Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Σύντομο ανέκδοτο..


ο Τσακ Νόρις μπορεί να κάνει γαργάρες με μέλι!



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

O διευθυντης των φυλακων συγκεντρωνει ενα πρωι
ολους τους κρατουμενους στο προαυλιο και τους λεει:
-Αυριο να ειστε καθαροι και ξυρισμενοι γιατι
θα ελθει στη φυλακη ο Παπανδρεου...
Οποτε ενας κρατουμενος απο το βαθος φωναζει:

-ΤΟΝ ΠΙΑΣΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;

Ανώνυμος είπε...

Τα αφιερώνω στους αναγνώστες του ANT-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και στα παιδιά του blogk..Συναντάει ένας άνθρωπος του μόχθου τον Υπουργό Οικονομίας στον δρόμο... Και του λέει: "Σας άκουσα προχτές στο Υπουργικό Συμβούλιο, που λέγατε για τη θυσία ενός μισθού. Θα ήθελα να σας δηλώσω ότι εγώ ευχαρίστως θα δώσω και τις αποταμιεύσεις μου για την πατρίδα." "Μάλιστα, σκέφτομαι ...να βγάλω στο κλαρί τη γυναίκα και την... κόρη μου και τα έσοδα να... πηγαίνουν για την πατρίδα. Ακόμα, σκέφτομαι να βγω και εγώ στο κλαρί.
"Τον κοιτάει ο Υπουργός Οικονομίας έκπληκτος και του λέει:
"Ρε, μπας και μου λες μαλακίες?
"Και απαντάει ο άνθρωπος: "ΕΣΥ άρχισες 'πρώτος" !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η μελαχρινή αδερφή, παίρνει τηλ. την ξανθιά :
-Ελα,ο μπαμπάς ειναι σπίτι?
Και απαντάει η ξανθιά :
-Παιδάκι μου, χάζεψες? Ο μπαμπάς ειναι άνθρωπος!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Τσακ Νορις λεει: Ελα ντε!
Και το ντε, ερχεται.


Ο Τσακ Νορις παιρνει επιστροφη φορου απο το ΔΝΤ.


Ο Τσα Νορις τα βαζει με 7 κακους με 1 εξασφαιρο. Ο 7ος πεθαινει απο σεβασμο.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ ΑΜΟΙΓΕΙ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΕΝΑ ΖΕΛΕΔΑΚΙ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ :
ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΘΑ ΠΙΩ ΓΑΛΑ