Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Καμία σαφής εγγύηση για μισθούς και συντάξεις Οκτωβρίου


Ο Jeffrey άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο λήψης νέων μέτρων, με την φράση που επανέλαβε και σήμερα ''θα κάνουμε τα πάντα να μείνουμε στο ευρώ'' που αποτελεί και μήνυμα στο εξωτερικό, και ιδίως τη Γερμανία.
Περισσότερες απορίες και αγωνίες γέννησε η συνέντευξη του Jeffrey από τις απαντήσεις που έδωσε.

Το κυρίαρχο δεν είναι άλλο από το ότι ...

απέφυγε ο Παπανδρέου να δώσει κατηγορηματική διαβεβαίωση για την πληρωμή μισθών και συντάξεων την ώρα που διεθνώς κάνουν λόγο για ελεγχόμενη πτώχευση της Ελλάδας και ακόμα και για έξοδο μας από την ευρωζώνη.

Αυτοί που σίγουρα αισθάνονται περισσότερο ανασφαλείς είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, καθώς ο Παπανδρέου απέκλεισε το ενδεχόμενο να γίνουν ΤΩΡΑ απολύσεις στο στενό δημόσιο τομέα, ενώ άνοιξε θέμα άρσης της μονιμότητας, λέγοντας χαρακτηριστικά πως δεν είναι ΤΑΜΠΟΥ.



Ούτε το εαν θα είναι αρχηγός του ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές απάντησε ο Πρωθυπουργός που τουλάχιστον απέκλεισε τις πρόωρες εκλογές.

Πάντως σύντομα θα αποδειχτεί πόσο αλλάζει το πολιτικό κλίμα από τις επαφές Παπανδρέου Σαμαρά και Βενιζέλου πριν ο τελευταίος ανακοινώσει το μεσημέρι το νέο χαράτσι στα ακίνητα.Για αυτό το θέμα αναμένεται να δοθεί μάχη αύριο στις 12.00 το μεσημέρι στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ. 

πηγή

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΑΠΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΙΔΙΟΙ,Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ,ΑΛΛΑ ΘΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΕΙΝΗ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΡΟΦΙΜΑ,ΦΑΡΜΑΚΑ,ΟΠΛΑ ΚΑΙ...ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΑΡΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

Λες και ξερει ο "κ.Πρωθυπουργος!"που πανε τα τεσσερα.
Αν δεν ηταν κενου περιεχομενου αντικειμενο,δεν θα τον ΕΒΑΖΑΝ ταχα να κυβερνηση.
Κατοχικες μερες εχουμε και οπως και το 40 ξεκινησε η πεινα και το 41 χιλιαδες τα κορμια στους δρομους ετσι και τωρα.
Με μια διαφορα ομως.Οι παππουδες μας δεν ειχαν το ρεμπελο να τους βιαζουν και να τους σφαζουν στο ονομα του δηδεν θεου Αλλαχ!
Δεξιοι αριστεροι πρασινοι κιτρινοι και αλλοι, τους καλως δεχοντουσαν και τους ευχαριστουσαν και οι μαγκες Ελληνες, ετρεχαν (σαν τις πουτανες που τρεχουν πισω απο τους ναυτικους)
στα κομματα και εγλυφαν βρωμερους απατεωνες και καθαρματα.Ηρθε η ωρα του θερισμου γραικυλοι,εχετε τιποτα να θερισετε;η θα σας βρουμε τουμπανο στο δρομο;Ου μη γενοιτο.

ellinonenosis είπε...

Θέλω να δώ τους γραικύλους στους δρόμους πεινασμένους μιάς και τόσα χρόνια με κοροϊδεύατε και οτι έλεγα μαλακίες και πως δέν θα πάω και πολύ μακριά με τα μυαλά που κουβαλάω. Τώρα όμως εσείς είστε που παρακαλάτε τόοοοσα χρόνια και γλύφετε κωλαράκια και κάνετε πίπες για να σας βάλουν σε δουλειά ωστε να πάρετε 500 ευρώ μισθό αλλά να πληρώνετε 1000 ευρώ φόρους γιατί αυτοί που ψηφίσατε βγήκανε και ήρθε η ώρα να φάνε. Φυσικά εσείς θα πληρώσετε τον λογαριασμό. Γιά πείτε μου λοιπόν... εγώ ο εθνικιστής, εγώ ο πατριώτης, εγώ ο χαζός, εγώ ο ιδεολόγος και ονειροπόλος που δέν θα φέρω την αλλαγή, που η Ελλάδα δέν θα σωθεί άμα εγώ κάνω σωστά το καθήκον μου, που μου λέγατε : ρε συ η Ελλάδα δέν θα φτωχένει επειδή κλέβω εγώ, γιά πείτε μου τώρα...τί έχετε να πείτε ; Εγώ όμως έχω την συνείδησή μου καθαρή μιάς και ήμουν περίγελός σας και έκανα τα πάντα για το καλό της Πατρίδας ΜΟΥ ! Ναί ρε ! δική μου είναι η Πατρίδα και εσείς δέν αξίζετε να ζείτε εκεί. Όταν έρθει η ώρα να φοβάστε απο το δικό μου το σπαθί γιατί εγώ θα σας σφαγιάσω παλιοπροδότες και όχι κανένα λαθροόρκ. Οικογένεια και μή, εχθρός της Πατρίδας μου είναι και δικός μου εχθρός.