Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Το να «κλέβεις» το ΚΡΑΤΟΣ είναι ποινικό ΑΔΙΚΗΜΑ, το να σε κλέβει είναι νομοθέτημα!


Το να «κλέβεις» το ΚΡΑΤΟΣ είναι ποινικό ΑΔΙΚΗΜΑ, το να σε κλέβει είναι νομοθέτημα!
Μου χρωστάει το Υπουργείο Παιδείας από το πρώτο εξάμηνο του 2008, 580 ευρώ, εγώ χρωστάω στην εφορία 420 ευρώ.
Στα δικά μου τα χρέη λόγω της καθυστέρησης 20 ημερών έχει μπει προσαύξηση (από την πρώτη μέρα) 1,5%, σε....
αυτά που μου χρωστάνε μηδέν. Εγώ δεν μπορώ να πάρω φορολογική ενημερώτητα αλλά εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να ζητήσω το νόμιμο τόκο που δικαιούμαι.
Τελικά ποιος χρωστάει ποιον; Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κλέφτης έχει ονοματεπώνυμο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμπληρώνω,αν κάνεις σε κάποιον δικαστήριο και αποφανθεί ότι πρέπει να αποζημιωθείς,θα πάρεις τα σαφρίδια μου απ΄αυτόν που σου χρωστάει,αν είναι χρέος προς το δημόσιο,ένα περίεργο πράμα ρε παιδί μου,ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑΚΙ.
Έχουμε δικαιοσύνη όμως εεεε;

Ανώνυμος είπε...

Το κρατος εχει μετατραπει σε μπραβο-εισπρακτορα για λογαριασμο των ξενων και ελληνων τοκογλυφων.
Internatinal Mafia Federation ή αλλιως IMF.