Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Γιαννίτσης: Οι γενικές απεργίες κόστισαν 7 δισ. ευρώ


Γιαννίτσης: Οι γενικές απεργίες κόστισαν 7 δισ. ευρώ
anti-ntp: Και 16 δις ευρώ οι τόκοι μόνο του 2011, 600 εκμύρια η γυναίκα του Συφουνάκη, 1.000.000 ευρώ οι το μήνα ο σύμβουλος για τα οικονομικά του Βενιζέλου κτλ... Για Αυτά θα μας πεις κάτι κοπέλα μου;
Κολοσσιαίες οι απώλειες για το ελληνικό δημόσιο

Ο υπουργός Εσωτερικών, Τ. Γιαννίτσης, πρώην πρόεδρος των Ελληνικών Πετρελαίων, μιλώντας στο συνέδριο του ΙΕΝΕ για την ενέργεια τόνισε ότι η ανάπτυξη θα «αποτελέσει το μέτρο της τελικής μας αποτυχίας ή επιτυχίας και πρέπει να προχωρήσει παράλληλα με τη δημοσιονομική εξυγίανση» και επεσήμανε ότι οι συνεχείς αναταραχές στο κέντρο της Αθήνας και οι γενικές απεργίες έχουν κόψει 2-3 μονάδες από την αναπτυξιακή διαδικασία, δηλαδή 5-7 δισ. ευρώ.


Προειδοποίησε δε ότι οι φαντασιώσεις που καλλιεργούμε ως κοινωνία έχουν αποδειχθεί εθνικά εξαιρετικά επικίνδυνες, όπως έγινε το 1922, την δεκαετία του 1960 με τους λεονταρισμούς στην Κύπρο και με την εισβολή το 1974.

«Όλα αυτά μας θυμίζουν πού οδηγούμαστε όταν δεν μετριόμαστε με την πραγματικότητα και τις δυνάμεις μας», είπε ο κ. Γιαννίτσης.
πηγη

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

OI GENIKES MALAKIES POU KANATE POSA DIS EINAI RE ROUFIANOI....GAMW THN VOULI SAS....

Ανώνυμος είπε...

Στα τέτοια μου προδότες υπάλληλοι του Σιωνισμού που σας κόφτει δα αυτός ο τόπος που στο κάτω κάτω εγώ μένω εδώ, εγώ το πλήρώνω και εγώ τον πονάω όπως και εκατομμύρια των Ελλήνων που είναι σαν άλαλοι σκιά του εαυτού τους στην μιζέρια που το οδηγήσατε. Γουρούνια !