Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ ΦΟΡΑΝΕ... ΑΝΤΡΕΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΔΑ!




Μετά τη χαλάουα και το βγάλσιμο των φρυδιών, η νέα μόδα στους άντρες επιτάσσει... ψηλοτάκουνα! Και όταν λέμε ψηλοτάκουνα, μη φανταστείτε το λίγο τακουνάκι που ήταν μόδα τη δεκαετία του ’70, αλλά 8ποντο και... peep toes!

«Ποτέ δεν φεύγω από το σπίτι.... χωρίς τα 8ιντσα τακούνια μου» δηλώνει ο Λουκ Νέρο συνιδιοκτήτης του κλαμπ Mr. Black στους New York Times,«Πήγα σε ένα πάρτυ χθες και εκεί ήταν ένας άντρας ντυμένος κανονικά και φορούσε καυτά κόκκινα peep toes. Αυτό ήταν! όλοι του έλεγαν "Θεέ μου, λατρεύω τα παπούτσια σου!!" ».

Το θέμα είναι κατά πόσο η αμερικανική κοινωνία είναι έτοιμη να δεχτεί τη νέα «μόδα». Σύμφωνα με τους New York Times, κάτι τέτοιο προς το παρόν είναι ανέφικτο. «Μακάρι η κοινωνία να ήταν πιο δεκτική στους άντρες με τακούνια», δήλωσε ο σχεδιαστής Τζεφ Πέις

πηγή

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Ο ΜΟΦΥΛΟΦΥΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

CenotapheR είπε...

Κατά τό 1900όν ἔτος, βαδίζοντες πρός τόν μεσασμόν τοῦ 8ου αἰῶνος ἄρχεται ὁ κόσμος τοῦ καιροῦ ἐκείνου νά γίνεται ἀγνώριστος. ῞Οταν πλησιάση ὁ καιρός τῆς ἐλεύσεως τοῦ ἀντιχρίστου, θά σκοτισθῇ ἡ διάνοια τῶν ἀνθρώπων ἀπό τά πάθη τῆς σαρκός καί θά πληθυνθῇ ἡ ἀσέβεια καί ἡ ἀνομία. Τότε ἀρχίζει ὁ κόσμος νά γίνεται ἀγνώριστος, μετασχηματίζονται αἱ μορφαί τῶν ἀνθρώπων καί δέν θά γνωρίζωνται οἱ ἄνδρες ἀπό τάς γυναίκας διά (ἕνεκα) τῆς ἀναισχύντου ἐνδυμασίας καί τῶν τριχῶν τῆς κεφαλῆς

Απόσπασμα προφητείας Αγίου Νείλου του Μυροβλήτη (16ος αιώνας)

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή αγαπητέ 8:11 μου λες έμεσα ότι είμαι μέρος του σχεδίου??

ΕΛΕΟΣ...!!
Μη τα βάζετε όλα στο ίδιο καζάνι.....
Παν μέτρον άριστον...


A.V

Ανώνυμος είπε...

Φίλε, 9,45 εισαι μέρος ενος σχεδίου, το οποίο λέει απλά : "Θέλω να ζησω τη ζωή μου, άρα κάνω οτι γουστάρω, και εγώ πρέπει να ανεχτώ το οποιοδήποτε "πρότυπο" στα πρωινάδικα που πουλάει "μούρη" και το βλέπει όλος ο κόσμος..." Μη μου πασάρεις κάτι σαν ιδεώδες. Ασε να το βρω μόνος μου.
Αν εσύ είσαι μετρημένος, οκ, πάσο.
Κάποιες κυράτσες όμως, εχουν ξεφύγει και το ξέρεις...

Ανώνυμος είπε...

Ο δήμαρχος του λουγκροπαρέιντ να τα φορέσει πρώτος τιμής ενεκεν!

Ανώνυμος είπε...

αμα ο αλλος γουσταρει να ειναι ομοφιλοφιλος να φορα τακουνια η δε ξερω γω εσας τι σας κοφτει??

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=htCrU86cTj8&feature=related καπως ετσι θα γινουν ειδικα με τα τσιπακια μουρλια θα ειναι αντε και καλες αποκριες.

Ανώνυμος είπε...

ELA MOUNI STO TOPO SOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ανώνυμος είπε...

11:22 ...poustaki; poustaki; na se xeretai h manoula sou.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι είδηση ρε μάγκες; Τί παπαριές είναι αυτές που βγάζετε; Η διαστροφή στο μεγαλείο της!!!!!!!!!!!!!!!! Στα @@δια μας τι φοράνε οι αδερφάρες στη Ν. Υόρκη (Πόλη της διαστροφής όλου του πλανήτη).

Ανώνυμος είπε...

Vasika simfona me to arthro den einai moda ta takounia alla enas sxediastis ta forai kai aplws euxete na ginei moda. Prwta apo ola den nomizw oloi oi gay na theloun na valoun takoynia kai deuteron tha simfonisw me ton 9:45.

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα μαλάκες έλυωσα!!!ψηλοτάκουνα λέει αχαχαχα!!

elias monarchist είπε...

������������
������������������‍♂️��‍♂️����⚽️⚽️������������������������

εγώ διαφωνώ με τα τακούνια
κάνουν κακο στα πόδια
έχω δει έρευνες για γυναίκες
καταστρέφουν τον αστράγαλο
υπό γωνία όλη μέρα το βάρος

μπρος να φοράει παπούτσια μπάσκετ
με αεροσολα
απορροφά τους κραδασμούς

εμένα δε μ'αρέσει η γυναίκα με τακούνια
τη θέλω ξυπόλητη με βραχιόλι στον αστράγαλο ντυμένη ινδη

τα πατουσακια ........
������������