Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Αγριεύει η κόντρα Κ. Μητσοτάκη-Κρανιδιώτη – Νέα ρουκέτα Φαήλου!


Αιχμηρή απάντηση στον Κ. Μητσοτάκη έδωσε ο Φαήλος Κρανιδιώτης. Ο βουλευτής της ΝΔ είχε πει νωρίτερα για τον Κρανιδιώτη ότι είναι «άκομψο να μιλά για τη ΝΔ ένας όψιμος νεοδημοκράτης», προκαλώντας την έντονη αντίδρασή του. Η απάντηση άμεσα και αιχμηρή: «Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, την Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα...
τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω και δεν είμαι πορφυρογέννητος. Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του». Απαντώντας στις αιχμές του κ. Μητσοτάκη ότι «δεν έχει δώσει κανέναν αγώνα» για τη ΝΔ, τόνισε ότι «στις 4 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα ΝΔ και Κώστα Καραμανλή, το οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά». «Κάποιοι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τι εύχονται».
Πηγη 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι μια κρυφή ελπίδα όλων ημών εναντίον των οποίων έχουν εφαρμόσει και εκτελέσει το δόγμα του "διαίρει και βασίλευε".
Να τους γυρίσει μπούμερανγκ και να φαγωθούν μεταξύ του και ιδίως οι τριμερείς συμμετέχοντες στο καραγκιόζ μπερντέ αυτού του εκτρώματος που αποκαλούν κυβέρνηση που τους ταιριάζει γάντι η γνωστή υπο του Ιησού ρήση "φίδια,γεννήματα εχιδνών".

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΦΥΤΡΩΣΕ;;;;
ΟΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ... ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ....