Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Το χαράτσι της ΕΡΤ



Εχω νοικιασμένη γκαρσονιέρα 19 τ.μ. στη Θεσσαλονίκη για το παιδί μου που σπουδάζει εκεί.
Στον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ πληρώνω: Αξία ρεύματος 26,45 Ευρώ,για το δήμο Θεσσαλονίκης 9,40 Ευρώ και για ΕΡΤ 17,15 Ευρώ!!!

Αυτά γι’αυτούς που τελευταία ισχυρίζονται παραπλανητικά,ότι η ΕΡΤ δεν είναι ελλειματική και δεν χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Εγώ τι πρέπει να κάνω, όταν έχω να αντιμετωπίσω δραστική μείωση οικογενειακού εισοδήματος και όταν έχω δεύτερο παιδί που σπουδάζει σε άλλη πόλη της επαρχίας;

Αναγνώστης

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γάμησέ τα...

Ανώνυμος είπε...

ποιον ρωτησατε και τα κανατε τα παιδια ποιον ρωτησατε και ποιος σας ειπε οτι πρεπει να σπουδασουν τα δικα σας παιδια....και εχετε απετιση να ασχολουμαστε μαζι σας....19τ.μ και μεγαλο ειναι και οικονομικο..αυτη ειναι η απαντηση τους προς ολους τους απορους καλα να παθουμε.

Ανώνυμος είπε...

Μα φυσικά και δεν χρηματοδοτείται απο τον κρατικό προϋπολογισμό φίλε μου...μόνο το ανταποδοτικό παίρνει...από τον κρατικό πληρώνονται τα ιδιωτικά κανάλια εκτός ΑΛΤΕΡ, ΚΟΝΤΡΑ και ΕΞΤΡΑ3 που είναι αντικυβερνητικά...μην απαξιώνετε την ΕΡΤ...σε όλη την Ευρώπη υπάρχει ανταποδοτικό τέλος...

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνο μαζί σου φιλε 1.33 αλλα εξήγησε μου πως κάθε χρόνο μπαίνει μέσα η ερτ, μήπως εκεί μέσα το "παραγαμισαν" με μισθούς 100.000+ και κάθε χρόνο παίρνει και επιδότηση από το κράτος,δε νομίζεις ότι είναι καιρός να γίνουν και εκεί περικοπές τι λες?