Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Εβδομήντα χρόνια μετά… μπροστά στη νέα κατοχή. Ο λαός λέει το ΟΧΙ!


"Στις 28 Οκτωβρίου του 1940, οι Ιταλοί φασίστες επιτέθηκαν στην Ελλάδα. Στις 6 Απρίλη του 1941 οι Γερμανοί Ναζιστές, εισέβαλαν για να κάμψουν τις αντιστάσεις των παράτολμων Ελλήνων και να κατακτήσουν την Ελλάδα. Σήμερα, 70 χρόνια μετά, επιχειρείται η νέα υποδούλωση της Ελλάδας, ξανά... από τους Γερμανούς και τους...
νέους «πρόθυμους» συμμάχους της. Τα αποτελέσματα ίδια με τότε… Κατοχή, πείνα και εξαθλίωση. Σαν από πείσμα της ιστορίας και σήμερα βρέθηκαν πρόθυμοι Τσολάκογλου, να συνθηκολογήσουν, να προδώσουν και να εκτελέσουν τις διαταγές του οικονομικού Ραίχ των Γερμανών. Γι’ αυτό και ο ΓΑΠ απολαμβάνει τα χειροκροτήματα των βιομηχάνων, που ετοιμάζονται να κατασπαράξουν τον εθνικό μας πλούτο. Γι’ αυτό και ο Βενιζέλος, χαριεντίζεται με τους παγκόσμιους τοκογλύφους που κερδίζουν χρήματα από την εξαθλίωση τη ελληνικής κοινωνίας. Κι όμως, αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος. Όπως και τότε στα χαρακώματα, στις συνοικίες των πόλεων, ή στα βουνά της ελεύθερης Ελλάδας, έτσι και σήμερα στις πλατείες και στα νέα κινήματα, γέννιουνται και αναπτύσσονται οι αντιστάσεις του ελληνικού λαού. Ξέρουμε πως είμαστε με την πλάτη στο τοίχο. Κανείς όμως δεν έχει το δικαίωμα να ξεπουλήσει την ανεξαρτησία μας, την αξιοπρέπειά μας, το μέλλον των παιδιών μας. Ως εδώ. Αντιτάσσουμε ένα νέο ΟΧΙ. ΟΧΙ στη νέα κατοχή. ΟΧΙ στους γερμανοτσολιάδες του ΠΑΣΟΚ. ΌΧΙ στις εντολές του Βερολίνου. ΚΑΜΙΑ συνθηκολόγηση της ντροπής! Μας ΧΡΩΣΤΟΥΝ, δεν τους χρωστάμε! Σας καλούμε όλες και όλους να συμμετέχετε στην παρέμβαση- διαμαρτυρία της Κίνησης Πολιτών Άρδην, στις 28 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη. Στις 10 π.μ. μπροστά από το ναό Κυρίλλου και Μεθοδίου, στην παραλία Θεσσαλονίκης διαδηλώνουμε ενάντια στη Νέα Κατοχή." ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΡΔΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ•ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ • ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ www.trelokouneli.gr
Το είδαμε στο
/epanastasi-gr.blogspot.com

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.trelokouneli.gr/2011/10/blog-post_4707.html

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα..... κλαίω....
Σήμερα.....πονώ.....
Βλέπω την Σημαία μας.... και ματώνω!!
Σήμερα θα γιόρταζε.....
Θα κυμάτιζε αγέρωχη!!!
...Όμως..., Σήμερα.... έχουμε ΠΕΝΘΟΣ!
Έχουμε Κατοχική επάνοδο και πάλι στην καρδιά μας...
Έχουμε ακίδες στους ελικοειδής διαδρόμους του μυαλού μας....
Έχουμε τραχειά θηλιά στους χτύπους του λαιμού μας...
...και δεν μπορώ να καταπιώ....
...και δεν μπορώ να ανασάνω...
...και δεν μπορώ να νιώσω τα λόγια των παιδιών μου...,
γιατί κλαίω...!!!!
Κλαίω ασταμάτητα.....
Πονάω από τα χτυπήματα που γδέρνουν τα μάτια μου...,
Πονάω από τους κρότους που ξηλώνουν τ' αφτιά μου...,
Πονάω που Βλέπω την Ελλάδα, να σέρνετε με τον λερωμένο από πριν λευκό χιτώνα της...
με τις ξεσκισμένες σάρκες της... από τ'αγκίστρια των διαμόνων...
από τα ανελέητα μαστιγώματα των πατριών της...
που την μισούν....
που την απεχθάνονται...
που σιχαίνονται ακόμη και την ανάσα της....
...Κι Αυτή...
η Ελλάδα..., βασανισμένη..., βιασμένη...., δαρμένη... κι έτοιμη γονατιστή με τα χέρια δεμένα πίσω της... τα ματωμένα χέρια...
από τους πυρωμένους τεράστιους κρίκους, της αλυσσίδας που της φόρεσαν για την γιορτή της..,
αναρωτιέται....δακρύζοντας....
καθώς τοποθετούν με βαναυσότητα το κεφάλι της στην λαιμητόμο...
...κοιτάζει τα παιδιά της.....
με βλέμα σπαραχτικό....
ακριβώς απέναντί της....
δεμένα κι αυτά....
βιασμένα... κι αυτά....
ματωμένα ....κι αυτά...
.............................
.... - συγχωρέστε με....ψελλίζει....
- Προσπάθησα να σας δώσω το Φως!!!...
- Προσπάθησα να σας χαρίσω την Ελευθερία!!!...
- Προσπάθησα να σας γαλουχίσω με την Δημοκρατία!!!...
-....Σας χάρισα δώρα.... τους Ήρωες...., την Ιστορία..., τον Πολιτισμό..., τον Ήλιο..., την Θάλασσα..., τον Αέρα....,
- Σας αγαπώ.... Δυνατά.....και Τρυφερά....
....Παιδιά μου.....
....ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!
....ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ..... ΚΑΙ ΤΩΡΑ....
....Φεύγω.... Δίχως να ξέρω τι άσχημο έπραξα...
....Φεύγω... Δίχως να προλάβω να σας νιώσω στην αγκαλιά μου.... Δίχως να μπορώ να σας προστατέψω... Συγχωρήστε με ...ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ...."
-"ΣΩΘΕΙΤΕ... ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ!!..."
-"ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ..."
-...."ΤΟΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ...."
ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΤΟ:
Ότι και να γίνει..... ότι και να μου κάνουν.....
"Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!"
Ακόμη και Νεκρή.... Θα Ζω μέσα στις Καρδιές σας....
μέσα στην Ψυχή σας.... μέσα στο Πνεύμα σας....
- Παιδιά μου..... Είστε τα Σπλάχνα μου....
.....Οι Άγγελοί μου.....
ΜΗΝ ΥΠΟΚΕΙΨΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!!......

...... γέρνοντας τώρα το κεφάλι της ....
...προς τους δήμιους δαίμονές της.....
...παίρνει την μεγαλύτερη ανάσα που θα μπορούσε κανείς να πάρει από τον αέρα που απέμεινε...., και φωνάζει:
- "ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ;;;;;;
- "ΔΕΝ ΞΕΔΙΨΑΣΑΤΕ ΑΚΟΜΗ;;;;;;
....ΤΟΣΟ ΑΙΜΑ;;;;;
- "ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΗΣΥΧΑ!!!!!"
- "ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΟΥ!!!!!".....
..........................
....Βλέπω.... και κλαίω....
...Πονώ.... και θυμώνω....
...Σφίγγω τα δόντια μου... και αγριεύω....
...Κοιτώ τα παιδιά μου.....
...Σκέφτομαι το μέλλον τους...
ΚΑΙ ΕΞΕΓΕΙΡΟΜΑΙ!!!!
ΚΟΙΤΩ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.....
ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΟΡΚΟ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ...:
"ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!! ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!! ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!!! ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ!!!
ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ!!!!


ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ:

- "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!"
- "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!"
- "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΥΤΑ ΧΩΜΑΤΑ!!!!"
- "ΧΡΕΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΑΔΑΣ!!!!
- ΓΙ ΑΥΤΟ, ΚΑΝΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!!!!
- ΣΗΜΕΡΑ!!!!
- ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ!!!!
- ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ!!!
- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!..... ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ!!!


ΜΕ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ
ΠΑΤΣΙΔΟΥ ΘΕΟΠΙΣΤΗ
ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΑΝΑ

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=6NEin7MapLY&feature=related

Ανώνυμος είπε...

http://anti-pasok-greece.blogspot.com/2011/10/blog-post_9433.html

Αργοναυτης είπε...

Ο πανδρεϊσμός, ήταν ένα κοινωνικό πείραμα μιάς εποχής
Προσέφερε ελπίδα στους Έλληνες, αλλά στηρίχτηκε στο ψέμα και την διαφθορά. Έγινε ένα τερατούργημα, και κατάστρεψε τα περισσότερα από αυτά που ανέλαβε να πραγματοποιήσει .
Φορέστε πλερέζες.