Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

O Τέρενς απαντά..


Αναγνώστης
Θα παρακαλουσα τον αγαπητο Τερενς να μας πει τους λογους αποχωρησης του, απειλες για την οικογενεια του η οτι αλλο θα μπορουσε να συμβει αυτες τις ωρες που η χωρα κινδυνευει να αφανιστει απο τον παγκοσμιο χαρτη και αν προτειθεται να συνεχισει καπου αλλου δεδομενης της τιμιοτητος του χαρακτηρα του και της μαχητικοτιτας που τον διακρινει

Αγαπητέ φίλε,θα σας απαντήσω ως εξής:

Αν μία απόφαση του οποιουδήποτε ανθρώπου είχε νά κάνει με ευτελείς και υλικούς λόγους,να καταλάβω ότι μπορεί να είναι λάθος τέτοιες στιγμές που πρέπει όλοι να είναστε στο μετερίζι μας.
Αν,όμως έχει να κάνει με την επαγγελματική και προσωπική του αξιοπρέπεια,τότε μήπως πρέπει να τα προφυλάξει;

Μη νομίζετε ότι δεν συνυπολογίζω πολλά.Και φυσικά πάνω απ'όλα τον όποιο κόσμο με τιμά με τη προσοχή του.
Αλλά δεν έκανα μιά καριέρα για να την προσφέρω προς ισοπέδωση στα πόδια του οποιοδήποτε...
Είμαι βέβαιος ότι το ίδιο θα κάνατε και εσείς.
Τερενς quick

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν απαντας επιτης ουσιας ΤΕΡΕΝΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΙΟΤΕΨΕΣ ΤΕΡΕΝΣ....ΚΙΟΤΕΨΕΣ....ΒΑΡΙΑ Η ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗ.....ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ...ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΧΟΝΤΡΑ ΠΑΚΕΤΑ!!!!ΟΛΑ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΣΙΩΝΟΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ!!!

ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά του ανθρώπου του κάνανε καλύτερη πρόταση να πάει να δουλέψει κάπου αλλού. Τι κόλλημα έχετε φάει όλοι σας! Στο Blue Sky ήταν πρόπερσι και πέρσι ήταν στο Κόντρα απλά του κάναν καλή πρόταση και πήγε εκεί ακριβώς αυτό συμβαίνει και τώρα και μην ξεχνάτε ό,τι όλοι οι παλιοί δημοσιογράφοι τείνουν προς εξαφάνιση διότι δεν τους πληρώνουν ανάλογα με την εμπειρία τους. Οι καναλάρχες παίρνουν νέους με λιγότερο μισθό ώστε να αποφύγουν τις μεγάλες δαπάνες!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατι κοβετε σχολια που δεν περιεχουν υβριστικες λεξεις αλλα λενε την αληθεια; Ειστε μερος του προαβληματος τελικα και εσεις σαν δηθεν anti-nea τάξη.

Ανώνυμος είπε...

einai ksekatharos re paidia..profanos tou mpikane sfina sto kontra kai arxisan na tu lene ti tha pei kai ti oxi

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο Τερενς, ειλικρινα εβλεπα ειδησης σχεδον καθε μερα στο contra και τωρα εχω να δω περιπου 10 ημερες, πανω απ' ολα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!

Τέρενς είπε...

Πριν από λίγο ανέβασα ένα σχόλιο-απάντηση σε άλλη,προηγούμενη ανάρτηση του "ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ".

Διαβάζοντας τώρα τα νέα σχόλια των καλών φίλων που μου κάνουν την τιμή να μου απευθύνουν τον λόγο και τις απορίες τους,σκέφθηκα ότι θα ήταν καλό να το επαναδιατυπώσω και να το αναρτήσω και εδώ.

Κατ'αρχήν σας διαβεβαιώ κατηγορηματικά ότι οι εξελίξεις μου δεν έχουν να κάνουν με ευτελείς και υλικούς λόγους.Το έγραψα και το επαναλαμβάνω.

Έχω πλήρως αποδεχθεί ότι σε τέτοιες εποχές παλεύεις για άλλες αξίες.Και αυτές αφορούν την πατρίδα μας.

Από κει και πέρα,αναφερόμενος στο πρώτο σχόλιο των 9:52 π.μ.,φαντάζομαι ότι είναι εμφανές από προηγούμενες απαντήσεις μου ότι εσωκαναλικοί παράγοντες με οδήγησαν στην έξοδο με συμπεριφορές τους που δεν μου αρμόζουν και δεν μου αξίζουν.Ούτε για την όποια επαγγελματική μου πορεία,ούτε για την προσωπική μου αξιοπρέπεια.

Όταν θα έλθει η ώρα ίσως να εξηγήσω με περισσότερη σαφήνεια κάποια πράγματα.

Απλά δεν το κάνω τώρα και δεν ξέρω αν θα το κάνω,σεβόμενος τους 11 μήνες μιας δουλειάς που μου έδωσε πολλά και μάλιστα χωρίς την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ παρέμβαση από πλευράς της ιδιοκτησίας στις καθημερινές δημοσιογραφικές επιλογές μου.Ανεξάρτητα με τις τακτικές και τις συμπεριφορές άλλων...

Σε ότι αφορά το αύριο,η προτροπή πολλών φίλων που με τιμούν με τη τηλεθέασή τους,να είμαστε γρήγορα πάλι μαζί,είναι και δική μου επιθυμία.Θα το προσπαθήσω με κάθε τρόπο.

Ήδη εδώ και τρείς μήνες αρθρογραφώ κάθε εβδομάδα στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ,το μοναδικό αντιμνημονιακό και πολύ υψηλού επιπέδου δημοσιογραφικό έντυπο,με σωρεία αποκαλύψεων και το οποίο διευθύνει ο Σπύρος Τρίψας,ένας χαρισματικός και σημαντικότατος δημοσιογράφος,έχοντας ως συνεργάτες μια επίσης εκπληκτική ομάδα κορυφαίων δημοσιογράφων.

Είναι πράγματι δύσκολες οι στιγμές της πατρίδας και αισθάνομαι ότι όλοι πρέπει να δώσουμε τον αγώνα μας.Δεν θα αποτελέσω την εξαίρεση...

Και πάλι ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.Να το επαναλάβω ότι διαβάζω με ιδιαίτερη προσοχή ακόμα και εκείνα που είναι επιθετικά ή ειρωνικά.

Είμαι υπέρμαχος της ελευθερίας του λόγου η οποία (κακά τα ψέμματα)είναι σίγουρα εξασφαλισμένη στα blog,που μάταια θα προσπαθήσει να φιμώσει η κυβέρνηση του μνημονικού Παπανδρέου,με νόμους και υπουργικές αποφάσεις κινεζικού τύπου.Δεν έχει καταλάβει ότι το διαδίκτυο θα έχει συμβάλει στο να φύγει με ελικόπτερο από τη χώρα,όπως ο Ρούα της Αργεντινής.

Φυσικά και γρήγορα πάλι μαζί...

Με εκτίμηση
Τέρενς Κουίκ