Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

2048: Η Νέα Τάξη των Πραγμάτων












28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

παιδιά όλο αυτό το σενάριο προέρχεται από ένα video game που λέγεται Deus ex Ηuman revolution , απλά ξέχασε να το αναφέρει όποιος έκανε το video :P

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα...ΑΝΤΠ πιο προσεκτικο την επομενη φορα...

Ανώνυμος είπε...

Ypervoliko magkes! Min spernete ton fovo!

Ανώνυμος είπε...

μπορει ετσι ναναι και οι καρτες των ιλλουμινατι παιχνιδι ειναι αλλα..διαβαστε τα πρωτοκολλα της σιων δητε ποσα εκατομμυρια ξοδεψαν για το μικροτσιπ πλεον δεν κρυβονται ειναι ετοιμοι

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Αναρωτιεμαι για ποσο ακομη θα απορριπτουμε να δουμε την πραγματικοτητα που ερχεται, και να την αποφευγουμε στρουθοκαμηλιζοντας.

Ελεγχος του νου!
Ειναι πλεον εφικτο να γινει μεσα απο εμφυτευσιμο τσιπ.
Ασχετα το εαν απο τωρα και χωρις αυτο, ελεγχουν το μυαλο μας!
............
Νομιζετε πως το χαραγμα θα ειναι το τσιπ;

Γνωριζετε για την νανοτεχνολογια;
Πλεον θα ειναι ενεσιμο.
Ενας ιστος δερματος που εαν μπει μεσα στο σωμα μας, δεν θα μπορει ποτε να βγει!!!
Νομιζετε πως ολα αυτα ανηκουν στην σφαιρα της φαντασιας και των βιντεοπαιχνιδιων;

Ελεγχος του νου!
Αυτο θελουν,αυτο μας κανουν μεσα απο τα ΜΜΕ, και αυτο θα θελησουν να μας κανουν μεσα απο το χαραγμα ανεπιστρεπτη!

Εαν θελετε να εχετε δουλεια για να εχετε τροφη, και για να τα εχετε θα πρεπει πρωτα να παρετε το χαραγμα, τι θα κανετε;

Νομιζετε πως δεν οδηγουμαστε προς τα εκει;

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΑΝ ΘΕΣ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΗΝ ΗΛΗΚΙΑ ΣΟΥ?ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΗΠΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΣΜΟ

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΔΑΙΕΣ.
Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΟΡΑΤΟΣ

Δυστυχώς φίλε μου

Οι εξελίξεις τρέχουν εδώ και καιρό απλά τώρα αρχίζουν να ξεγυμνώνονται απλόχερα μπρός στα μάτια μας .

Δεν ήταν τυχαίο που μιλούσα για ΞΕΠΟΥΛΗΤΑΔΕΣ

Η Κερκόπορτα άνοιξε και εξελίξεις θα είναι τόσο ραγδαίες, που δεν θα προλαβαίνουμε να αντιληφθούμε από που μας ήρθε .

Α Ρ Μ Γ Ε Δ Ω Ν

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Γεια σου φιλε ...ΑΟΡΑΤΟΣ...
Δεν θελω να σε βλεπω να σε παιρνει απο κατω η ολη κατασταση.
Ολοι μας ειμαστε δυνατοι ανθρωποι και ποτε δεν χαλαμε την ψυχη μας με κανεναν τροπο.
Αυτο δεν θελουν οι εχθροι μας;
Θα τους αφησουμε να γινει το δικο τους;
............
Φιλε 12.08 δεν θα ηθελες να υπαρχει αυτο το μυστηριο με τον χαρακτηρα και την ηλικια μου;
Εξαλλου γνωση μοιραζομαστε ολοι μας ανταλασοντας πληροφοριες που τυχαινει να γνωριζουμε.
Παντως δεν ειμαι 20αρης,ουτε πενηνταρης.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ.
ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ.
ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ.
ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΩΜΩΔΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΙΩΣΕΣ.
ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΕΜΠΟΡΕΥΟΜΑΙ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

...ΑΟΡΑΤΟΣ...
Φιλε μου αυτο το επαγγελματικο προβλημα που μου λες πλεον θα το εχουμε ολοι μας απο εδω και στο εξης.
Αυτο επιδιωκουν αλλωστε.
Πιστη και ελπιδα μονο να εχεις και μην φοβασαι τιποτα!
Ποτε οταν πιστευουμε σε κατι δεν το αφηνουμε να σκορπισει μεσα στο χαος που προκαλει το κακο.

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΩΣ ΑΓΑΠΑΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Η ΑΠΟΚΛΙΣΗ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ

Ανώνυμος είπε...

ΑΟΡΑΤΟΣ........ΜΟΡΦΕΑΣ

Και εκεί που ήμασταν, κάποτε πράταμε, αυτό που έπρεπε για αφυπνίσουμε συνειδήσεις .

Δεν πρέπει να μας κλονίζουν αυτά που έχουν σκοπό να πράξουν κάποιοι αλλά να μας απασχολεί αυτό που πρέπει να πράξουμε εμείς ως Έλληνες.

Τώρα που έγινε αντιληπτό , αυτό που μας παρέχουν μέσω της ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ τους και τα ξενόφερτα σχέδια πρέπει και εμείς να χαράξουμε την δική μας πολιτική .

Κάποτε έλεγα, εκεί που ήμασταν, αυτό που μπορεί να βοηθήσει είναι η ενοποίηση των εξωκοινοβουλευτικών δυνάμεων και όταν βγήκατε να με υποστηρίξετε και σε άλλα θέματα χάθηκαν ως δια μαγείας ΙΟΛΑΟΣ ΜΑΓΔΑ και και και ένα φιλαράκι απο την επάρατη .

Όταν έγινε αντιληπτό μας αφαίρεσαν τον λόγο δεν ήταν μόνο το θρησκευτικό .
αν κάνετε μια αναδρομή σε αυτά που λέγαμε και οι τρεις μας ήταν ίδια .

Δεν διεκδικώ το αλάθητο ούτε εγώ μα ούτε και εσείς αλλά λέγαμε ΕΛΕΥΘΕΡΑ την άποψη μας .
Μια άποψη που πείραξε κάποιους .

Τι θέλω να πω με όλα αυτά ;
Είναι πολλά τα κέντρα λήψεων αποφάσεων αλλά και τα πιόνια τους .

ΦΙΛΙΚΑ
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ
ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΑΟΡΑΤΟΣ

Φίλε κάποτε είπα στον Σώτο ότι αντιμετώπιζα πρόβλημα εργασιακό και μου απάντησε

<< Πάρε μωρέ κοπέλι ΣΟΥΛΙΩΤΗ εσύ την αρρώστια μου και θα κάνω εγώ την γής να σπαράξει και να μου δώσει να ζήσω >>

Μην το βάζεις κάτω.
Είπαμε δεν λιγοψυχάμε .

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ

Ανώνυμος είπε...

AΡΜΑΓΕΔΩΝ ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΦΕΥΓΑΤΟ ΠΑΙΔΙ.
ΔΕΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.
ΝΑ ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
ΜΗΝ ΣΑΣ ΡΙΧΝΩ ΤΩΡΑ.
ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.
ΑΛΛΑ ΡΕ ΓΑΜ...ΩΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΠΙΣΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΧΡΑΖΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΜΑΛ...ΚΑΣ;
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Γεια σου φιλε ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ.
Παντοτε ημουνα και θα ειμαι υπερ της ελευθερης αποψης του καθενος.
Μπορει να υπαρχουν υβρεις απο καποιους, αλλα πολεμουνται ευκολα.
Εξαλλου μεσα απο τις αντιπαραθεσεις σκεφτεσαι και ενεργοποιησαι περισσοτερο,ωστε να κατανοεις μερικα πραγματα που ενω ηταν μπροστα σου και φωναζαν, μεχρις πρωτινος δεν τα εβλεπες.
Η ελευθερη φωνη, ειναι το παν!
Και οποιος την αποκλειει αποδεικνυει πως σε αλλο σκοπο επιχειρει.
Διοτι, η ελευθερη σκεψη, δεν θα πρεπει να φιμωθει με την δικαιολογια της υβρεως.
Υπαρχουν και αλλοι τροποι εαν θελουν καποιοι να φιμωσουν τις υβρεις.

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ.
ΣΥΜΦΩΝΟΙ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΦΙΛΕ.
ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΜΟΙΒΕΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΔΥΟ ΧΡΥΣΟΡΥΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΧΑΡΗ.
Α ΡΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝΕ ΑΛΛΟΣ.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΖΕΙΝ.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
ΕΛΕΟΣ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑΣ

Αντιληπτό αυτό που θες να πεις αδερφέ μου .

Αλλά όταν έχεις να κάνεις με δύο συγκεκριμένα άτομα που ήταν η αιτία και εσείς οι δυο δεν είσαστε πλέον εκεί που ανήκατε μου κακοφαίνεται .

Εγώ δεν μπορούσα αυτήν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της ύβρεις των θείων.
Αισθάνομαι ότι έχω αμέριστο λάθος για όσα σας συνέβησαν αλλά έπραξα έτσι από χρέος σε έναν άνθρωπο που γνώρισα και σεβάστηκα την επιθυμία του .

Πρός γνώση σας το γράφω μια και τελευταία φορά και αποχωρώ .
Στα Ελληνικά ο μακγάιβερ και η μαρία με μικρά αγγλικά είναι αυτοί που αναστάτωσαν την πρώην παρέα σας .

Εγώ είχα αποχωρήσει προ πολλού όταν είχα μπει και διαπίστωσα ότι υπάρχουν ύβρεις προς τα θεία .

Είμαι από αυτούς τους εν μέρει απροσάρμοστους στο θέμα της θρησκείας .

Να είστε καλά γεια σας .

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ;
ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΦΙΛΕ ΣΤΑ ΑΡΧ..ΔΙΑ ΣΟΥ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.
ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΑ ΕΝΣΤΑΛΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ.
ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΩ.
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ.
ΕΧΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

...ΑΟΡΑΤΟΣ...1.22
Ενα τελευταιο ππου θα ηθελα να πω πανω σε αυτο που λες.
Μας εχουν μαθει εδω και τριαντα χρονια να ζουμε στην καλοπεραση,ωστε αφου φαγαμε το τυρι και γιναμε μαλθακοι,να μην μπορουμε να αντισταθουμε στην υλη που ειχαμε απολαυσει τοσα χρονια.
Τωρα ερχονται αφου πιαστηκαμε στην φακα, και δεν μπορουμε να αντισταθουμε,(διοτι μαθαμε στα υλικα αγαθα),ΝΑ ΜΑς ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ τα καινουρια σχεδια τους υποδουλωσης των ανθρωπων.
Αυτο συμβαινει, αλλα να ξερεις πως στην Ελλαδα τουλαχιστον δεν θα τους περασει!
Διοτι απο εδω θα ξεκινησει η αφυπνιση του κοσμου, οσο και αν φαινεται σε πολλους αυτο ενα κακογουστο αστειο.

........Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!........

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΗΔΗ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΦΙΛΕ.
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΑΛΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ.
ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ.
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟ ΤΡΑΒΗΞΑΝΕ.
ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ;
ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΤΑΡΑΜΑ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑ Η ΧΛΙΔΗ ΠΕΡΑΣΕ.
Ο.Κ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΕΖΗΣΑ ΟΜΟΡΦΑ.
ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΦΙΛΕ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ.
ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

TI KANETE ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΨΥΧΑΚΙΔΕΣ

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Φιλε ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ να εισαι σιγουρος πως δεν φταις εσυ για οτιδηποτε καταλογιζεις στον εαυτο σου.
Αλλωστε και εγω οπως και ο αορατος, ειχαμε προβληματα, αφου γραφανε με το ονομα μας αλλοι με υβρεις, κανοντας μας να φαινομαστε διπροσωποι και γελοιοι.
Δεν τους περασε ομως και βρηκαν το καινουριο κολπο του ελεγχου των σχολιων μας,κανοντας ετσι μη αποδεκτη την οποια ανταλλαγη αποψεων, π.χ. οπως τωρα αυτο που γινεται αυτη την στιγμη.
Εστειλα ενα σχολιο χθες επιτιδες ανωνυμο,και το απερριψαν διοτι πονεσαν!

Εαν δεν ξαναγυρισει στο προηγουμενο καθεστως το συγκεκριμενο blog, Δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναγραψω.
Απλα μερικες φορες διαβαζω τα διαφορα σχολια εκει μεσα, και πραγματικα με αφηνουν αδιαφορο.

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ SUPER MOΔΑ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΠΤΟΥΜΕ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΝ ΟΛΟΙ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ ΜΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΝ ΑΥΤΟΙ ΣΟΚ ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΖΟΝΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΡΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΓΛΥΤΩΝΑΜΕ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΟΥΤΕ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΕΝΑΙΟΙ ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΦΤΑΝΕ

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΕΑ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕ ΠΑΤΕ ΕΚΕΙ ΕΤΣΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ

Ανώνυμος είπε...

Η πηγή αναφέρετε στις πληροφορίες του βίντεο....

ανοίξτε τα ματακιά σας...μην τα περιμένετε όλα έτοιμα!