομάτας ευελπιστούσαν πως με τις ντομάτες θα μπορούσαν να εξισώσουν τη ζημιά που είχαν υποστεί από....
άλλα προϊόντα, όμως η εισαγωγή ντοματών από Αλβανία και Σκόπια τους χαλάει τα σχέδια και τους ρίχνει ακόμα σε πιο μεγάλη απόγνωση.

Οι ντομάτες που έρχονται από το εξωτερικό «βαφτίζονται» ελληνικές και στη συνέχεια διοχετεύονται με αυτόν τον τρόπο στην αγορά. Το κόστος είναι μικρότερο αφού οι εισαγωγείς μπορούν και τις πουλάνε πιο φτηνά από τις Ελληνικές.

Πιο συγκεκριμένα, οι ξένες ντομάτες πωλούνται 0,60, ενώ οι ελληνικές οι οποίες επιβαρύνονται και με Φ.Π.Α., έναντι του ποσού των 0,87 ευρώ. Έτσι μέσα σε πέντε μέρες η τιμή της ντόπιας ντομάτας, έχει πέσει κατά 50%.

Οι αγρότες στην Κρήτη πλέον εκφράζουν ανοιχτά την απόγνωσή τους, αφού η εξέλιξη αυτή μεγαλώνει συνεχώς τη χασούρα που έχουν υποστεί φέτος.
πηγή

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι αγρότες της Κρήτης θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και Μητσοτάκαινα και μετά θα πάνε να τους παραπονεθούν...

Ανώνυμος είπε...

Ας πάρουν τα NAVARA και τα HILUX φορτωμένα Kalaznikof και ας ανέβουν Αθήνα να κάνουν ότι νομίζουν. Πλέον ο καθένας παλεύει μόνος, και σίγουρα οι κυβερνώντες δεν είναι συμμαχοί του.

Ανώνυμος είπε...

Εγω απο ντοματες δεν ξερω και ουτε ειναι η εποχη αυτο που ξερω ειναι οτι ερχονται δυσκολα κ ας φροντισουμε να εχουμε μερικα τροφημα αποθηκευμενα οπως ζυμαρικα οσπρια μαρμελαδες μελι,αλευρι το ψωμι που περισσευει δ το πεταμε το ψηνουμε στ φουρνο κ το κανουμε σαν φρυγανια το βαζουμε σε χαρτινο τσουβαλι κ δ μουχλιαζει...γενικα οτι αντεχει κ δ χρειαζεται ψυγειο...απαραιτητως ειδη πρωτων βοηθειων γιατι το κακο θα γινει ξαφνικα.ας ειμαστε προετοιμασμενοι..αεζζ
ΗΓΕΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

εδω αλικη..οι σκοπιανοι ειναι αυτοι η βιαιη ρατσα ανθρωπων που βλακωδως επιμενει στο ονομα μακεδονια.26-11 ειναι του αγιου στυλιανου.[ασχατα απο τις ντοματες]το να βαζουμε στην ακρη πραγματα φαγωσιμα,ειναι μια καλη ιδεα γιατι εχω την εντυπωση οτι οι σιωνιστες θα προκαλεσουν κατι μεγαλο για μειωση πληθυσμου.οσο λιγοτεροι ανθρωποι μεινουν τοσο πιο ευκολα ελεγχονται.

Ανώνυμος είπε...

ειμαι εδω για σενα σε περιμενω αν δεν τα καταφερεις δεν θα υπαρχει επικοινωνια δεν θαχω τροπο.θα ξαναρθω αν κατι δεν καταλαβες να προτομας τα ελληνικα προιοντα και τις ελληνικες ντοματες.ειναι ασφαλες προς το παρον και μπανανες παρε τις τελευταιες και τερμα.κ'ελα να παμε σαντορινη φυσικα αφου παρεις το cd απ το στελιο νομιζω ο ανδρεατος λει στα ιδια μερη θα ξαναβρεθουμε

Ανώνυμος είπε...

ελα,γιατι να χαθουμε?αφου ειναι τοσο ομορφο να υπαρχει φιλος εστω και αγνωστος να επικοινωνω..

Ανώνυμος είπε...

πρωτον μεινε εδω για λιγο γιατι δεν ειμαστε για πολυ στο ιδιο μερος 2ον εχω πει ο μεγαλος υπολογιστης τάφτυσε η πριγκιπισσα θα παρει το λαπτοπ και θα φυγειγιατι σπουδαζει και γω απ το κινητο δεν θα μπορω αν ακολουθησεις ταχναρια σωστα θακουσεις τη φωνη μου αν οχι αντιο οταν θαχω υπολογιστη τοτε θα μπαινω ειπα απ την αρχη δεν σχολιαζω σπανια το κανω αν αποφασισω να ειμαι ανωνυμος εσυ δεν θα με ξαναβρεις εκτος αν χρησιμοποιησεις τα μεγαλα μεσα που διαθετεις πεσμου αν μαζεψες τα γραμματα πες μου ποιοσ εισαι η παρεμε τηλ το εχεις πλεον περιμενω εδω

Ανώνυμος είπε...

- Αι σιχτίρ ρέ βόδια!!!. Ρέ μαλάκες τρώγονται οι ντομάτες τώρα. Είναι οι ντομάτες ντοματένιες τώρα Δεκέμβρη!!!!! μήνα, δέν ντρέπεστε λίγο!!! Χάθηκαν τά άλλα λαχανικά τής Μάνας Ελληνικής Φύσης ρέ μαλάκες;.Φτού σας ξεφτιιλισμένοι εκφυλισμένοι βυζαντινορωμιοί ραγιάδες!!!!!
υ.γ.καί αφού εμείς τό μάθεμε ότι βαφτίζονται οι σκοπιανές ντομάτες,"ελληνικές' οι ντομάτες τό ξέρουν;

Ανώνυμος είπε...

δεν εχω το τηλεφωνο..επειδη τα αρθρα τρεχουν και ειναι μπελας να γυριζω τοσες σελιδες πισω εδω,γραψε σε κατι σημερινο προσφατο.ποτε φευγει η πριγκιπισα?θα στεναχωριεσαι φανταζομαι..και εγω μισω τους αποχαιρετισμους.ιδιως για προσωπα που αγαπω.με πιανει ανασφαλεια.αν χαθουμε,να προσεχεις και παντα θα σχολιαζω ως αλικη ,οποτε οταν μπορεις γραψε.

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΙΚΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑ ΤΟΝΟΜΑΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗ ΦΙΛΗ ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΓΧΑΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΜΠΙΣΤΟ ΜΟΥ ΑΤΟΜΟ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΝΤΡΟΠΗΣΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗ ΛΕΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΩΝ ΔΗΘΕΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΡΕΣ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΤΑ ΣΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΛΛΗ ΩΡΑ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑΧΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

αν εφτασες εδω τα γραμματα που σου αφησα καντα αριθμους και πηγαινε κατω απο το κοινο μας σπιτι ειναι ευκολο και εχει ησυχια τωρα διωξε τα ποντικια πια τα εχω σιχαθει

Ανώνυμος είπε...

βρηκα το αρθρο σετικα με παγανιστες.βρηκα οτι γραφει ο αρμαγεδων εκει.θα γραψω και θα δωσω χαιρετισματα.απλα με τρομαξες.γιατι να υπαρχουν τετοιου ειδος ανθρωποι?γιατι η ορθοδοξια να χτυπιεται απο τους ιδιους τους ελληνες?εγω δεν εχω σχεση με αυτα.εγω σχολιαζω αρθρα που μειωνουν την πατριδα μου.εχω δικαιωμα γνωμης γιατι ζω εδω.και απορω πως καταλαβαινεις τη διαφορα αναμεσα σε ενα χριστιανο και σε καποιον που τον παριστανει.μαζεψα κατι αριθμους,απο χρονολογιες.δε ξερω αν ειναι σωστα.

Ανώνυμος είπε...

Αν και εχει ξημερωσει εγω ακομη τρεχω εδω θα σου πω οτι ο καλος Θεος μου εδωσε πολλα δωρα και τον δοξαζω καθε λεπτο δεν ειναι ευκολο να καταλαβεις εγω ειμαι 47 και απο παιδι ταγμενη με το χριστο και αυτος με τη σειρα του με φωτιζει και ανοιγει τα στραβα μου τα υπολοιπα λιγα λιγα καθε φορα μην χρησιμοποιησ τονομα μου κρατα μονο το δικο σου προκειτε για μια ομαδα σατανιστων επικυνδινων για οσους δεν εχουν διακριση ειναι λυκοι με μορφη προβατου