Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Λουκάς Παπαδήμιος μέλος της τριμερούς επιτροπής Ροκφέλερ


ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ "ΤΡΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ" ΤΟΥ ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΡΟΚΦΕΛΛΕΡ, ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΥΚΑΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ Η "Τριμερής Επιτροπή" είναι μια διεθνής λέσχη ισχύος, ένα παγκόσμιο δίκτυο κορυφαίων πολιτικών, επιχειρηματιών, τραπεζιτών, από Β. Αμερική, Ευρώπη και Ιαπωνία! Στήθηκε το 1973 μετά από εντολή του...
μεγιστάνα Ντέιβιντ Ροκφέλλερ στον Ζμπίγκνιου Μπρεζίνσκι, Σύμβουλο Ασφαλείας έπειτα του Κάρτερ, το οποίο λέγετε ότι ανέβασε η αυτοκρατορία Ροκφέλλερ, που ελέγχει πετρελαϊκές εταιρείες, γιγάντιες τράπεζες, την JB Morgan (!), την καρδιά του Μανχάταν και αποτελεί μια παγκόσμια δύναμη με πολλά πλοκάμια, το απόλυτο εργαλείο Παγκοσμιοποίησης, που διαχέει τις πολιτικές και τις κατευθύνσεις της για την πορεία του κόσμου, των οικονομιών και των κρατών, μέσω των των τριών μεγάλων ομάδων μελών σε Β. Αμερική, Ευρώπη και Ιαπωνία! Μέλος της Ομάδας των εκλεκτών 170 της Ευρώπης, είναι ο Λουκάς Παπαδήμος, όπως φαίνεται στο έγγραφο-ντοκουμέντο, μαζί με τον Αλέξη Παπαχελά ,ο γνωστός άγνωστος που είναι παντού ....(!!!), τον Πρόεδρο του ΙΟΒΕ Οδυσσέα Κυριακόπουλο, αλλά και τον.... Παναγή Βουρλούμη, πρων Πρόεδρο του ΟΤΕ!!! Φυσικά στην Τριμερή Επιτροπή είναι ενεργό μέλος και ο φίλος του Παπαχελά, Νίκολας Μπερνς... Ενδεικτικά έχουν παρελάσει επίσης στο παρελθόν από την Παγκόσμια αυτή "Αράχνη", πρώην πρόεδροι των ΗΠΑ όπως ο Τζορτζ Μπους και ο Κλίντον, ο αντιπρόεδρος Ντικ Τσένι, ο Χόλμπρουκ, ο Κίσινγκερ και ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ Αλαν Γκρίνσπαν! •
ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ .gr



Πηγη

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

11/11/11 Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΑΘΥΔΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ΄; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΑΝ ΠΕΡΑΣΗ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΖΕΙ ΤΗΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ . ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΚΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ , Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΞΑΘΛΙΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΑΝΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ 17/11/11 ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΒΡΩΜΟΧΕΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ. ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΕΓΩ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΚΙ ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΖΩΗ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΧΕΡΗ ΧΕΡΗ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΠΡΑΤΣΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΩ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΛΑΒΟΙ ΕΝΤΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑΤΙ 300 ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΡΗΝΗ 17/11/11 ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ χ.ν.

Ανώνυμος είπε...

Σώσον με, Κύριε, ότι εκλέλοιπεν όσιος• ότι ωλιγώθησαν αι αλήθειαι από των υιών των ανθρώπων.
Μάταια ελάλησεν έκαστος προς τον πλησίον αυτού• χείλη δόλια εν καρδία και εν καρδία ελάλησε κακά.
ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΑ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΡΡΗΜΟΝΑ!
Τους ειπόντας• Την γλώσσαν ημών μεγαλυνούμεν, τα χείλη ημών παρ΄ ημίν έστι• τις ημών Κύριος έστιν;
ΑΠΟ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΕΝΑΓΜΟΥ ΤΩΝ ΠΕΝΗΤΩΝ,ΝΥΝ ΑΝΑΣΤΗΣΟΜΑΙ,
ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ!
Θήσομαι εν σωτηρίω, παρρησιάσομαι εν αυτώ. Τα λόγια Κυρίου λόγια αγνά, αργύριον πεπυρωμένον, δοκίμιον τη γη κεκαθαρισμένον επταπλασίως.
Συ, Κύριε, φυλάξαις ημάς και διατηρήσαις ημάς από της γενεάς ταύτης και εις τον αιώνα.
ΚΥΚΛΩ ΟΙ ΑΣΕΒΕΙΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΣΙ.
Έως πότε, Κύριε, επιλύσει μου εις τέλος; έως πότε αποστρέψεις το πρόσωπον σου απ΄ εμού; Έως τίνος θήσομαι βουλάς εν ψυχή μου, οδύνας εν καρδία μου ημέρας και νυκτός;
ΈΩΣ ΠΟΤΕ ΥΨΩΘΗΣΕΤΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ ΕΠ΄ ΕΜΕ; ΕΠΙΒΛΕΨΟΝ, ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ, ΚΥΡΙΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ• ΦΩΤΙΣΟΝ ΤΟΥΣ ΟΦΘΑΛΜΟΥΣ ΜΟΥ, ΜΗΠΟΤΕ ΥΠΝΩΣΩ ΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΝ. ΜΗΠΟΤΕ ΕΙΠΗ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ• ΄ΙΣΧΥΣΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ.
Οι θλίβοντες με αγαλλιάσονται, εάν σαλευθώ. Εγώ δε επί τω ελέει σου ήλπισα. Αγαλλιάσεται η καρδία μου επί τω σωτηρίω σου. άσω τω Κυρίω τω ευεργετήσαντι με και ψαλώ τω ονόματι Κυρίου του Υψίστου.

Είπεν άφρων εν καρδία αυτού• ουκ έστι Θεός.

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΔΙΕΦΘΑΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΒΔΕΛΥΧΘΗΣΑΝ ΕΝ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΣΙΝ, ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΠΟΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑ, ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΕΩΣ ΕΝΟΣ !

Κύριος εκ του ουρανού διέκυψεν επί τους υιούς των ανθρώπων, του ιδείν ει έστι συνιών ή εκζητών τον Θεόν.

ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΕΞΕΚΛΙΝΑΝ, ΑΜΑ ΗΧΡΕΙΩΘΗΣΑΝ• ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΠΟΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑ, ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΕΩΣ ΕΝΟΣ !

Ουχί γνώσονται πάντες οι εργαζόμενοι την ανομίαν;
οι εσθίοντες τον λαόν μου εν βρώσει άρτου, τον Κύριον ουκ επεκαλέσαντο.
ΒΟΥΛΗΝ ΠΤΩΧΟΥ ΚΑΤΗΣΧΥΝΑΤΕ ! Ο ΔΕ ΚΥΡΙΟΣ ΕΛΠΙΣ ΑΥΤΟΥ ΕΣΤΙ.

Κύριε, τις παροικήσει εν τω σκηνώματι σου; ή τις κατασκηνώσει εν όρει αγίω σου;
Πορευόμενος άμωμος και εργαζόμενος δικαιοσύνην, λαλών αλήθειαν εν καρδία αυτού!
ΌΣ ΟΥΚ ΕΔΟΛΩΣΕΝ ΕΝ ΓΛΩΣΣΗ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΚ ΕΠΟΙΗΣΕ ΤΩ ΠΛΗΣΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΚΑΚΟΝ ΚΑΙ ΟΝΕΙΔΙΣΜΟΝ ΟΥΚ ΕΛΑΒΕΝ ΕΠΙ ΤΟΙΣ ΕΓΓΙΣΤΑ ΑΥΤΟΥ.
Εξουδένωται ενώπιον αυτού πονηρευόμενος, τους δε φοβουμένους τον Κύριον δοξάζει. Ο ομνύων τον πλησίον αυτού και ουκ αθετών• το αργύριον αυτού ουκ έδωκεν επί τόκω και δώρα επ΄ αθώοις ουκ έλαβεν.
Ο ΠΟΙΩΝ ΤΑΥΤΑ, ΟΥ ΣΑΛΕΥΘΗΣΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ.

Φύλαξον με, Κύριε, ότι επί σοι ήλπισα• είπα τω Κυρίω• Κύριος μου ει σύ, ότι των αγαθών μου ού χρείαν έχεις. Τοις αγίοις τοις εν τη γη αυτού εθαυμάστωσεν ο Κύριος, πάντα τα θελήματα αυτού εν αυτοίς. Επληθύνθησαν αι ασθένειαι αυτών, μετά ταύτα ετάχυναν
ΠΡΟΩΡΩΜΗΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΜΟΥ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ, ΟΤΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΜΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΙΝΑ ΜΗ ΣΑΛΕΥΘΩ.
Δια τούτο ευφράνθη η καρδία μου και ηγαλλιάσατο η γλώσσα μου, έτι δε και η σαρξ μου κατασκηνώσει επ΄ ελπίδι.
Ότι ουκ εγκαταλείψεις την ψυχήν μου εις άδην, ουδέ δώσεις τον λαόν σου ιδείν διαφθοράν. Εγνώρισας μοι οδούς ζωής.

Εισάκουσον, Κύριε, της δικαιοσύνης μου, πρόσχες τη δεήσει μου. Ενώτισαι την προσευχήν μου, ουκ εν χείλεσι δολίοις.
Εδοκίμασας την καρδίαν μου, επεσκέψω νυκτός.
Κατάρτισαι τα διαβήματα μου εν ταις τρίβοις σου, ίνα μη σαλευθώσι τα διαβήματα μου.
Εγώ εκέκραξα, ότι επήκουσας μου, ο Θεός• κλίνον το ούς σου εμοί και εισάκουσον των ρημάτων μου.
Θαυμάστωσον τα ελέη σου, ο σώζων τους ελπίζοντας επί σε• εκ των ανθεστηκότων τη δεξιά σου φύλαξον με, Κύριε, ως κόρην οφθαλμού.
Εν σκέπη των πτερύγων σου σκεπάσεις με, από προσώπου ασεβών των ταλαιπωρησάντων με.
Οι εχθροί μου την ψυχήν μου περιέσχον• το στέαρ αυτών συνέκλεισαν,
ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΥΤΩΝ ΕΛΑΛΗΣΕΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑΝ !
Εκβαλόντες με νυνί περιεκύκλωσαν με, τους οφθαλμούς αυτών έθεντο εκκλιναι εν τη γη. Υπέλαβον με ωσεί λέων έτοιμος εις θήραν και ωσεί σκύμνος οικών εν αποκρύφοις.

ΑΝΑΣΤΗΘΙ, ΚΥΡΙΕ, ΠΡΟΦΘΑΣΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΚΕΛΙΣΟΝ ΑΥΤΟΥΣ• ΡΥΣΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΣΕΒΟΥΣ, ΡΟΜΦΑΙΑΝ ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΣ ΣΟΥ.

Εγώ δε εν δικαιοσύνη οφθήσομαι τω προσώπω σου• χορτασθήσομαι εν τω οφθήναι μοι την δόξαν σου,
ΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΧΕΛΑ;ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ.ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ